Skocz do zawartości

Shadow Warrior 2


Dr.Czekolada

Rekomendowane odpowiedzi

Niezależnie od ocen, wielu graczy, w tym ja, bardzo lubi staroszkolne gejmplejowo fps-y w bardziej nowoczesnych sztach. Ostatni Wolf np był cudny, podczas gdy na CoD-y patrzeć nie mogę, chociaz uwielbiam ten gatunek

Tylko imo SW ma mało wspólnego ze statoszkolnym fps, dwójkę sprawdzę bo lubie fps ale póki co bez podjarki

Odnośnik do komentarza

Właśnie kupiłem na PC, gra wygląda niesamowicie, jest dużo rzeczy poprawionych względem jedynki. Mi np. podobała się walka kataną, ale myślałem, że może być lepsza. Tu mamy więcej broni wręcz. Jedynka była trochę mało dynamiczna dla mnie, tu akcja non-stop. W jedynce małe lokacje, tu otwarte przestrzenie. Dodanie lootu też zwiększy chęć wracania do gry po jej ukończeniu. Można by tak wymieniać bez końca. Jak dla mnie będzie hit. A jak jest naprawdę sprawdzimy już jutro.

Odnośnik do komentarza

launch trailer:

https://youtu.be/c2mt5CUQXxc

 

A co do różnic względem SW1 to są ogromne. Po powrocie z SW2 do SW1 czuć jakby się grało ze związanymi rękoma. SW2 daje praktycznie nieograniczoną swobodę w walce i eksploracji - brak staminy, double jumpy, dashe, dashe w powietrzu, prawie 4x więcej rodzajów przeciwników niż w SW1(do tego kazdy z nich oprócz wersji podstawowej ma  wersję Superior i Elite), 7x więcej broni ulepszanych przez gęsto sypiace sie z przeciwników upgrade'y. Dodatkowym urozmaiceniem walki melee jest parowanie - nie jest moze istotnym elementem walki(bo tempo momentami bywa mordercze) ale pozwala się fajnie bawić z przeciwnikami kiedy zostaje ich już mało wokół gracza. No i proceduralny system cięć daje mnóstwo fun'u i czesto na ekranie wychodzą takie akcje na śmierci przeciwników, że predefiniowane finishery z Dooma chociaż świetnie wykonane, to na dłuższą metę nie mają startu do tego co się dzieje w SW pod względem miodnosci. Generalnie rdzeniem SW2 jest nadal oldschoolowy shooter, ale biorąc pod uwagę jak wykonany jest melee combat, movement i system rozwoju postaci, to własciwie coś co powinno się określać mianem "first person shoot n' loot slasher".

Edytowane przez Morikage
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Kurcze, gra zacna, ale end-game (pipi)owy. Jak przejdziemy gre na normalu to możemy pograć na hard lub insane, ale poziomy te są zbalansowane dla kogoś kto zaczyna na tych poziomach. A jak wparujemy z ekwipunkiem z końca gry na normalu to siejemy roz(pipi). Nie ma skalowania na podstawie lvlu. Brakuje jakiejś pvp areny, ale innych map czy większego stopnia trudności. Mam nadzieje, ze jakieś patche już szykują.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...