Skocz do zawartości

Horizon: Zero Dawn


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Gość aphromo

persona to przeciez kwiecien

 

u nas to nikogo ale jest jedna rzecz a wlasciwie dwie ktore na pewno zaszkodza w sprzedazy horizon, szczegolnie w usa - switch i zelda, ktore wychodza 3 dni po premierze tej gierki

 

Nie sadze, by to mialo duzy wplyw na sprzedaz Horizona. Inne targety, inni ludzie. Tak samo dantejski spadek sprzedazy Wii U w stosunku do Wii de facto nic nie zmienil w sprzedazy PS4 i X1

Odnośnik do komentarza

Jprdl... dawno nie miałem takiego bonera po oglądaniu materiałów video czy gifów z jakiejś gry. Ja wiem, że to kolejny open-world, do tego sporo ubi-naleciałości, ale i tak nie mogę się doczekać.

W sumie wielkim plusem tego hype'u na Horizon jest to, że w końcu gram w Krew i Wino w trzecim Wieśku - tak jakoś mnie to zmotywowało :)

Wieśka machnę na 100% (trofea, bo nie wyobrażam sobie odhaczenia każdego znaku zapytania) i wtedy akurat nadjedzie Horizon.

Odnośnik do komentarza

Sama grafika + open world sprzeda gre, Sony ostro promuje tytul, poki co PR gra ma chyba najlepszy od czasow U4 jesli mowa o Sony, jedyne co moze zaszkodzic to Mass Effect i Persona.

 

Produkcja gry kosztowała pewnie dobrze ponad 100mln $, gra mimo że nowe IP może sprzedać się lepiej niż U4, więcej konsol na rynku, ciekawa tematyka i dobry target wiekowy. Kampania zacznie się na dobre pewnie od następnego tygodnia, ten tytuł nie może przynieść straty. Pewnie zobaczymy znowu reklamy na Lidze mistrzów :)

Odnośnik do komentarza

@Fanek

Bardzo wątpliwe i nie wiem skąd takie cyfry bierzesz xDDD   Nadal tylko ułamek gier zbliża się do takiego budżetu i mówimy tu o produkcjach robionych przez 400-500 osób.  Sama Guerilla nie dobija jeszcze do 300 pracowników (może dobiją przy okazji sukcesu Horizon i ew. zwiększenia "drugiego" teamu).  Zresztą teamy first party po prostu operują na troszkę mniejszych budżetach, wyjątkiem jest tylko moloch 343i - mają 450 devów, plus kolejny tabun pracowników odpowiedzialnych za wszystko co jest związane z uniwersum Halo.

@Suteq

Raczej Uncharted :v  (zresztą podobno inni developerzy Sony pomagali przy niektórych systemach w grze)

@Blantman

Wszystkie zapowiedzi z poniedziałku były nagrywane na zwykłej Ps4, na Pro można było nagrać tylko 2 minuty.

Odnośnik do komentarza

@Fanek

Ale rozumiesz, że ta gra nie była w pełnej produkcji, aż do czasu skończenia KZ:SF? Ciekawi mnie też twoje oszacowanie ile zarabiają w GG i jaka jest tego mediana. Poza tym nie licencjonują silnika i korzystają z własnych rozwiązań, to też zmniejsza budżet.


Edit:

Studia oszczędzają też korzystając z outsourcingu, szczególnie przy produkcji assetów. Oczywiście to nadal droga gra w produkcji, jak większość gier AAA, jednak 100 mln, to liczba z dupy. Gdybyś napisał, że w okolicach 70-80, to nie musiałbym zwracać uwagi :v


 

Edytowane przez Hendrix
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Hendrix - chyba sam wiesz jakie są średnie płace grafików i programistów w Polsce, w Holandii można śmiało założyć że jest to x2.

Wróce do tematu kosztów produkcji w kwietniu jak Sony zabierze głos, na dziś opuszczam ten topic

Edytowane przez Fanek
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...