Skocz do zawartości

Middle-earth: Shadow of Mordor


Yano

Rekomendowane odpowiedzi

zapowiedzieli nową gre w świecie LOTRa

 

narazie niewiele wiadomo niestety, prawdopodonie będzie to rpg akcji, albo poprostu gra akcji z małymi elementami rpg

 

okładka gameinformera

cov_248_l.jpg

 

 

krótki filmik z twórcami opowiadającymi o grze

 

 

 

jako fan władcy pierścieni powinienem sie jarać, ale niestety podchodze do tego newsa nieufnie, ponieważ gre tworzy monolith który ostatnio niczym specjalnym sie nie popisał (mówiąc łagodnie)

w dodatku znając życie i jakość gier na bazie filmów/książek to większość jest słaba

to że gra powstaje zarówno na nowe i stare konsole tym bardziej nie zachwyca (bo wersja na nextgeny pewnie będzie zaniżona do poziomu podobnego na starych konsolach)

 

 

bardzo chciał bym sie mylić, ale narazie cienko to widze

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza
Gość Kasias

Będzie lipa, czuć to już od samej okładki GI :) Tak w ogóle to Warner Bros. powinno się wstydzić za to, co oddział odpowiedzialny tam za gry wyprawia z Władcą Pierścieni. Ludzie, przecież uniwersum Tolkiena to jest - w pozytywnym tego słowa znaczenia - samograj! No nic, trzeba czekać na jakąś utalentowaną ekipę pokroju Rocksteady, która będzie potrafiła złapać się z tematem za bary.

Odnośnik do komentarza

Prezentujemy garść informacji dotyczących Middle-Earth: Shadow of Mordor

 

Wczoraj wspominaliśmy o zapowiedzianej przez Warnera produkcji mającej przedstawić nam wydarzenia nieznane dotąd z książek ani filmów. Zagłębimy się w historię "martwego" strażnika, który wyruszył w daleką drogę po zemstę.

Wygląda na to, że do sieci wyciekło trochę informacji dotyczących tej produkcji. Na pierwszy ogień pójdzie kilka szczegółów obserwowalnych podczas samej rozgrywki. Poczytajcie co wiemy dzięki Game Informerowi.

  • Każdy przeciwnik ma swoje imię, poziom i pamięć. Jeśli z jakiegoś powodu nie zabijemy go w pierwszej walce to w drugim podejściu może być znacznie trudniej, przeciwnik zmieni swoją strategię, wzrośnie jego poziom i odporności.
  • Przeciwnicy mają swoje własne zadania do wykonania, a ich SI pozwala im na wykonywanie niektórych rzeczy bez kontroli. Przykładowo Ork, którego musimy zabić może w pewnym momencie brać udział w pojedynku z innym orkiem, lub może wykonywać rozkazy przekazane mu przez jego przełożonego. 
  • Jeśli zostaniemy pokonani w walce to nie giniemy w tradycyjnym tego słowa znaczeniu. Po pewnym czasie się odrodzimy jednak czas w grze się nie zatrzymuje. Przeciwnik, który zdołał nas powalić ma szansę awansować, może też zginąć z rąk innych wrogów, np. w wyniku pojedynku wspomnianego powyżej.
  • Jeśli naszym zadaniem jest zabicie wysoko postawionego rangą przeciwnika wcale nie musimy na niego wpadać i próbować go zabić tradycyjnie. Do wyboru mamy kilka innych ścieżek. Możemy przykładowo podkupić jego podwładnych i nasłać ich na niego. Dzięki temu będziemy mogli zorganizować zasadzki na żołdaków naszego celu na jego terytorium. Jeśli uda nam się przekabacić jego zastępcę, jest szansa, że cel zostanie unicestwiony bez naszej dalszej interwencji. Ewentualnie cel starci trochę życia, a nasza walka będzie łatwiejsza.
  • Jeśli chodzi o walkę to jest ona bardzo podobna do tej widzianej w grach z serii Batman. Jest pewien rytm, w który musimy się wczuć i nabijać coraz to większy mnożnik combo.
  • Gra posiada otwarty świat z wszystkimi jego elementami. Mamy tutaj punkty doświadczenia, zadania poboczne i przypadkowe wydarzenia. Właściwie cała gra jest jednym wielkim losowym wydarzeniem.
  • Do pokonania naszych wrogów wykorzystamy walkę z bliska, sztylety do ukrytych zabójstw, oraz łuk do walki na duże odległości. W zależności od sposobu w jaki pokonamy wroga zostaniemy różnie nagrodzeni. Jeśli zabijemy kogoś z łuku dostaniemy runę wzmacniającą walkę w ten sposób itd.

