Skocz do zawartości

Evolve


Kre3k

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 213
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Gość Zaqair

 cov_250_front_610.jpgcov_250_l.jpg

 

Few independent studios sport the multiplayer pedigree of Turtle Rock Studios. After years of working on Valve's Counter-Strike series, the California-based developer created Left 4 Dead, a post-apocalyptic shooter that redefined cooperative gaming and landed the number-one spot on Game Informer's Top 30 Co-op Games of All Time list. Now the studio is combining its competitive and cooperative design expertise for a new, next-gen only IP: Evolve. Backed by publisher 2K Games, which paid a whopping $10.8 million for the IP in last year's THQ auction, Turtle Rock is taking full advantage of gamers' powerful new systems.

    The sci-fi multiplayer-focused shooter pits a four-player crew of alien hunters against a separate player-controlled monster that grows larger and more powerful over the course of matches. Each hunter features its own unique items and abilities, and while the monster may be outnumbered, its size and an assortment of devastating attacks make it a more than formidable foe. Like Turtle Rock's previous titles, Evolve is being built with variety and replayabilty in mind; the result is a novel mix of cooperative and competitive multiplayer elements that's unlike anything we've played before. Our exclusive hands-on time with the game's four-versus-one hunt mode left us with plenty to be excited about, and you can get all the details in this month's issue.

Gra rowniez na PC.

 

Evolve Coverage Trailer

Na stronie GI juz jest

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2014/01/07/february-2014-evolve-768796.aspx

Na youtube za kilka min

Edytowane przez Zaqair
Odnośnik do komentarza
Gość _Be_

Multiplayer na 5 osób brzmi super nudnawno szczególnie dla tych którzy będą po stronie ludzkiej. Nie jaram się w ogóle.

Grales w left 4 dead ? Momenty kiedy 4 osoby walczyły z jednym tankiem były mocno adrenalinogenne i mega fun.

 

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza

 

Multiplayer na 5 osób brzmi super nudnawno szczególnie dla tych którzy będą po stronie ludzkiej. Nie jaram się w ogóle.

Grales w left 4 dead ? Momenty kiedy 4 osoby walczyły z jednym tankiem były mocno adrenalinogenne i mega fun.

 

 

Ale tank to jedna z atrakcji w L4D, a nie główna.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...

Czekam ( oczywiście wersja PC ). Póki co nie podobają mi się "skoki", kiepskawe "zwykłe" potfforki i czasem zbyt futurystyczny desing. A co mi się podoba ? Cały patent "kontry" z L4D w nowej grze/wariacji i bycie tym razem samotną bestią przeciw "wszystkim", niezbyt częsty przypadek.

Edytowane przez Sibian
Odnośnik do komentarza

nowy trailer (odmienny niż filmik powyzej)

 

a mi sie bardzo podobają ci 2 faceci - zarówno z brodą jak i z wąsiskami (mutton chops) , rzadko się zdarza żeby w jednej grze były 2 tak fajnie zaprojektowane postacie

 

ale za to nie podoba mi się strzelanie laserkami, wole ciężke "analogowe" bronie, a nie jakieś futurystyczne pew pew pew

 

 

a z gameplayu podoba mi sie klimat ciemnego lasu (troche jak jurrasic park w nocy) i ogolnie przyjemna grafika i fajnie że widać rany na potworze

 

ale sam gameplay wydawał sie troche chaotyczny i sztywny (niektóre animacje), ogolnie wygladało to tak że potwor sie miota niczym szatan a ludziki bniegają i strzelają, jakoś kurde.... nie wyglądało to jak coś co może przyciągnąć do gry na dziesiątki/setki godzin

 

czy to jest pewne że będzie tylko jeden rodzaj potworwa? (który ewoluuje) bo jak by dali więcej rodzajów różnorakich potworów to by troche urozmaiciło gre

 

no kurcze nie wiem, niby sie jaram, ale bieganie i walenie do ruchomowego wielkiego celu na dłuższą mete jakoś nie zachwyciło

Edytowane przez Yano
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dlaczego tak sądzisz ? To właśnie z kontry uciekali gracze na ogromną skale gdy im coś nie wychodziło lub członek drużyny kiepsko grał, później już nie było sensu grać z botami w drużynie. Stawiam właśnie , że jedna osoba sterująca potforkiem spowoduje , że więcej gier zostanie dokończonych. Każdy jest panem własnego losu i nie musi się oglądać za nikim więcej w trybie monstra, ani nikt mu nie popsuje akcji.

