Skocz do zawartości

Valkyria of the Blue Revolution (SEGA)


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Bóg najwyraźniej istnieje. Na PS4 zmierza nowa odsłona Valkyrii Chronicles, robionej przez twórców trójki.

 

CUAP3OqUsAAzzA0.jpg

 

Ale nie będzie to tym razem chyba taktyczny rpg, a po prostu jrpg. 

 

Prologue
 
With the discovery of the azure mineral Ragnite, the powerful Rus Empire achieved rapid industrial development and expanded its territory. Jutland, a small country, is econmically blockaded by the large country, and advocating “independence and freedom from colonial rule,” strikes the empire army’s base.
 
Characters
 
Amleth – The protagonist. The commanding officer of the Jutland Kingdom’s elite Anti-Valkyria Unit.
Ophelia – The heroine. The princess of the Jutland Kingdom.
Brynhildr – A Valkyria sided with the Rus Empire that stands before the heroes.
System
 
“Gouache” Drawing Engine – Through detail and vivid color, the game is depicted in a painting-esque visual presentation..
“LeGION” Battle System – A rela-time battle system with added simulation elements. Details are still unknown, but in the screenshots, you can see party members attacking at the same time.
Staff
 
Developer: Media Vision
Character Models: Flight Unit
Chief Producer: Youichi Shimosato
Producer: Katsura Mikami
Director: Takeshi Ozawa
Character Design: Hiro Kiyohara, Takayama Toshiaki
 

 

 

 

Gra wyjdzie w zimę 2016 roku. 

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Miłe zaskoczenie. Nie sądziłem,że jeszcze coś się ruszy w temacie Valkyria Chronicles, spodziewałem się jakiejś popierdółki na komórki czy pachinko, a wychodzi pełnoprawna odsłona na stacjonarkę,a nie handhelda. Troszkę szkoda,że skupiają się tylko na RPG ale jeśli dobrze rozwiążą gameplay to nie będę im miał tego za złe. Po tych małych skanach widać,że design nie jest zły oby poszli bardziej w stronę tego z jedynki, a nie dwójki.

No i pozostaje kwestia lokalizacji,wiele razy to piszę ale w przypadku gierek Segi wolę się zbytnio nie napalać na wydanie w zrozumiałym języku. Bo już wiele świetnych pozycji olali i lepiej jak podchodzę do tego jako ewentualnego importu krzakowej wersji niż robić sobie nadzieje na tłumaczenie.

Odnośnik do komentarza

Wywiad z twórcami:

 

How work on a new Valkyria game began…
 
Ozawa: “We wanted to do something new using Valkyria, and one of the things we’re putting in is a real-time system. Initially, we were considering real-time strategy, but we went with an RPG because we think that’s what more users will want to play.”
 
This game’s connection to Valkyria Chronicles…
 
Ozawa: “This time, we switched to an RPG. The concept of the battle system and the sensation of the battlefield are the same, but because it’s an RPG with simulation elements, you can experience the battlefield through a different perspective.”
 
Regarding the flow of the game…
 
Ozawa: “You get the feeling that you’re taking territory from a major power and expanding your scope. You’ll prepare at the base, go out to the field, achieve your objectives, and return to base. It’s similar to an RPG where you go into dungeons.”
 
Regarding the world…
 
Ozawa: “It’s completely different (from Valkyria Chronicles). This time, the key item known as Ragnite is not just used as an energy resource, but also has magical aspects. Valkyria are supernatural compared to humans, beings considered close to gods.”
 
Shimosato: “I want them to become known as the Senjou series and Kakumei series.” (Note: This means the “Battlefield” series and “Revolution” series. In Japan, Valkyria Chronicles is called “Senjou no Valkyria,” or “Valkyria of the Battlefield,” while this new title is called “Aoki Kakumei no Valkyria,” or “Valkyria of the Azure Revolution.”)
 
