Skocz do zawartości

C.A.R.S 2


Rekomendowane odpowiedzi

Mam wrazenie ze Cars 2 blisko do Shift Unleashed pod względem modelu jazdy.

 

Pcars 2 jest nardziej przyjazny niz jedyneczka i mniej symulacyjny. Mozna ooprostu podlaczyc G29 wybrac dowolne auto i z godziny na godzine poprawiac czasy okrazen w time trialu.

 

Moja ocena? 9/10. Musze sie pochamowac przed 10 bo jeszcze GTSport bede testowac i to ktora lepsza bede wiedziec dopiero po kilku dniach z GTS

Odnośnik do komentarza

Według mnie pod względem modelu jazdy P CARS 2 bliżej do P CARS 1 niż do Shifta no ale każdy ma prawo do własnej opinii. Czy tak łatwo i przyjemnie się jeździ? Mną już kilka fur sponiewierało i ilość wypalanych przeze mnie fajek wzrosła o 1/3 xD Bez żadnych asyst jest na prawdę wymagająco. Trzeba poświęcić sporo czasu na poznanie danego samochodu i jego limitów aby kręcić konkurencyjne czasy. Force feedback w PC2 to bajka, dokładnie czuć kiedy jedzie się na limicie i kiedy opony tracą przyczepność dostajesz krótkie "ostrzeżenie" i masz ułamek sekundy na reakcję i wyjście z opresji. Poezja. Dla tej gry warto zainwestować w kierownicę.

Odnośnik do komentarza

Wszystkie asysty na off, ustawienia samochodów realistyczne. Moim zdaniem poziom trudności głównie zależy od samochodu. Pierwsze starty w karierze brykami o mniejszej mocy to cud miód, jeździ się rewelacyjnie, ale przesiadka na wyzwania społecznościowe np. tor w Szkocji w deszczu i bryka z potężną mocą z napędem na tył i na padzie nie mogę się nawet rozpędzić do 4 biegu tak rzuca. Porównywałem do Assetto Corsa na Imola podobnymi samochodami, to łatwiej prowadziło mi się samochód w PC2. Grafika toru w AC wygląda mega biednie przy PC2. Po paru godzinach jestem bardzo zadowolony z PC2 choć mam pewne obawy co do wyścigów z samochodami potworami, pad moze być za duża przeszkodą.

Odnośnik do komentarza

Forza grafiką i ilością aut zachwyca. Natomiast Fizyka i FFB to bida z nędzą. Obsługę kierownic dodali w Forzie chyba za karę.

 

Wracając do PC2 to jest to dobry sim ze świetnym FFB. Jazda samochodami GT czy BAC Mono wywołują u mnie duże emocje i chęć pokonywania kolejnych lapow. Tutaj auta „żyją” podobnie jak w rF2. W dodatku w PC2 czuje lepsza kontrole nad pojazdem niż w rF2. Każde okrążenie jest inne.

 

Dla kierownic T300 polecam sprawdzić ustawienia:

Flavour: Informative

Gain: 50

Volume: 35

Tone: 15

FX: 35

Mnie się na nich bardzo dobrze jeździ.

Edytowane przez iDAK
Odnośnik do komentarza

No niestety, większą radość da zawsze granie na kierownicy. A przynajmniej większe odczucie symulacji. A przed zakupem każdej gry wyścigowej należy sprawdzać na forum developera lub pisać zapytania czy posiadana kierownica będzie obsługiwana od dnia premiery czy dopiero wraz z patchami. 

Edytowane przez u55r
Odnośnik do komentarza

Niestety narafilem na kilka frustrujacych bugow w trybie kariery. Nie wiedziec czemu tym razem nie mozna edytowac dlugosci kwalifikacji do wyscigu. W niektorych seriach trwaja one nawet 30min. Niby jest opcja "przewiniecia" kwalifikacji do samego konca jak tylko ustanowisz czas "gwarantujacy" ci P1 jednak za kazdym razem po zeskipowaniu kwalifikacji kilku kierowcow SI uzyskuje jakies nierealne czasy, czesto kilka sekund lepsze od twojego. Puki co jedynym na to sposobem jest sledzenie calych kwalifikacji w czasie rzeczywistym. Ok, zdobyles P1, odczekales w garazu 30 min., odpalasz wyscig I... zaczynasz z ostatniego pola startowego  :wallbash: Juz kilka razy mi sie to przytrafilo I na prawde nie czaje dlaczego tak proste bledy pojawiaja sie w grach wyscigowych tak czesto.

