Skocz do zawartości

Deus Ex: Mankind Divided


Paliodor

Rekomendowane odpowiedzi

Bimbo ale z czym masz problem? Chodzi Ci o to, że zrobienie lepszych wymian ognia spowoduje, że gra straci na innych aspektach rozgrywki i tym samym zrobią z tego słabą skradankę? No i System Shock 2 wychodził w diametralnie innych czasach. Jego porównanie do nowego DX jest nie na miejscu.

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 881
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Dziwne, że nikt jeszcze nie wspomniał o ścieżce dźwiękowej. Dla mnie to było mistrzostwo świata. Niemal w każdej lokacji potrafiłem się "zawiesić", żeby posłuchać muzyki. W zeszłym roku jak byłem w polszy, wbiłem z lapkiem do brachola pociorać coopa w L4D2. Jak skończyliśmy sesję i zaczęliśmy gadać o pîerdołach, to włączyłem DE:HR tylko po to, żeby sobie muza w menu leciała. Po dziś dzień potrafię sobie odpalić soundtrack z gry, jak przeglądam internety :banderas:

 

 

I chcę więcej Megan Reed :wub:

 

Edytowane przez kultywator
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dziwne, że nikt jeszcze nie wspomniał o ścieżce dźwiękowej. Dla mnie to było mistrzostwo świata. Niemal w każdej lokacji potrafiłem się "zawiesić", żeby posłuchać muzyki. W zeszłym roku jak byłem w polszy, wbiłem z lapkiem do brachola pociorać coopa w L4D2. Jak skończyliśmy sesję i zaczęliśmy gadać o pîerdołach, to włączyłem DE:HR tylko po to, żeby sobie muza w menu leciała. Po dziś dzień potrafię sobie odpalić soundtrack z gry, jak przeglądam internety :banderas:

 

 

I chcę więcej Megan Reed :wub:

 

 

Muzyka to najlepszy element tej gry, a jednocześnie chyba najlepszy soundtrack w poprzedniej generacji. Powrót McCanna obowiązkowy w Mankind Divided... mam taką nadzieję, przynajmniej. Dzięki Kre3k nie zauważyłem.

 

 

Tonący Jensen to może być ta

platforma wiertnicza na końcu gry.

 

Edytowane przez MYSZa7
Odnośnik do komentarza

Niby nie jest, ale dobry gunplay = większy nacisk na strzelanie. 

 

jeżeli jest tak jak piszesz, to ten cały rynek gier to jest o kant d,upy potłuc. jeżeli coś jest zrobione dobrze to od razu ma być w centrum uwagi? nie może być dobrze zrobiony stealth i gunplay i dawać radochę z tego i tego jak w oryginalnym Deus Ex?

Odnośnik do komentarza

No wygląda fajnie, tak jak CGI trailer Human Revolution.

 

Ale świadomi jesteście, że nijak to się będzie miało do tego, co ujrzymy we właściwej grze i cut-scenkach? Zwiastuny CGI HR nijak się miały do treści z gry, więc trzeba na to brać poprawkę.

 

Poza tym niewiele trailer mówi. Ot znowu terroryzm i nawiedzeni liderzy robiący z siebie jakichś mesjaszy. Jakoś to wszystko patetyczne mi się wydaje, zupełnie jak... robione pod masową publikę... Te sceny akcji w ogóle do mnie nie przemawiają, gdyż Adam wypada w nich jak jakiś komiksowy superbohater.

 

Oczywiście nie zmienia to faktu, że wyczekuję gry prawie tak, jak wyczekiwałem HR. Prawie, bo HR choć był genialną grą, tak swoje dziury miał, jak i pewne kontrowersyjne uproszczenia (co mówię z punktu widzenia fana oryginalnego DX).

 

 

Anyway, TEN OST! :fsg:

Edytowane przez Suavek
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

z game designowego punktu widzenia drewniany gameplay jest potrzebny abyś nie korzystał zbytnio z prostego rozwiązania jakim jest wystrzelanie wszystkich przeciwników

 

Co to jest za argument xd Skoro gra daje dwa sposoby na jej przejście, to niech oba będą równie dobre, a nie 'spier.dolmy gunplay, bo jak nie będzie drewniany to będzie za łatwo'. Dla mnie to bez różnicy, bo nawet jak strzelanie będzie przyjemne, to i tak będę przechodził nowego Deusa skradając się, ale jak ktoś będzie miał ochotę na wejście w stylu 'all guns blazing' to niech to będzie dopracowane.

 

 

Upgrade gunlplayu to zmiana jak najbardziej na propsie, ale jeśli ma to się odbić kosztem dopracowania ważniejszych elementów rozgrywki, jak skradanie, hacking, oraz nieliniowość questów, to byłaby niezła choojnia.

 

 

HR najbardziej oczarował tą ostatnią opcją, oraz idącymi za nimi nowymi wątkami w scenariuszu. Oby przechodzenie kampanii po cichu wciąż motywowane było dwukrotnie większą ilością exp. bo gra w trybie Rambo szybko stawała się zbyt łatwa (sprawdzone własnoręcznie po trzech ukończeniach). Gunplay to rzecz trzeciorzędna w kwestiach poprawek. 

 

Odnośnik do komentarza

Tez mi się nie podoba ten temat przedstawiony w trailerze. Tych, co ograli pierwsze DX z 2000, fabuła w HR raczej nie porwała. Bardziej jestem ku założeniom CDPR w CyperPunku, gdzie motywem przewodnim ma być ratowanie samego siebie a nie świata czy ludzi. Co do gunplayu, dla mnie jego poprawka, to mydlenie oczu. W HR tem element był tak żałośnie wykonany, że aż wątpliwe aby zostało to potraktowane priorytetowo przed znakomitymi elementami skradania. Większe mapy, więcej możliwości dojścia do celu, HR 2,5 i niczego innego nie oczekuje. Tym bardziej, że balansujący pomiędzy fanami i januszami( z naciskiem na drugich) reboot Thiefa był niewypałem.

Odnośnik do komentarza

Bardzo szanuję Jensena, ale jego obecność to wybitna zagrywka pod publiczkę. Przydałby się ktoś zupełnie nowy, bo o ile gameplay powinien otrzymać poprawki względem poprzednika, tak meczenie tej samej postaci może odbić się na jakości scenario. Skrypt HR nie był mesjaszem, ale poprzeczkę postawił wystarczająco wysoko. 

Odnośnik do komentarza

Ja liczę na to, że większość akcji będzie rozgrywana w Europie i ewentualnie Azji ze względu na możliwość stworzenia ciekawego otoczenia z architektonicznego punktu widzenia. Stanowcze nie dla bezpłciowych i przewałkowanych milion razy miast USA.

Edytowane przez Soban
Odnośnik do komentarza

Jestem wielkim fanem DE: HR - szczególnie zapadł mi w pamięci złoty kolor, fantastyczna tranceowa muza, genialny voice acting Jensena oraz rozgrywka przypominająca kultowego MGS. Martwi mnie jednak to, że MD wydaje się być bardzo podobny do HR. Podobna muza, wraca Jensen, ponownie zabawa złotym kolorem - boję się o bezpieczny sequel i grę 8/10. Ja chce petardy i gry wybitnej, bo taka opinię mam o HR. Zdecydowanie mogliby poprawić sterowanie, odpicować oczywiście grafikę (technicznie HR już na starcie był przeciętny), zróżnicować lokacje - jest nad czym pracować . Kibicuję developerowi i z niecierpliwością wyczekuję premiery. Musi być HIT!

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.