Jest jeszcze kilka innych informacji pochodzących z innych źródeł. Jedno wspomina o systemie Nemesis, który zapewni nam różnorodność w grze. 

Każdy napotkany przez gracza przeciwnik jest unikalny, ma własną osobowość, słabości i atuty. Dzięki systemowi Nemesis cechy charakterystyczne i relacje między wrogami każdego przeciwnika są kreowane na podstawie akcji i decyzji gracza, wszystko by stworzyć arcywroga, który pamięta i jest w stanie się dostosować do gracza i jest inny przy każdym posiedzeniu. Gracze są w stanie stworzyć własne bitwy, przeciwników i nagrody w tym dynamicznym świecie, który pamięta i dostosowuje się do ich wyborów, dostarczając unikalne wrażenia każdemu graczowi.

Wygląda na to, że szykuje nam się naprawdę niesamowicie dobra produkcja. Już nie mogę się doczekać pierwszych obrazków/nagrań.

http://www.pssite.com/news-29402-prezentujemy_garsc_informacji_dotyczacych_middle_earth__shadow_of_mordor.html

Odnośnik do komentarza

informacje brzmią ciekawie, ale jakoś kompletnie w nie nie wierze... tyle raz już sie czytało podobne pomysły a i tak wszystko sprowadza się do masowego klepania randomowych wrogów. no kurde po pierwsze nie wyobrażam sobie że twórcy zrobią np 10000 wyszukanych i wymuskanych, spersonalizowanych  przeciwników z życiorysem i nazwiskiem, a po drugie nawet jeśli to gracz i tak będzie miał to kompletnie w (pipi)e bo jeśli walka ma być podobna do batmana to będzie wyskakiwało 5 na raz i w ciągu minuty zostanie z nich martwe ścierwo, i niby gracz ma sie rozwodzić nad tym jak kto miał na imie

 

podobnie akcja że mogą wrócić po jakimś czasie, już widze "stefan! kope lat!"  przecież nie ma znaczenia czy będą wracac czy nie bo gracz i tak nie zapamięta ich imion żeby po ponownym spotkaniu powiedzieć "no tak z tym to już walczyłem 10 godzin temu)

 

tak samo system zadań dla wrogów... no litości, to tak samo jak w pierwszym assasynie mówili że każdy mieszkaniec miasta ma swoje zadania i osobowość i codzienne życie, a wszyscy wiemy że biegało sie obok randomowego tłumu klonów i kompletnie nie zwracało uwagi na to czy któryś akurat idzie po ziemniaki na bazar a inny idzie zapłacić czynsz za mieszkanie...

tak samo tutaj - co z tego że jakiś wróg miał zadanie wynieść śmieci? i tak wpadamy i klepiemy wszystkich równo

 

 

wiem że strasznie marudze, ale naprawde nie wyobrażam sobie żeby to co jest opisane powyżej mogło realnie i ciekawie działać, nawet gdyby twórcom w ogole udało sie to zrobić

 

 

 

jedyne co cieszy to że będzie otwarty świat, więc licze odorobine że dostaniemy nienajgorszą kopie skyrima/wiedźmina w świecie tolkiena, już samo to mi wystarczy żeby dobrze sie bawić. nie ptorzbuje tego pieprzenia o wrogach posiadających imie i zatrudnienie na umowe zlecenie

 

 

zrobienie tego co oni opisali pewnie nawet nie było by możliwe na obecnych konsolach ani na nextgenach, w dodatku wymagało by ogromu pracy... gdyby to jesszcze powiedział rockstar to moze bym troszke uwierzył, ale jakieś no-name'owe studio które ma na koncie jakiegoś indyka z batmanem miało by ogarnąć tak skomplikowaną gre?

kompletnie im nie wierze mimo że mam nadzieje że się nie zawiode i zrobią przynajmniej gre na mocną 7/10

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc później...

