Skocz do zawartości

PSX Extreme 210


Oceń okładkę PSX Extreme 210  

35 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oceń okładkę PSX Extreme 210



Rekomendowane odpowiedzi

TLoU jest idealnym przykładem gry, gdzie najtrudniejszy poziom również odbiera całkowicie przyjemność z gry.

Odbiera? No chyba, że o grounded mowa, ale nie testowałem jeszcze. Survival to powinien być wyjsciowy poziom tej gry, bez nasłuchiwania i miliona części oraz itemów. Wtedy gra nabiera sensu i daje dużo emocji, no ale wiadomo że takie coś w 2013 i w 2014 by się nie sprzedało.

Odnośnik do komentarza

W DS poziom trudnosci jest zrobiony najprostszym sposobem, a wiekszosc zalicza to do plusów. W innych grach uznaliby to za minus. Nie ma tu nic odkrywczego- najbardziej znana sztuczka swiata na wydluzenie gry. Jedna z tych serii, ktorych srednich ocen nie rozumiem.

 

Tak- skonczylem oba DS, w dwojce ginąc ponad 520 razy.

Odnośnik do komentarza

 

TLoU jest idealnym przykładem gry, gdzie najtrudniejszy poziom również odbiera całkowicie przyjemność z gry.

Odbiera? No chyba, że o grounded mowa, ale nie testowałem jeszcze. Survival to powinien być wyjsciowy poziom tej gry, bez nasłuchiwania i miliona części oraz itemów. Wtedy gra nabiera sensu i daje dużo emocji, no ale wiadomo że takie coś w 2013 i w 2014 by się nie sprzedało.

 

 

Nom, chodzi o grounded. AI wtedy siada totalnie. Wydaje mi się jednak, że nie jest to wina programistów, tylko niektórych aspektów gry nie da się inaczej zrobić, trzeba by je wyeliminować całkiem. Na survivalu jest już całkiem spoczko.

Odnośnik do komentarza

(Perez, sorry za OT)

SI na Grounded siada? W jakim sensie?

Bo dla mnie fakt, że atak cegłą czy rurką może być skontrowany i NIGDY nie daje 100% pewnego fatality, to mały gamechanger (a myślałem, że  po Survivalu niewiele tu można zmienić).

Tak samo jak częsta śmierć od jednej kuli.

Poza tym SI bez zmian - flankuje, chodzi losowymi ścieżkami, czasami głupieje, jak na każdym poziomie.

Odnośnik do komentarza

Niestety jest to sztuczna inteligencja, miejmy nadzieję, że nie będzie nigdy tak inteligentna jak człowiek ;) Niektóre zachowania mogły być również specjalnie zaimplementowane do gry przez ND, aby gra była w ogóle grywalna. Grając na grounded, z powyłączanymi pomocami, HUDem itd oczekiwałem prawdziwego survivalu, tymczasem nonstop napotykałem na jakieś błędy, co sumarycznie psuło rozgrywkę i zmieniłem poziom na jeden niżej. Ogólnie cały tryb stealth jest niedopracowany. Przeciwnicy nas nie słyszą, nie słyszą walki z przeciwnikiem w pomieszczeniu obok. Nie słyszą jak za nimi chodzimy. Raz Clickerzy zauważali Ellie, innym razem nie. Ellie potrafiła biegać przed oczami NPC i oni jej nie widzieli (co jestem w stanie zaakceptować), ale gdy kopnęła butelkę to już to dostrzegali i atakowali. Raz gdy atakowali mnie to mi pomagała odciągać przeciwników innym razem stoi bez ruchu i patrzy jak mnie leją.

 

W grę grałem już dawno i więcej konkretnych przykładów nie podam. Tak jak powiedziałem 100% realizm jest nie do osiągnięcia a zbyt duża jego doza również mogłaby popsuć grę.

 

TLoU jest świetną pozycją, ze świetną historią, dlatego wolałem zmniejszyć poziom trudności, żeby móc się cieszyć pozostałymi aspektami gry niż męczyć grounded, irytować SI i tracić przyjemność z grania :)

 

Ciekaw jestem czy najnowsza generacja przyniesie jakąś rewolucję w tym aspekcie czy twórcy gier skoncentrują się na grafice i polygonach :)

Odnośnik do komentarza

To był smutny rok jeśli chodzi o gry skoro Grą Roku zostaje Far Cry 4. Spoko gierka, no ale kotlet, nic nie wnoszący, powielający poprzedników, dodający nową miejscówkę.

 

Rozbo a propos hyde parku: policz sobie ile byś zapłacił za kredyt gdybyś swego czasu brał kredyt w zł, tak że mimo skoku obecnego kursu szwajcarskiej waluty jesteś prawdopodobnie mimo wszystko do przodu.

Odnośnik do komentarza

Numer świetny - uwielbiam te podsumowania roku, ciekawe felietony, dalsza część historii developera "Ocean" - jest co czytać :) Ale gra roku w postaci FC4 i gra roku dla Naczelnego - Watch Dogs... :down: Ja rozumiem, że rok był kiepski, ale bez przesady. Ten jednak zapowiada się znakomicie - prawie w każdym miesiącu co najmniej jeden hicior, więc jestem tez spokojny o zawartość PE, bo będzie o czym pisać :)

Odnośnik do komentarza

Chyba pierwszy raz się zdarzyło, żeby kandydat na Grę Roku, był równocześnie kandydatem na Rozczarowanie Roku. To Destiny naprawdę wzbudza skrajne emocje. Duży plus za zmiany w Kartotece, teraz czyta się dużo łatwiej, wcześniej bardzo męczył mi się wzrok. Bardzo ciekawy artykuł w Retro, wielki żal że tak wspaniałe umysły nie miały okazji rozwinąć skrzydeł, a nawet były niszczone. Twarz osoby która przy mnie pochwali PRL, będzie zaliczała spotkanie z moją pięścią tak długo, aż nie wybije jej z głowy tych brudnych myśli.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...