Skocz do zawartości


mate5

Dark Souls III

Rekomendowane odpowiedzi



- To release on PlayStation 4, Xbox One in 2016

- PC release is "negotiable."

- 1-4 players

- Sacrifice ritual allows you to enter other people's games

- Bosses can "heat up," changing their form

- Swordfighting arts add special moves that can be equipped and changed

 

jeśli to nie kit, to niech lepiej wypuszczą go w 2017 aby wszystko było tip top i wystarczająco "content".

 

edit:

mati czy ty widzisz Tę legendarną zbroję?

 

sh3GpZ2.png

Edytowane przez nobodylikeyou

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

 

- To release on PlayStation 4, Xbox One in 2016- PC release is "negotiable."

- 1-4 players

- Sacrifice ritual allows you to enter other people's games

- Bosses can "heat up," changing their form

- Swordfighting arts add special moves that can be equipped and changed

jeśli to nie kit, to niech lepiej wypuszczą go w 2017 aby wszystko było tip top i wystarczająco "content".

 

edit:

mati czy ty widzisz Tę legendarną zbroję?

 

sh3GpZ2.png

Widziałeś ja w bloodbornie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

VTbCErf.png

 

sh9BeLm.png

 

KoIM5JL.png

 

no to pytanie czy klimat będzie bardziej Demon's czy Dark. 

 

@b

tak. 

Edytowane przez nobodylikeyou

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

 

- To release on PlayStation 4, Xbox One in 2016

- PC release is "negotiable."

- 1-4 players

- Sacrifice ritual allows you to enter other people's games

- Bosses can "heat up," changing their form

- Swordfighting arts add special moves that can be equipped and changed

 

jeśli to nie kit, to niech lepiej wypuszczą go w 2017 aby wszystko było tip top i wystarczająco "content".

 

edit:

mati czy ty widzisz Tę legendarną zbroję?

 

 

 

 

Ładnie, pamiętam jak za pierwszym podejściem do maneaterów zdjąłem prawie cały armour żeby móc fast rollować, ale tego pięknego hełmu nie. Też właśnie widziałem tę zbroję w Bloodborne, ale zostawiam ją sobie na postać str / arcane. Bardziej mi do takiego buildu pasuje.

 

 

Pięknie żyć w czasach, w którch wychodzą soulsy i bloodsy. 25 lat temu wychodziły castlevanie do czwórki, a teraz my mamy tytuły od fromu.

Edytowane przez mate5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Gdyby kupili za kilka misek ryżu licencję i zrobili soulsową gierkę w uniwersum mangi Blame! to bym miał namiot, ale tych mieczyków jest już za dużo. Szkoda, bo ten zespół jako jeden z nielicznych sprostałbym zapewne w oddaniu specyficznego klimatu serii Tsutomu Nihei'a.

 

Blame.jpg

blame_5.jpg

tumblr_mczkxrTISc1rjte08o1_1280.jpg

  • Plusik 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

@up

Intrygująco to wygląda, ale widzę że wolą dreptać w tych samych klimatach.

 

Mnie od dłuższego czasu zastanawia jak FS rozwiąże kwestię mobilności postaci po pozbyciu się tarcz, czyli wprowadzone w BB nowe uniki, uaktywniane po zalockowaniu się na celu. Nie wyobrażam sobie ich podczas biegania z tarczą i w pełnej zbroi, mogłyby za to funkcjonować w przypadku zrzucenia ciężkiego ekwipunku (np. pokonanie niektórych bossów wymagało by pozbycia się nadmiaru żelastwa na rzecz znacznie lepszej zwinności/ kontr możliwych do zastosowania tylko po ich zdjęciu).

 

edit:

skoro posiadają już tyle screenów z różnych miejscówek, to znaczy że za developing zabrała się ekipa, która w 2014 wydała DS2 (obecnie na ps4 powstaje dlc fabularne do BB tworzone przez ekipę od oryginału). więc obawiam się że na nic te moje gdybania, bo dostaniemy po prostu bezpieczny sequel. ;/

Edytowane przez nobodylikeyou

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

@up

Intrygująco to wygląda, ale widzę że wolą dreptać w tych samych klimatach. (...)bezpieczny sequel. ;/

 

No właśnie coś zbyt podobne do bloodborne niektóre z tych screenów, przez mi chwilę mi przeszło przez myśl, że są to screeny z dodatku do bb osadzonego w przeszłości, lata przed pierwszą nocą. Ale raczej tak nie jest. No w każdym razie mam to samo wrażenie co po trailerze czwartego Fallouta, zbyt mało unikatowo to wygląda.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Mam tylko nadzieję, że DaS3 będzie trudne :reggie: #pdk

 

Let's play Dark Souls 3, part 673 - 3 smelters demons, 5 havels and 100 little spiders IN ONE BOSS FIGHT

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Wystarczy spojrzeć na ten temat by widzieć zmęczenie serią.

 

 

Ale wystarczy spojrzeć na screeny i już czujesz ten pikny niespotykany już, wielowarstwowy level design.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

oczko w stronę fanów BB

 

C9xb.png

 

oczko w stronę fanów DeS:

 

sh3GpZ2.png

 

oczko w stronę fanów DS1:

 

qnQC2gK.png

 

NIKT NIE MA PRAWA NARZEKAĆ. :reggie:

 

 

 

 

 

  • Plusik 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Brak oczka dla fanów DS2 bo nie ma na czym się wzorować. :reggie:

 

 

No ale poważnie, przyznaj nobody, że takie to trochę niecharakterystyczne. Mam nadzieję, że zwiastun na e3 pokaże coś, co mnie zainteresuje, bo jak narazie jedyne co mnie tych screenach pociąga to wygląd zbroi. 

Edytowane przez mate5
  • Plusik 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

wiadomo że lokacje wzorowane na BB i tych "mroczniejszych" z DeS/DS zawsze na propsie, ale nie ma tutaj niczego czego zaskakującego. przydałby się jakiś las pełen brzóz zimową porą, zamarznięte jezioro, żyjące drzewa na bagnach, rodem z Mortal Kombat, czy kryształowe jaskinie. chociaż to:

 

7UqWYXm.png

 

 

daje nadzieję na jakieś fajne, pustynne klimaty. 

  • Plusik 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

no przecież grałem :obama:

 

całą godzinę, jak w DS2 :kaz:

 

 

no nic chyba będę musiał przemóc się do wersji pc, bo po remasterze w 60 fps, ani śladu. ;/

Edytowane przez nobodylikeyou

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×