Skocz do zawartości

Super Smash Bros. for 3DS


Gość ragus

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ragus

Jest już temat w dziale o WiiU, ale te gry są na tyle różne, że wersja na 3DS'a powinna mieć własny temat. Premiera już za 3 tygodnie. Nie ukrywam, że do stworzenia tematu skłonił mnie dzisiejszy temat na neogafie, który w bardzo dobry sposób opisuje, czym jest Smash na 3DS'a. Tak się podjarałem, że postanowiłem podzielić się tym dobrem z wami wszystkimi i z duchem twoim. Będę kradł trochę z neogafa, bo preferuję styl życia yolo.

 

 

update-nintendo-smash-box.jpg

Developer: Sora Ltd. + Nintendo + Namco Bandai

Kto trzyma to wszystko w ryzach: Masashiro Sakurai. Zdolna bestia, twórca Kirbiego, Smasha i najlepszej gry na 3DS'a, czyli Kid Icarusa

W ile osób można grać: Do 4 graczy, zarówno przez internet jak i lokalnie

Data premiery: 02.10.2014

Ile fpsów: 60 kurtyzano

Wojownicy (oprócz niżej wymienionych, w grze jest też 16 bohaterów do odblokowania):

Bi8OOy3.png

Plansze, na których będziemy walczyć (oprócz niżej wymienionych, w grze jest jeszcze 12 plansz do odblokowania):

0VqlsPs.png

(ucięte na dole to odpowiednio Pictochat, Green Hill Zone i Dr. Willy's Castle)

 

 

1. Tryby gry:

 

Smash jest oczywiście głównie grą multiplayerową, ale że Sakurai to kozak jakich mało, to zadbał również o samotników, albo o osoby, którym padło WiFi w domu. Dlatego też, we wszystkie tryby możemy grać ze znajomymi, jak i z CPU. Wygląda to tak:

 

a) Smash Run

 

Każdy gracz ma 5 minut na zwiedzenie losowo generowanej mapy, na której znajdują się różne ulepszenia. Dostajemy je dzięki eksploracji, pokonywaniu określonych wrogów, czy też wykonywaniu określonych misji. Po 5 minutach, wszyscy gracze teleportowani są na tę samą mapę, na której toczą pojedynek, zachowując ulepszenia, które zdobyli w ciągu tych 5 minut.

 

b)Classic Mode

 

Seria 5 walk z losowo dobranymi przeciwnikami, która kończy się bossem. Dobrym bajerem jest system poziomów trudności, który to Sakurai wziął prosto z Kid Icarusa. W skrócie brzmi to tak: mamy suwak, który przesuwamy od 0.0 aż do 10.0. Im większa wartość, tym gra staje się trudniejsza oraz walczymy z silniejszymi bossami, ale i odblokowujemy lepsze dodatki (a znając poprzednie jego gry, będzie co zbierać).

 

c)All-Star Mode

 

Znany z innych bijatyk Survival. Wiadomo, gra bombarduje nas kolejnymi przeciwnikami, a my staramy się jak najdłużej przeżyć.

 

d)Multi man Smash

 

Wariacja All-Star Mode, tylko tym razem walczymi z Mii Ludkami i mamy jasno określony cel (pokonanie 100 przeciwników, pokonanie jak największej ilości przeciwników w 3 minuty itd.)

 

e)Home Run Contest

 

Prez określony czas musimy tłuc w worek treningowy, a po upływie czasu, uderzamy po raz ostatni aby posłać go jak najdalej. Im więcej uderzeń, tym worek dalej poleci.

 

f)Target Blast

 

Nowy tryb. Podobno coś na modłe Angry Birds xD

 

2. Multiplayer

 

a)lokalny

 

Jak mamy kolegów z 3DSami (ja nie mam hehe) to siadamy na kanapie, ustawiamy walki jak chcemy (handicapy, limity czasowe, jakie mapy, jaki tryb) i nakur,wiamy.

 

b)przez internet z losowymi osobami

 

Walczymy w jednym z dwóch trybów:

 

-For Fun (4 graczy, losowa plansza, na planszy są przedmioty urozmaicające walkę, zapisywane są tylko wygrane)

-For Glory (walka 1 na 1, losowa plansza, która od innych różni się tylko teksturami, bez przedmiotów, zapisywane są wygrane i przegrane)

 

Ciekawa sprawa. Podział na niezobowiązująca, głupawą zabawę pełną chaosu i skillowe walki jak na turniejach). Z tymi planszami w Glory Mode chodzi o to, że wszystkie będą miały taką samą, prostą konstrukcję bez udziwnień, a będą różniły się motywem przewodnim. Czyli będziemy mieli prostą planszę w stylu Zeldy, czy prostą planszę w stylu Animal Crossing. Na turniejach, na których grano w wersje na GC, gracze zawsze wybierafi jedną mapę Final Destination. Wybierali ją do porzygu. Dlatego też Sakurai wymyślił, że urozmaici te smtutne jak piz,da życie turniejowców i zrobi Final Destitnation w kilkudziesięciu wariacjach.

 

c)przez internet ze znajomymi

 

Patrz punkt a.

 

d)Spectate

 

Można też oglądać walki innych graczy, a także stawiać monety będące walutą w grze. Bukmacherka na Nintendo xD.

 

Jeszcze co do online - gracze wychodzący z gry będą karani.

 

Co tam jeszcze, a no tak:

 

a)będzie można modyfikować umiejętności bohaterów. Na każdy z 4 skill, przypadają po 3 warianty określonego skilla.

