Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi



No to ten tego. Zapowiedzieli, jest więc wątek. Muszę przyznać, że zajawka wygląda klimatycznie. Trochę kojarzy mi się z Half-Life'em. A wstyd przyznać, oryginału jeszcze nie dane było mi ukończyć. :/ Nawet nie wiem czy w to da się zagrać na nowszych Windowsach, acz w tego nowego Preya zapewne będzie się dało.  :good2:
Odnośnik do komentarza

Tragedia , liczyłem na te serię bo od czasów Turoka nie strzelało mi się tak fajnie w kosmitów . Do tego klimat Indiański , którego w grach bardzo brakuje robił w pierwszej części swoje. Dwójka mimo że była zupełnie inna zapowiadała się też świetnie , bycie łowcą kosmitów i ściganie ich niczym w ME wyglądało świetnie. Teraz niby pokazali markę ale tak naprawdę nazwa mogła być zupełnie inna . 

Odnośnik do komentarza

O właśnie Turok, coś mi mówił tytuł Prey, ale nie mogłem skojarzyć, stare dzieje..

 

"Akcję gry osadzono w 2032 roku na kosmicznej stacji, gdzie nasz główny bohater pełni rolę królika doświadczalnego tajemniczego eksperymentu. Do czasu. Stacja zostaje zaatakowana przez obcą formę życia i musimy ratować swój tyłek korzystając ze swoich zdolności i sprzętu, który znajdziemy."

 

Po opisie brzmi to podobnie do Alien Isolation, myślicie że klimat będzie podobny?

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Z filmiku na filmik zapowiada się coraz lepiej. Na plus: zero g (jakoś ciągle mało tego w grach), "otwarty" świat (a nie korytarzyk), niehumanoidalni przeciwnicy/obcy, atmosfera zaszczucia (widać, że idą bardziej w stronę survivalu, a nie wesołej wyrzynki). Inspiracje mają dobre (System Shock, Bioshock, Alien, HL), więc powinno się udać.

 

@Plugawy, akurat to co pokazali w tym gameplayu to wydaje mi się osiągalne na obecnych konsolach, wątpię, że będzie jakiś duży downgrade.

Odnośnik do komentarza

Prey swego czasu pokazywał klasę samą w sobie na 360 i raz że wyglądał świetnie, dwa fabuła trzymała poziom i aż wielka szkoda iż nigdy nie doczekamy się kontynuacji tylko pojadą na choć trochę znanej marce. Mam nadzieje że się mylę i nowy Prey będzie miał i ducha oryginału i tą mieszankę o której każdy wspomina (no i najważniejsze aby nie okazał się zwykłym pif paf shooterkiem bez fabuły). A graficznie wcale nie musi  być ograniczony bo lokację mogą być bardziej zamknięte a skoro to stacja kosmiczna to nie będzie potrzeby tworzyć bardzo zróżnicowanych lokacji. Tak czy siak jestem ciekaw co z tego wyjdzie :-] 

Odnośnik do komentarza

Prey swego czasu pokazywał klasę samą w sobie na 360 i raz że wyglądał świetnie, dwa fabuła trzymała poziom i aż wielka szkoda iż nigdy nie doczekamy się kontynuacji tylko pojadą na choć trochę znanej marce. Mam nadzieje że się mylę i nowy Prey będzie miał i ducha oryginału i tą mieszankę o której każdy wspomina (no i najważniejsze aby nie okazał się zwykłym pif paf shooterkiem bez fabuły). A graficznie wcale nie musi  być ograniczony bo lokację mogą być bardziej zamknięte a skoro to stacja kosmiczna to nie będzie potrzeby tworzyć bardzo zróżnicowanych lokacji. Tak czy siak jestem ciekaw co z tego wyjdzie :-] 

 

Twórcy mówili, że nic nie będzie wspólnego z oryginalem. Ta gra to będzie Dishonored w innej skórce. 

Odnośnik do komentarza

Polecam zapoznac sie z tym artykulem. Strasznie mi wzrosl hype.

http://flip.it/-OH7w

 

Kilka cytatow:

Set in a world where Kennedy was never assassinated, and redoubled his efforts in the space race, it presents a 2035 in which the Talos One space station has orbited the moon for 70 years. Humanity has evolved its presence in space exponentially since the station’s launch, building layer upon layer on the habitat to create a technological onion of different eras, modern sheen peeling back to reveal the ‘70s, and then deeper still, the environment’s chunky, clunky Russian roots.

In Prey, things are much more freeform. Much more Dishonored, in fact. Your abilities aren’t so much solutions to specific problems, as malleable tools to do with whatever the hell you wish. In much the same way that Dishonored’s Blink teleport is ostensibly a handy traversal tool, but also opens the way to as many ludicrous, almost game-breaking combat puzzle strategies as one can imagine, so too are Prey’s powers building blocks rather than linear solutions.

We could say also there's the type of challenge where you have to get on the other side of a wall and there's some opening somewhere. And you could turn yourself into a smaller object if there's one around you, or just drop one from your inventory and turn into this object if you have the power. Or maybe you could turn into smoke and go through that way.

Ogien.

Odnośnik do komentarza

Prey już tylko z nazwy, ale kurde, podoba mi się. 

Prey to tak naprawdę taki trochę drugi Quake - IP które nigdy nie miało jasno określonej tożsamości, bo ciągle coś się zmieniało. Prey to niby to co wyszło w 2006 a dekade wstecz juz coś kombinowali. Walić nazwę zobaczymy co wymyślą.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...