Nie jestem tez pewien jak wyglada sytuacja z asystami w wyscigowkach SI w momencie gdy ty z nich nie korzystasz. Pod koniec jednego deszczowego wyscigu na Silverstone caly tor zostal pokryty kaluzami takze przez aquaplaning musialem mocno zwolnic bo samochod tracil przyczepnosc przy kazdym mocniejszym wcisnieciu gazu. Kierowcy SI pruli po kaluzach tak jak po suchym takze wnioskuje ze niekoniecznie cala stawka sciga sie na tych samych warunkach.

Niby drobne rzeczy ale potrafia skutecznie czlowieka z rownwagi wytracic  

Odnośnik do komentarza

Gra dostosowuje kąt obrotu do danej fury i każdym typem fury steruje się precyzyjnie. Nie ma tak, że jadąc jakaś formułą i skrecajac kierą powiedzmy 200st ta praktycznie nie reaguje.

 

Chodzi mi o to, że silniki od FF nie ograniczają siłowo kąta, który nie jest już wykorzystywany. Jest to upierdliwe szczególnie w furach rally crosowych... czasem wyrwie kiere z łap i ta zrobi full obrót do końca. Zanim zrobimy kontre, to już stoimy tyłem do kierunku jazdy, bo tracimy czas na odkręcanie tego "martwego" obrotu.

Odnośnik do komentarza

Dość dawno już nie grałem w jedynkę, ale odnoszę wrażenie, że ogólnie grafika w dwójce jest gorsza.

W sumie jest to mało istotne w grze tego typu, ale momentami graficzna bieda jest straszliwa. Nie wiem czy to celowe zagranie by na PRO było zauważalnie lepiej (choć nie wiem czy tam jest lepiej), czy może miało to na celu poprawę płynności. Chociaż z tą płynnością też tak kolorowo nie jest i czasem coś tam sobie chrupnie.

 

Jak już przy narzekaniu jesteśmy, to bardzo słabo wygląda to w jaki sposób AI steruje samochodami. Przypomina to skoki podobne do tego kiedy się steruje klawiszami na klawiaturze... nie ma tej płynności i furami szarpie.

Kolizje też są skopane - byle wjazd w zad i fure wywala w powietrze. Śmieszną sytuację miałem kiedy to kilka aut na siebie najechało i wszystkie wystrzeliło w powietrze :p

Odnośnik do komentarza

Też macie problem z temp. opon?

Gram sobie karierę... przeszedłem już Formułę Rookie i teraz jestem w Formuła C i ni cholery nie idzie rozgrzać opon. Startując do wyscigu mają około 80st., ale potem temp. stopniowo spada by po 10 okrążeniach mieć 30st. Gdy jest już poniżej 50, to jedzie się jak po lodowisku... tył nie trzyma zupełnie.

Ciekawe rzeczy dzieją się gdy zacznie padać deszcz i zmienimy na deszczówki - fura nagle dostaje mega przyczepności i można pokonywać łuki z gazem w podłodze. Na suchym i na slickach takie coś jest nie do pomyślenia.

Ogólnie jest to problem, bo AI zdaje się ma zawsze mega gripa i nie da się dotrzymać im tempa.

 

Prócz tego gra ogólnie jest mega zbugowana. Po zapisaniu konfiguracji tuningu wszystko się rozłazi, cisnienia opon ustawiine na powiedzmy 1.2b nagle robia się na 3.

No i kilka razy gra się zawiesiła przy robieniu savea w trybie kariery.

 

Widać, że bardzo im się spieszylo by wydać to przed GTS. My robimy teraz za beta testerów:/

Odnośnik do komentarza

Jedynkę na początku też bug bugiem buga poganiał... tu jest tak samo i żadnych wniosków z poprzedniej części nie wyciągnęli.

Widać takie czasy - każdy ma neta i łatanie gry patchami to już chyba normalność. Szkoda tylko, że za takiego bubla kroją pełną cenę.

 

Aha... pobawcie się ustawieniami FOV.

Standardowo jest ustawione na 70 dla kamery z kokpitu. Ja dałem na 100 i po mojemu jest w cholere lepiej. Zdecydowanie mocniej czuć speeda i ogólnie lepiej wyczuć auto. Warto też pobawić się ustawieniami fotela by idealnie pod siebie ustawić widok :)

No i koniecznie trzeba zblokować kamerę z autem, tak by była na sztywno i nie bujała się. Inaczej ma się wrażenia jak podczas rejsu pontonem:p

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.