Animacje prosto z Assassina, walka jak z Assassina. Czyżby Assassin's Creed Mordor Edition? Plus super moce. Dziwne to trochę bo robi to studio niezwiązane z Ubi i ich serią :P

Ciekawe co z tego będzie. W sumie nie grałem jeszcze grę z tego uniwersum, która by mnie jakoś bardziej wciągnęła, a taki action-adventure open world może być ciekawy o ile nie będzie np monotonnego biegania po lokacjach.

Odnośnik do komentarza

hm kurde nawet nieźle to wygląda

 

- bieganie po ścianach - assasin

- eagle vision - assasin

- walka - batman + assasin (oby więcej batmana)

- dwa miecze na plecach - wiedźmin

 

tylko jakoś mało w tym było LOTRa.. niby orki są, niby jest oko saurona, ale po tym filmiku to wystarczy wywalić oko i już wygląda jak standardowe fantasy a nie jak lotr, bohater bardziej przypomina połączenie assasina i wiedźmina niż jakąkolwiek postać z włądcy, mimo że to ma być ranger tak jak aragorn to przez te czarodzejsko trupie moce mało sie to czuje

 

 

no ale w sumie miałem wielkie nadzieje i jeszcze większe wątpliwości, teraz wątpliwości się troche rozwiały bo wygląda to fajnie i nawet jak wyjdzie z tego assasin creed w świecie lotr to powinna być conajmniej dobra gra

Odnośnik do komentarza

Dopiero wczoraj się dowiedziałam o tej grze i naprawdę robi wrażenie. Przynajmniej dla mnie, bo gra ma wszystkie elementy które lubię. Oczywiście mnóstwo chrzanienia o tym, jak to nasze działania modelują świat/wrogów i jak to każdy jest wyjątkowy blah blah. Ciekawe co z tego wyjdzie. Przed Mass Effect 3 też słyszałam takie bzdury :P

Z drugiej strony podoba mi się ten motyw z opętaniem (?), gdzie możesz wybrać co zlecasz swojemu nowemu minionowi. Fajnie, że są motywy a'la AC, ja lubię elementy skradankowo, wspinaczkowe w grach. Graf hierarchii wrogów też był ciekawy. Ale zgadzam się z przedmówcami, że LOTR jako setting to tu chyba tylko marketingowo został wciśnięty. Możnaby wywalić niektóre elementy i mamy jakikolwiek świat fantasy.

Odnośnik do komentarza

Co do podobieństw do AC:

Twórca Assassin's Creed II oskarża Middle-Earth: Shadow of Mordor o przywłaszczenie kodu

 

Jeden z czołowych projektantów gry Assassin's Creed II nie krył zniesmaczenia faktem, że oglądając wczorajszy zwiastun Middle-Earth: Shadow of Mordor, dopatrzył się jawnej zrzynki z produkcji, nad którą pracował w przeszłości, zarzucając tym samym Monolith Productions, że wykorzystali części kodu Ubisoftu, które zostały użyte w AC II.

 

Charles Randall nie wahał się długo i postanowił podzielić się swoimi żalami na Twitterze. Jeden ze śledzących go fanów odpisał, że całość przypomina bardziej Batmana, aniżeli AC II, jednak ten stanowczym tonem zaprzeczył i powiedział, że pracował nad drugą częścią Asasyna tak długo, że jest w stanie na pierwszy rzut oka rozpoznać swoje dzieło.

AC2.png

 

Ani Ubisoft, ani Warner Bros. nie odpowiedzieli na żadne pytania dotyczące tej sytuacji, ale nawet jeśli twórcy Middle-Earth: Shadow of Mordor wzorowali się na Assassin's Creed II, to będzie to trudne do zweryfikowania, nie mając wglądu w kod gry. Niewykluczone, że za kulisami produkcji kryją się kwestie licencyjne odnośnie konkretnych partii kodu, jednak na oficjalne potwierdzenie trzeba poczekać.

