Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ok rozumiem. Po prostu ja inaczej podchodze do hitmanow. Masz cel, masz go dopasc, oczywiscie w typowy hitmanowy sposob nie na pale. Lecz repetycja jak pieknie to ujales mnie nie kreci. Poza tym jak w moim pierwszym poscie napisalem nic nie mam do gameplayu a glownie zawiodlem sie nikla zawartoscia ktora tutaj niektorzy co jest dla mnie niezrozumiale probuja bronic.

 

Ps:To ty misiu dales przyklad forzy pierwszy ;)

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
Gość suteq

Dzisiaj przyszła mi gierka i spędziłem w niej jakieś 7h maxując prolog i robią na ok. 50% pierwszą lokację czyli Paryż. 

 

Bardzo mi się gra podoba. Największa zaleta to oczywiście ogromne możliwości jeśli chodzi o zabijanie celów. Jest kilka oficjalnych, które odkrywamy chodząc po lokacji, znajdując jakieś przedmioty lub podsłu(pipi)ąc rozmowy pewnych osób. A do tego dochodzą jeszcze sposoby wyróżnione w wyzwaniach i z własnej kreatywności. Generalnie każdy poziom staram się najpierw przechodzić całkowicie na czysto - żadnego sprawdzania, żadnych podpowiedzi itp, a jak coś się spieprzy to oczywiście wczytuję zapis. Potem to już sobie sprawdzam i robię resztę rzeczy potrzebne chociażby aby coś odblokować lub do trofików (celuję w 100%).

 

Z lokacji jak wspomniałem na razie tylko Paryż ograłem i wow, wygląda świetnie. Lokacja jest całkiem spora, wielopoziomowa posiadłość, do tego mnóstwo ludzi i robi to ogromne wrażenie. 

 

Na razie z rzeczy do których mogę się przyczepić to to, że czasem jak zmienię strój (po wcześniejszym ogłuszeniu typa w ustronnym miejscu i schowaniu ciała) niektóre postaci ubrane podobnie do mnie rozpoznają mnie a inne nie. Przykład: musiałem dostać się na 3 piętro posiadłości gdzie są wszędzie uzbrojone typy w garniakach z karabinami na plecach. No to myślę, przebiorę się jak oni. Robię to, podchodzę do schodów i jeden z typów kompletnie mnie nie rozpoznaje, a drugi od razu nabiera podejrzeń i sprawa się rypie. W sumie to byłoby logiczne, że nie wszyscy zachowują się tak samo jednakże takie coś miałem tylko w kontakcie z tymi konkretnymi osobami. 

No i o ile zapis trwa sekundę, wczytanie trochę dłużej to samo dostanie się do zapisów potrafi trwać jakieś 10-15 sekund. Niby krótko ale moim zdaniem takie coś powinno działać w sekundę zwłaszcza, że samych zapisów jest bodajże 16 (8 ręcznych, 8 automatycznych). 

 

Już się nie mogę doczekać kolejnej sesyjki. :banderas: 

Odnośnik do komentarza

Na razie z rzeczy do których mogę się przyczepić to to, że czasem jak zmienię strój (po wcześniejszym ogłuszeniu typa w ustronnym miejscu i schowaniu ciała) niektóre postaci ubrane podobnie do mnie rozpoznają mnie a inne nie. Przykład: musiałem dostać się na 3 piętro posiadłości gdzie są wszędzie uzbrojone typy w garniakach z karabinami na plecach. No to myślę, przebiorę się jak oni. Robię to, podchodzę do schodów i jeden z typów kompletnie mnie nie rozpoznaje, a drugi od razu nabiera podejrzeń i sprawa się rypie. W sumie to byłoby logiczne, że nie wszyscy zachowują się tak samo jednakże takie coś miałem tylko w kontakcie z tymi konkretnymi osobami. 

No ale to jest usprawnienie całkowicie spi.er.do.lonego systemu z Absolution. Tam przecież KAŻDY w tym samym stroju co ty mógł ciebie rozpoznać. Tutaj tylko niektóre osoby są "bardziej spostrzegawcze" i widzisz ich zresztą bo mają tą kropę nad głową. Dla mnie bomba system.

Odnośnik do komentarza

Ok rozumiem. Po prostu ja inaczej podchodze do hitmanow. Masz cel, masz go dopasc, oczywiscie w typowy hitmanowy sposob nie na pale. Lecz repetycja jak pieknie to ujales mnie nie kreci. Poza tym jak w moim pierwszym poscie napisalem nic nie mam do gameplayu a glownie zawiodlem sie nikla zawartoscia ktora tutaj niektorzy co jest dla mnie niezrozumiale probuja bronic.

 

Ps:To ty misiu dales przyklad forzy pierwszy ;)

 

Nie wydaje mi się żeby ktoś bronił nikłej zawartości, bo takiej w tej grze nie ma.

 

Jeżeli decydujesz się na zakup na początku to zgadzasz się na epizody, a w międzyczasie masz elusive targets żeby umilić sobie czas. Jeżeli nie chcesz epizodów to czekasz na cały sezon, kupujesz i masz dostęp od razu do wszystkiego.

 

I wydaje mi się, że jak nie lubisz powtarzania danego etapu X razy w celu optymalizacji to gra ci nie przypasiła nie przez model dystrybucji, tylko przez jej główne założenia w designie. O tym nie ma sensu rozmawiać, bo gusta są różne.

 

PS: Sam żałuję, że nie kupiłem jak było za 50%. Teraz czekam na następną taką obniżkę.

Odnośnik do komentarza
Gość suteq

To są 3 naprawdę krótkie misje niezwiązane z wątkiem głównym. Oprócz tego z tego co pamiętam jakieś 3 przedmioty bez których raczej spokojnie można się obejść jak się gry nie maxuje. 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
Gość suteq

Za te +-120zl warto uzywke rozumiem? :) Troche sie nakrecilem na tego Hitmana i tak jak te epizody kolo ch mi lataly, tak teraz caly sezon chetnie bym przytulil.

Ja się bawiłem rewelacyjnie przez te 40-45h. 

Odnośnik do komentarza

Ja powiem szczerze, że nowego Hitmana uwielbiam - poluję na nieuchwytne cele, każdy poziom wyciągnięty do mistrzostwa i teraz chyba podejdę do eskalacji i trybu Pro. Dawno żadna seria mnie ta nie wciągnęła i chętnie zrobię calaka w tej grze :)

 

Swoją drogą jakie macie ulubione miejscówki? Dla mnie majstersztykiem pod względem designu jest Sapienza i chyba nie ma lepszej ;)

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

 

Square Enix is currently in the process of negotiating with potential investors to buy Hitman developer IO Interactive.

 

Square Enix has withdrawn from IO Interactive, the Danish studio behind the Hitman series. The company revealed the sudden move in a note to investors.

“To maximise player satisfaction as well as market potential going forward, we are focusing our resources and energies on key franchises and studios,” the publisher said before announcing its “withdrawal” from the Danish developer’s business.

The withdrawal actually came in effect beginning March 31, which would explain why we haven’t heard a beep about a new Hitman season. Square Enix is now negotiating with potential investors to secure the studio’s future.

IO Interactive began working with Square Enix after the publisher bought the studio’s parent company, Eidos, in 2009. The future of the Hitman IP, as well as other IO-developed franchises, remains a big mystery. Square Enix will likely keep ownership of the IP, which would leave IO to create its own.

 

https://www.vg247.com/2017/05/11/square-enix-drops-hitman-developer-io-interactive/

 

Czyli jednak hajs się nie zgodził. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...