 

b)Mii Fighters - jeżeli chcesz walczyć stworzonym przez siebie mii, śmiało.

 

c)Vault, o, to jest ciekawe. W skarbcu będziemy mogli oglądać replaye, słuchać muzyki z gry (a będzie czego słuchać, dużo klasyków Nintendo w nowych aranżacjach), a także przeglądać zdobyte przez nas statuetki, oraz kupować nowe za monety, które zarobimy podczas grania (statuetki odblokowujemy również podczas grania, no ale jak zarobi się fortunę na bukmacherce w trybie Spectate, to można zaszaleć). Vault powinno zaspokoić każdego z manią zbieractwa w grach.

 

d)Challenges - odpowiednik gamerscore'a/trofeów z konsol, na które na razie nie ma gier. Zagraj w tryb X po raz pierwszy, pokonaj Y za pomocą Z, graj przez 10 godzin i tak dalej i tak dalej. Po co to? No jak to po co, żeby zbierać zbierać zbierać. Twórca gry ma w zwyczaju pakować do swoich gier mnóstwo rzeczy, zwłaszcza pierdół do odblokowania. Cudownie.

 

Media:

 

Gameplay z japońskiej wersji demonstracyjnej:

 

Zwiastuny:

 

Wyje,bany main theme:

 

Direct poświęcony w całości Smashowi (polecam serdecznie, świetnie się to ogląda)

 

Oficjalna strona (multum obrazków i dodatkowych informacji):

http://www.smashbros.com/us/3ds/index.html

 

Preorder zamówiony, już się nie mogę doczekać, mam nadzieję, że nie czekam sam. Wiem, że gra u nas jest delikatnie mówiąc niszowa, no ale od czegoś trzeba zacząć. Cały świat czeka z ręką w majtkach, więc czemu nie my. Zapowiada się przednia zabawa zarówno w singlu jak i multi. A czytając posty ludzi na całym świecie i patrząc na sprzedaż poprzeników, będzie z kim grać, oj będzie.

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza
Gość ragus

Jutro Smash będzie streamowany przez 8 godzin podczas Nintendo Treehouse i bardzo możliwe, że ogłoszą demo, bo w Japonii już jest.

 

Ja bym na te 2 guziki na krzyż patrzył trochę inaczej. Smash to nie Tekken, tutaj celem nie jest wyprowadzanie uber kombosów w celu zredukowania paska życia do zera. Tutaj masz zepchnąć przeciwnika z areny, co jest łatwiejsze dzięki wyprowadzeniu większej ilości ciosów, bo im bardziej ktoś dostanie, tym jest dalej wyrzucany z mapy i co raz ciężej mu wrócić przez to na arenę.

 

Dodaj do tego wielopoziomowe plansze, dynamicznie zmieniające się plansze, 3 innych graczy na arenie, itemy zmieniające przebieg walki, ciągłe przemieszczanie się w 8 kierunkach połączone z doible jumpem i wychodzi z tego całkiem złożona gra. Obejrzałem cały turniej, który był zorganizowany podczas e3 i dobre mecze oglądało się nie gorzej niż analogiczne w SFa czy MvC.

 

Gdyby w to grało się jak w Tekkena, to owszem 2 guziki = lipa. Ale to jest zupełnie inna gra o innych zasadach. No i gra się w nią na Evo, gdzie jakoś na te 2 guziki nie narzekają.

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza

Karny ku.tas dla nintendo za brak obsługi CCP podczas gdy w new3ds bez problemu będzie można korzystać z dodatkowego dzyndzla.

Ciekawe co z dodatkowymi triggerami, czy będzie działać w  SSB.

 

info o kompatybilności C-stick'a:

 

http://www.nintendo.co.jp/3ds/hardware/accessories/list_slidepad/index.html

Odnośnik do komentarza

Odblokowywanie postaci przez rozegranie określonej liczby walk będzie jeszcze łatwiejsze niż w Brawlu. Dla przypomnienia:

SSBM – 1000

SSBB – 450

 

Tymczasem w nowej odsłonie wystarczy 120 walk. Co prawda nie napisano o rodzaju walk (online/offline), ale i tak jest dobrze. Mi to bardzo odpowiada, biorąc pod uwagę to, że w ostatnich latach większość bijatyk oddaje nam do dyspozycji wszystkie postacie na starcie (jednym z wyjątków jest seria SC). Poniżej lista postaci do odblokowania:

10 matches - Ness

20 matches - Falco
30 matches - Wario
40 matches - Lucina
50 matches - Dark Pit
60 matches - Dr. Mario
70 matches - R.O.B.
80 matches - Ganondorf
90 matches - Mr. Game & Watch
100 matches - Bowser Jr.
110 matches - Duck Hunt Dog
120 matches - Jigglypuff

 

W tej chwili nowy Smash to jedyna bijatyka, która mnie interesuje, więc trzymam kciuki za ten tytuł – niech będzie dobry i niech gra w nią dużo osób :).

Edytowane przez Di
Odnośnik do komentarza
Gość ragus

 

Za tydzień demo, ale Nintendo wysłało na maila losowym osobom, posiadającym konto Club Nintendo, 4 kody na demo już teraz.

 

<odświeża pocztę>

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza

Losowym? Ja znalazłem taką informację:

 

If you're a Club Nintendo Platinum member, however, the company has a very special treat for you. Codes for the demo will be sent out to select Platinum members later today via email.

Edytowane przez Di
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.