Stare przysłowie mówi, że "jeśli już zrzynać, to od najlepszych", a niewątpliwie druga odsłona Assassin's Creed należała do najlepszych w historii marki.

Źródło: Twitter.com/charlesrandall

http://www.pssite.com/news-30669-tworca_assassin_s_creed_ii_oskarza_middle_earth__shadow_of_mordor_o_przywlaszczenie_kodu.html

Odnośnik do komentarza
Gość mate5

Ciekawa zapowiedź z Destructoida:

 

 

Sandbox chaos in Mordor

 

Whenever games tied to a major license are announced, there's usually a collective grumble from fans. Titles based on movies, television, or comics usually don't end up well, as most of the time they're developing with the focus on the brand as opposed to the game itself. With the announcement of Middle-earth: Shadow of Mordor back in November, many fans were taken aback by its seemingly loose interpretation of J.R.R. Tolkien's fiction.

 

But of course, you can chalk this up to pre-emptive nervousness considering the franchise's history in gaming. Which is totally understandable. But things now appear to be different, and this new sandbox action title from Monolith -- the developers of F.E.A.R, No One Lives Forever, and Condemned -- plans to take a fresh approach to making a game with Tolkien's lore.

 

During a private presentation of the game, Destructoid got the chance to check out a lengthy look at the game that represents a vertical slice of what the developers at Monolith have planned for their next foray into Middle-earth.

 

 

 

Middle-earth: Shadow of Mordor (PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One, PC [previewed])

Developer: Monolith

Publisher: Warner Bros. Games

Release Date: TBA 2014

 

The developers at Monolith weren't shy to talk about the reputation of movie games, and they were clear to share what their influences were, in particular Batman: Arkham Asylum. In terms of production, the Batman series served as motivation during the development of Middle-earth. "We saw Batman: Arkham City as the model," said director of design Michael De Plater, while discussing influences. "We looked at that game as the way to make licensed properties. It's best to make the best game you can first, before trying to make good movie game."

 

Set between the events of The Hobbit and The Lord of the Rings, players take on the role of Talion. As a ranger for the kingdom of Gondor, Talion was a guard for the black gates on the eastern side of Mordor -- but on a night like any other, a massive army of Orcs siding with Sauron invaded. Killing many of his allies and loved ones, he is left for dead by the orcs. Unexpectedly, Talion is saved from death by the spirit of a Wraith and given new life and along with new powers. From here, our hero makes his way into Mordor to seek revenge, learn why the Wraith saved his life, and discover what the forces of Sauron have planned.

 

Of course, this story may raise some eyebrows among loyal Tolkien fans. It's somewhat of a departure from the lore, and plans to stick more to the film's style, but the developers at Monolith are confident that fans will enjoy the narrative, as it's one of the bigger focuses of Middle-earth. The lead writer of Shadow of Mordor is Christian Cantamessa, who was also the lead writer of Red Dead Redemption, and he's placed a lot attention on fleshing out Talion and making sure it's in keeping with Tolkien's lore.

 

 

 

As an open-ended sandbox action game, players will be able explore Mordor as it was before the return of Sauron. In fiction, Mordor was mostly known as a volcanic wasteland, but Middle-earth plans to show off areas that were filled with wildlife and flora untouched by the volcanic ash of Mt. Doom. Players can even interact and use items and animals from the game world for scouting and combat purposes. Large trees and bushes allow for cover during stealth, and utilizing bait can manipulate aggressive animals against the orcs.

 

As a ranger, Talion possesses abilities that suit him for mobility, and melee and ranged combat. Batman: Arkham Asylum was a key influence and the developers took notes from the design of its action and traversal. Combat utilizes a similar free-flow fighting system from the Arkham series; specifically where players can freely move between individual enemies in a group and maintain combos to unlock special moves and power ups.

 

To take things further, Talion has access to a series of new abilities while in his Wraith form. In this phase, he can enter the Wraith realm (in similar fashion to how Bilbo Baggins uses the One Ring) and observe enemies and points of interest in the game world. Moreover, he also moves much quicker and possesses enhanced archery and combat skills while in Wraith form. When engaging enemies, Talion can switch in and out of his Wraith form to expose weaknesses in enemies and pull off quick shots with his bow and arrow.

