Skocz do zawartości

Crackdown 3


Daddy

Rekomendowane odpowiedzi

 

Do dzisiejszej prezentacji miałem totalnie wywalone na tę grę. :lapka:

 

No to juz nie miej :lapka:

 

Chyba jednak dalej będę miał bo poza destrukcją to niestety nic ciekawego.

Edytowane przez suteq
Odnośnik do komentarza

grafika typowa dla crackdowna. kurna coop w 4 i totalna rozpierducha. pamiętam dobre akcje w jedynce z kumplem. co tam się odwalało :banderas: na dwójkę się wypiąłem ale trójeczka zapowiada się osom więc pewnie wpadnie w łapki. orby, będzie zbieranie. pamiętam jak w jedynce chyba 2 dni szukałem ostatniego niebieskiego. dopiero w jakimś tunelu pod ulicą znalazłem, ledwo go było słychać jeśli stanęło się w odpowiednim miejscu.

Odnośnik do komentarza

Obstawiam, że tak będzie tylko jak będzie połączenie z netem. Bez niego - brak destrukcji. 

Ta rozwałka całkowita to tylko w multi.

 

Crackdown 3 will also deliver a groundbreaking competitive multiplayer mode, where everything is physical thanks to the Microsoft Cloud. Harness 20 times the power of your Xbox One to unleash 100 percent destructible environments for the first time ever in gaming and create your own explosive stories in the process.

Odnośnik do komentarza

To jedna z tych gier, gdzie na grafikę powinno się mieć totalnie wywalone, bo fun będzie nieziemski.

 

Dla mnie to taki syndrom Titanfall - gra wyglądała jak z PS2, ale nie sposób się było oderwać. A tutaj w pełni zniszczalne środowisko i to w multi w co-opie - matko.

 

Przecież jak popłynę z wyobraźnią i pomyślę jakie akcje tu będzie można odwalać, to aż włos się na ciele jeży :obama:

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

3:45 min gameplayu :U

 

http://www.gamepro.de/xbox/spiele/xbox-one/crackdown-3-/videos/51200,84163.html

 

edit: co tam sie odpie.rdala xDDD

 

WINCYYYJ!

 

 

Dopiero teraz to zobaczyłem. Jak to będzie działać na normalnym łączu internetowym bez spadków do 10 FPS, to można ich uznać za magików :P

 

To będzie albo wielka klapa albo spektakularny sukces.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Dla ludzi co nie trawia tego ign playera.

 

 

 

Zadanie na dzis - obejrzec caly pokaz od poczatku do konca bez trzymania kutanga w lapie :obama: Co tam sie odpierdala panowie to przechodzi ludzkie pojecie :banderas::obama::fsg:

 

gify:

 

 

 

vONAdo.gif

 

yE0AOX.gif

 

 

KRVzgj.gif

 

vpY4xR.gif

 

 

Edytowane przez hav3n
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...
Gość DonSterydo

 

During a podcast released today, the Crackdown 3 development team talked about how they’re building the city that will serve as a setting for the game.

We learn that different areas of the city will have very distinctive looks depending on who lives in them, even more than in previous games. For instance, if you move through the areas in which the bad guys are, you’ll notice it in the buildings and in the architecture. On the other hand, there are also city-wide buildings and systems like the metro system and the power system, that the player will be able to interact with, providing “an entirely new experience.”

Different areas will not only have a different style and architecture, but also a very distinct population. Playing through the game will let you experience a whole range of different “structural spaces,” a sense of demographic change and a sense of change in the power. There will be more “environmental storytelling” than in the previous games.

In order to give the city a more realistic feel, it has been built in chronological order. The developers create the older architecture first, and then layered on the most recent architecture on top of it. That creates a “wonderful sense of space and place.” It also gives the player a real understanding of where the bad guys are and of the consequences of their presence.

There will be moving platforms, huge elevators going up and down along the sides of buildings, monorails moving on their tracks. They create paths, but the player might have to wait for them to align. There will also be fast moving objects that the player can interact with, but they will also interact with the player, throwing him about the place.

The team has also worked on understanding the consequences of ripping off objects from the buildings and use them to cause mayhem, like taking a transformer from a roof and throwing it, and then shooting at it. They trued to layer in as many “toys” as possible that the player can use in creative ways.

The new city is much bigger in layout than that of the first game and “massive in scale,” while retaining the familiar vistas.

 

Czytając to pierwsze co mi przyszło do głowy to Sunset Overdrive.

Odnośnik do komentarza
  • 5 miesięcy temu...
Gość DonSterydo

Apdejt dotyczący gry - brak premiery w tym roku bo singiel nie jest gotowy:

 

 

 

“Development has been going incredibly well. I’ve actually been playing a ton of it,” she told me. “To be honest, because we obviously have this Crackdown Online mode and then we also have the traditional Crackdown campaign, which has multiplayer online. But we want to launch our online beta so that it’s not too far in advance of the complete campaign. It’s actually the campaign that we’re doubling down on now. We’ve got internal play sessions every week for Crackdown Online. We’re starting now to get the campaign in. Building these open world games is both challenging and a blast, because you have to build all of the systems that interact together. Before you get to the point where you can actually experience what the game feels like and can start building your missions and telling your stories.”


“So the Crackdown campaign is definitely the most fully featured campaign we’ve ever done. It’s basically running a sim on top of the traditional Crackdown environment. We created this thing called a ‘hate table.’ Depending on what you choose to destroy in the environment, there will be massive, big reactions all over the city. Gangs will get together against you. This is the first time we’ve ever had something like that. It’s just starting to come online. We have lots of time to put together our missions. I don’t like letting gamers down and asking them to wait, but I’m also kind of proud of giving developers the time they need.”

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2016/07/15/crackdown-3-isnt-launching-in-2016-because-the-campaign-isnt-ready.aspx

Odnośnik do komentarza
  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...