 

EDIT : Będzie kilka potworów ( ale nadal 4 vs 1 ), tutaj info z playtestu : http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=9530

Edytowane przez Sibian
Odnośnik do komentarza

czy to jest pewne że będzie tylko jeden rodzaj potworwa? (który ewoluuje) bo jak by dali więcej rodzajów różnorakich potworów to by troche urozmaiciło gre

 

Będzie więcej potworów.

 

EDIT: O kurde, nie zauważyłem tego edita.

Edytowane przez Ludwes
Odnośnik do komentarza

Szarku rozumiem twoje wątpliwości z wcześniejszego postu, ale akurat powyższy przykład jest nie na miejscu. System w L4D był skrojony pod 4 vs 4 więc pojedynczy aktywny zarażony nie mógł nic zdziałać, więc i nikt sam nie chciał grać by i tak na 100% przegrać ( boty były tępe ). Tutaj od podstaw system jest przygotowywany pod jednego ostrego madafakę. Nie zdziwię się , że będą duże kolejki by pograć monstrum, w końcu to tylko jeden slot. Trzeba jeszcze zaznaczyć, że w L4D czekanie w poczekalni na 8 graczy trwało czasami stanowczo za długo. Tutaj na pewno o wiele szybciej będzie komplet. No i to w końcu twórcy kapitalnego L4D gdzie balans był bardzo dobry, po pierwszym playteście tutaj również jest już ( a gdzie jeszcze do premiery ) chwalony. No i jest to jakiś tam powiew świeżości i wykorzystywanie mniej wyeksploatowanego patentu. 

Edytowane przez Sibian
Odnośnik do komentarza

Podoba mi się pomysł, ale zastanawia mnie jak rozpracują trzy rzeczy

 

a) czy przypadkiem gracze sterujący ludźmi nie będą się nudzić - widzę że są i mniejsze potwory do ubicia ale czy nie będzie to nużyć jak w L4D

b) czy po jakimś czasie gracze nie będą chcieli w ogóle sterować ludźmi tylko potworem

c) co z potworem - czy i on będzie miał co robić (może ma polować na inne dzięki temu ewoluować? nie doczytywałem wszystkiego).

Odnośnik do komentarza

Evolve może mieć problem z 60 klatkami na sekundę

 

Wczoraj pokazaliśmy Wam sporo materiałów z Evolve (PS4), a dzisiaj czas na kolejną paczkę informacji o tym tytule. Jeśli wierzyć Philowi Robbowi z Turtle Rock, gra będzie wyglądała praktycznie identycznie na każdej ze wspieranych platform. Zapytany o słynną już kwestię rozdzielczości i ilości klatek na sekundę, poczuł się lekko zmieszany.

Po początkowych zapewnieniach, że wersje na PC, Xbox One i PlayStation 4 nie będą się znacząco różniły w kwestii graficznej i zachwytach nad mocą konsol nowej generacji, przyszedł czas na poruszenie palącej kwestii 60 klatek na sekundę.

 

Pierwszy raz jesteśmy w pozycji, gdzie produkcje na PC i konsole mogą wyglądać niemalże identycznie. W kwestii polygonów i mocy przerobowej mamy tutaj do czynienia z potworami. Tak naprawdę, to są one potężniejsze od maszyny, którą mam u siebie na biurku, co jest mocno budujące, zważywszy na to, jak dobrze gra wygląda na moim sprzęcie!

 

Odnośnie grafiki i klatek na sekundę:

 

Ciągle nad tym pracujemy. 60 klatek na sekundę to mocno obciążające zadanie. Staramy się jak możemy, ale wciąż jesteśmy na początkowym stadium dewelopingu.

 

Co ciekawe, wywiad został udzielony Official Xbox Magazine, a patrząc na ostatnie różnice w multiplatformach na korzyść PlayStation 4, możemy się spodziewać, że jednak jakimś cudem uda się uzyskać 1080p i 60 klatek na sekundę w wersji na PlayStation 4.

Źródło: Official Xbox Magazine

http://www.pssite.com/news-31069-evolve_moze_miec_problem_z_60_klatkami_na_sekunde.html

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.