Regarding combat…
 
Ozawa: “There are symbol encounters, but symbols are shown as a unit, and you can interact with a symbol before the encounter. You can snipe an enemy symbol, use a smokescreen to disable it, or shoot at it with a rifle to lure the enemy. Sniping is powerful, but on the battlefield it functions like an usable item so there are limits how often it can be used.
 
“Battles are conducted by setting commands to buttons. They’re action-ish battles. It takes on the familiar form of recent RPGs. The maximum amount of party members is five. You control one of them, and the rest move based on a set thought process.”
 
Shimosato: “As there are beings that transform into tanks, there are also weapons that imitate living things.”
 
A message for fans…
 
Shimosato: “We can’t announce it yet, but we’re commissioning music from a famous name.”
 
Ozawa: “There are parts similar to Valkyria Chronicles, but because it’s largely different on the surface in a good way, we want you to enjoy this game with flat eyes as a new series.”
 

 

 

Wygląda na to, że chcą z tego zrobić coś na wzór spin offa.

 

Valkyria-Azure-Scan-LQ_11-17-15_001.jpg

 

Valkyria-Azure-Scan-LQ_11-17-15_004.jpg

 

Valkyria-Azure-Scan-LQ_11-17-15_002.jpg

Edytowane przez Figaro
Odnośnik do komentarza

Czemu zrobili z tego shounena, no pytam się czemu :whyyy:

Cóż takie czasy i zapotrzebowanie tamtejszego rynku :/

Mnie najbardziej razi ten wymuskany hiroł z super duper mieczem i te przerośnięte maszyny. Wolałem troszkę bardziej stonowany design z VC1 ale cała reszta od dobranej kolorystyki poprzez grafikę jest spoko.

Odnośnik do komentarza

Czemu zrobili z tego shounena, no pytam się czemu

chyba jestem mniej kawaii niż myślałem, ale co to jest shounen? 

 

Mnie najbardziej razi ten wymuskany hiroł z super duper mieczem i te przerośnięte maszyny.

 

serio? przecież w VC też mieliśmy do czynienia z podobną.

 

anyway są i nowe screeny. jezzzu another boner :pope:

 

1810945553.jpg

 

484588019.jpg

 

894922638.jpg

 

1960914263.jpg

 

495944502.jpg

Odnośnik do komentarza

Klasa Lancer miała te długaśne giwery ale reszta była w miarę "realistyczna". Tutaj mamy na dzień dobry miecz rodem z Monster Hunter i gigantyczne mechy. Sam główny skład też miał swojski wygląd w VC1. No ale wiem,że pewnych rzeczy w JP chyba juz nie przeskoczą. Co nie zmienia faktu,że i tak chętnie bym w to zagrał.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Nie przesadzajmy, w jedynce też było kilka dziwnych fantasy broni. Też wolałbym ponowne podejście bliżej realizmu niż dalej, ale poczekałbym na oceny :) Ja się po prostu cieszę, że dostajemy kolejnego pełnoprawnego japońskiego rpga. A jeszcze w klimatach wojennych.

Odnośnik do komentarza

@Paliodor

nie było mechów. mieliśmy za to takiego behemotha:

 

CZDNu8H.png

ja oddycham z ulgą że nie dostaliśmy kolejnych różowowłosych 12-latek w miniówkach, więc to co jest jest bardzo okej

 

Largo-and-Rosie.jpg

 

po ile ta dwójka miała lat? 27 i 32? jak na dzisiejsze standardy to stali już nad własnym grobem  :pawel:

 

do pełni szczęścia brakuje tu tylko właśnie takich starszych roczników.

Odnośnik do komentarza

 

ja oddycham z ulgą że nie dostaliśmy kolejnych różowowłosych 12-latek w miniówkach, więc to co jest jest bardzo okej

Tutaj muszę się zgodzić, bo tak jak piszesz mogło być przecież znacznie gorzej o co nie trudno przecież jeśli chodzi o obecne j-gierki:/

A ta dwójka ze screena to jedni z moich ulubieńców z jedynki. Przydałyby się takie postacie w tej nowej odsłonie.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.