 

 

 

As expected in a sandbox game, exploring and taking on new challenges will lead to great rewards, such as experience points and journal logs detailing more of the story and history of Mordor. Talion can also acquire ability points through leveling up which can be spent on unique skill trees for his Ranger and Wraith abilities. At the beginning, players will find the offerings somewhat bare, but eventually when you gain new moves and skills, such as a teleport attack called Shadow Strike, Talion becomes a force to be reckoned with.

 

In order for our main character to exact his revenge on Sauron's army, players must create chaos in Mordor to undermine the influences of the orcs in the various zones. This is accomplished by strategically battling through the hierarchy of command by taking out enemy strongholds and camps, to draw out Sauron's Lieutenants to cripple their forces.

 

Of course to do this, players must start at the bottom. In each zone of Mordor, there are a number of captains and war chiefs to combat with, and even pit against each other. During our presentation, we saw Talion stalking an Orc captain by the name of Ratbag the Meathoarder. Starting with the stealthy approach, Talion takes out various orc soldiers utilizing both ranger and wraith abilities before breaking out into a full-on brawl with the entire camp. Realizing he's outmatched, Ratbag makes a run for it, but is captured when Talion uses a Wraith arrow to immobilize him.

 

 

 

From here, players can approach the captain and interrogate him to gain Intel about the other officers in the zone. In a surprising twist, Talion can utilize his wraith abilities to take control of weak-willed captains and use them as temporary pawns in his struggle against the armies of Mordor. The player can assign tasks such as spying on other unknown officers, or assassinating other captains and war chiefs. Using his Wraith form, Talion marks Ratbag as a temporary ally and assigns him a mission to assassinate a war chief by the name of Orthog the Troll Slayer. This decision will create a brand new mission within the zone, which players can choose to accomplish at their leisure.

 

Skipping ahead, we start the assassination mission and see that Ratbag is the second in command to Orthog. Moreover, the captain-turned-pawn has his own band of orcs at his side which will allow for Talion to gain the upper hand against Orthog, but also have a group of orcs fighting by his side under Ratbag's leadership.

 

Surprisingly, the central enemies within Sauron's army are all procedurally generated by the game. Known as the Nemesis system, Middle-earth aims to create a greater level personality and uniqueness for each playthrough. The orc characters seen in the presentation will likely be entirely different for players. Since these characters are randomized, their knowledge and fighting abilities will be completely different for each player and for every repeated playthrough of the game.

 

Everything from the names, fighting style, roles in Mordor, and their personality will be different for each player, according to Monolith. "We put a lot of effort into actually letting players make their own personal and unique bosses and villains in a living world, that was a big focus for us," De Plater said of the Nemesis system.

 

These are not just for cosmetic purposes, but by design for strategic gameplay. During key moments in battle, Talion can acquire Intel from captains, such as strengths and weaknesses about other officers in Sauron's army. How deep their knowledge goes largely depends on the procedural element of the game's engine. One captain may have a deep knowledge of others in the zone, while another may be largely ignorant of who's who.

 

 

 

The experience of death leaves a lasting impression on the game world and the morale among the forces of Sauron. Even the lowliest of grunts have potential to become a serious threat to Talion. When Talion is killed in battle, the Orc who lands the killing blow will be promoted in rank and added to the list of officers that Talion will need to take out. Even the lowliest of minions can kill Talion, and their promotion will create a new challenge for players. When revived at the various Forge Towers across the zones, they'll see that their death has motivated forces of Sauron, which will make creating chaos a bit more challenging.

 

Moreover, enemies that escape from Talion during combat will live to see another day and alter their tactics for when players encounter them again. This creates another layer of challenge that emphasizes strategy. Some battles may not be worth running blade first into and will only result in player’s death and a new captain or war chief to eliminate.

 

Even in this fairly short showing of the game, it's clear that the content in Shadow of Mordor is massive; and the developers plan to support players who may feel a bit lost. Warner Bros. Games and Wikia plan to release a companion app for tablets called Palantir. In real time, players can have the app on standby and learn details on the lore, locations, central characters, and other details while playing the main game. Though it's not really necessary for the game, it's a neat little app to have, if you're curious about any references or characters in Tolkien's lore.

 

This title is quite the departure for Monolith games, as it's their first sandbox action game. This presentation of the vertical slice for Middle-earth: Shadow of Mordor was pretty impressive, and shows the ambitious nature of the game.

 

I left quite impressed with what Monolith has got in store for Middle-earth. The Nemesis system in particular is an inspired idea that will definitely incentivize players yearning for a deep single-player experience to revisit. While it’s still a ways off, and showed a number of graphical quirks and glitches that need to be cleared up, it's gotten me interested in what's in store.

 

http://www.destructoid.com/preview-middle-earth-shadow-of-mordor-269404.phtml

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

System Nemesis z Middle-earth: Shadow of Mordor zbyt wymagający dla poprzedniej generacji

 

Jak działa system Nemesis możecie sprawdzić na materiale wideo, który prezentowaliśmy pod koniec stycznia. Ma on bez problemu działać na platformach docelowych, czyli PlayStation 4 oraz Xbox One. Swoje wersje gry dostaną także starsze konsole, ale nie będzie na nich identyczna.

Middle-earth: Shadow of Mordor (PS4) jest projektowany z myślą o konsolach nowej generacji, co oznacza że nie wszystkie aspekty, niezwykle ciekawego systemu Nemesis trafią do wersji na starsze maszynki. W rozmowie z dziennikarzami serwisu IGN, Michael de Plater z Monolith Productions wyjaśnia, że choć poczyniono wszelkie kroki by gra na PS3 i Xboxie 360 dorównywała innym wersjom, to Shadow of Mordor jest zasadniczo grą nextgenową.

 

Skupiamy się na konsolach nowej generacji, a potem zrobimy co w naszej mocy, by wycisnąć jak najwięcej z poprzedniej.

 

W wielu kategoriach jesteśmy pewni, że gra nadal pozostanie taka sama. Główne mechaniki jak: walka, skradanie się, podstawowa kontrola i gameplay powinny być takie same, ale złożoność i różnorodność systemu Nemesis nie będzie identyczna.

 

Historia pozostanie ta sama, tak samo jak rdzeń rozgrywki, ale Nemesis jest tak duży, jeśli chodzi o zawartość, obliczenia i sztuczną inteligencję, że musimy go wykorzystać jak najlepiej.

 

Rozumiem twórców, ale z drugiej strony chyba powinni skupić się na jednej generacji. Chęć zysku jest absolutnie normalna, ale jak widać nie wychodzi to na dobre ani jednej, ani drugiej konsoli. Wersja gry na PlayStation 4 jest siłą rzeczy ograniczana, a ta na PS3 i tak niedomaga w  stosunku do tej pierwszej. Dużo bardziej odpowiada mi sytuacja, kiedy gry tworzone są z myślą o konkretnej generacji sprzętu, zamiast stać między nimi w niepotrzebnym rozkroku.

Źródło: http://uk.ign.com/

 

http://www.pssite.com/news-31239-system_nemesis_z_middle_earth__shadow_of_mordor_zbyt_wymagajacy_dla_poprzedniej_generacji.html

 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Nowy obrazek z Middle-Earth: Shadow of Mordor pokazuje kilka modeli orków

 

Nowy tytuł umieszczony w uniwersum Władcy Pierścieni zdaje się być niezwykle atrakcyjną propozycją dla wszelkich wielbicieli gier akcji. Middle-earth: Shadow of Mordor (PS4) korzysta z interesującego systemu Nemesis, który okazał się być zbyt wymagający dla konsol minionej generacji.

Na facebookowym koncie gry pojawił się nowy wpis demonstrujący nam świeży zrzut ekranu z Middle-earth: Shadow of Mordor (PS4). Grafika ujawniła kilka modeli przedstawicieli rasy orków, a przy okazji przypomina o systemie Nemesis.

1980401_225494344322237_347783294_o.jpg

Jak głosi podpis pod zdjęciem, w tej sytuacji mamy 3 wyjścia. Talion może użyć swoich zdolności do wybicia wszystkich orków i siania zniszczenia na terenie całego Mordoru. Możemy też oszczędzić jednego z nich, by następnie wyciągnąć z niego informacje. Ewentualnie możemy przejąć kontrolę nad wszystkimi pozostałymi orkami i wysłać ich na misje.

Źródło: facebook.com/ShadowofMordor

http://www.pssite.com/news-31414-nowy_obrazek_z_middle_earth__shadow_of_mordor_pokazuje_kilka_modeli_orkow.html

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...

Znamy datę premiery Middle-Earth: Shadow of Mordor

 

Długo wyczekiwany przez fanów Śródziemia tytuł, Middle-earth: Shadow of Mordor (PS4), otrzymał nowy zwiastun, na którym przedstawia historię, którą śledzić będziemy w grze. Najciekawszą informacją jaką z niego wyciągniemy jest to, że w końcu ustalono datę premiery, która może trochę dziwić.

Nie dlatego, że będzie to odległy termin, wręcz przeciwnie, bowiem premierę Middle-earth: Shadow of Mordor (PS4) zaplanowano na 7 października, niebezpiecznie blisko innego hitu wytwórni Warner Bros., Batman: Arkham Knight (PS4), który swoją premierę zaliczy tydzień później.

Może to trochę dziwić, tym bardziej, że wydawca ten sam i nałożenie na siebie premier dwóch dużych produkcji może negatywnie odbić się na sprzedaży. Muszę zaktualizować swój kalendarz i dokonać nie lada wyboru, bowiem są to dwie, równie interesujące produkcje. Obiecany zwiastun znajdziecie poniżej.

Źródło: XGN Trailers [YouTube]

http://www.pssite.com/news-32097-znamy_date_premiery_middle_earth__shadow_of_mordor.html

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza

Dziwne, wydawac jedna gre po drugiej, cos mi sie wydaje ze jeszcze to troche opoznia.

 

Poza tym na trailerze bylo 10.07.2014, burgery czytaja najpierw miesiac, potem dzien - to by wiecej sensu mialo biorac pod uwage premiere Gacka.

 

Ej dobra, posralo mi sie cos :D, czyli jednak dziwna sytuacja, ciekaw jestem czy faktycznie tak bedzie. Ale nie obrazilbym sie dostac w tak krotkim terminie w swietnie zapowiadajace sie gry.

Edytowane przez Bansai
Odnośnik do komentarza

kurde co tu sie dzieje??

 

pierwsze doniesienia o grze - zero konkretów pewnie jakieś dziwactwo na licencji

 

drugie doniesienia o grze - jakieś konkrety, nawet ciekawe

 

pierwszy filmik - wtf? ksero assasina + batmana

 

drugi filmik - kurfa co to za randomowa nędznie wykonana morda?

 

serio nowy filmik strasznie mi sie nie podobał, bohater to jakiś kompletny random z kilku-dniowym zarostem, i oczywiście że zdaje sobie sprawe z tego że to nie jest żadna postać z władcy pierścieni tylko nowa postać, ale jakoś do tej pory nie widać było jak bardzo nijaki i brzydki jest ten bohater.. jakiś niedorozwinięty wręcz

 

sory że sie uczepiłem jego mordy ale strasznie negatywne wrażenie na mnie wywarła na tym filmiku

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące później...

Świetnie się prezentuje. Pomimo różnych podobieństw do crapowatej serii AC. Tu wydaję się być fajnie zrealizowane. Poza tym gra w wersji na current-geny jest tą priorytetową a i grafika jest świetna. Mam nadzieję, że nie zawiedzie. Obok tego pojawiłby się jeszcze The Witness i PS4 u mnie juź w październiku. No i nie trzeba czekać na 2015 by pograć. Monolith pomimo tego, że to już nie ta sama ekipa z 2005 roku, dalej potrafi zaskoczyć. No i biorąc pod uwagę zainteresowanie grą, sprzeda się tak samo słabo jak reszta gier tego studia.

Odnośnik do komentarza
Gość suteq

A w ac czy batmanie nie czekają na swoją kolej. Programiści wyznają zasadę że i Herkules dupa gdy wrogów kupa:)

W AC czekają, w Batmanie niekoniecznie. Wiele razy miałem sytuację, że rzucało się na mnie dwóch, a nawet TRZECH przeciwników na raz.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.