Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Info z GI:
2017_2D00_01_2D00_coverspread_2D00_610_2

-You can play female or male, mostly cosmetic, but some characters may react differently. 

 
-Talos I is roughly the size of the Empire state Building
 
-Free reign to explore Talos I, the interior and exterior. One giant interconnected mission.
 
-There are locked off areas/natural barriers that require you to find a code, voice, restore power, etc to unlock. 
 
-Elevator that takes you to all the decks, but its broken. So you need to figure out how to fix it before you can use it.
 
-There are areas accessible from the start, but travelling there low level isnt a great idea. 
 
-'System Shock meets Super Metroid' - Game Informer. Arkane says its a fair analogy. 
 
-Side quests are scattered around the station. 
 
-Metroid Prime esque scanning to find enemy weakness, etc.
 
-More RPG elements compared to previous Arkane games. Fire arm skills, Repair skills, etc.
 
-Inventory grid
 
-Status ailments such as third degree burns, concussions. Similar to mgs3, there are penalties for trauma that you need to tend to.
 
-You gain powers through use of neuromods, which were originally sold to the human population to augment themselves, but The player can use them to gain Alien powers as well. 
 
-Psi mode. You can look around freely, but time moves forward when you move. Sounds superhot inspired.
 
-Acquiring Alien abilities makes you appear more alien to Talos I's security system, turning defense turrets that would normally fight for you against you.
 
-Talos I has fallen victim to an Alien outbreak that it was built to contain. 
 
-Poltergiest Typhon behaves how it sounds.
 
-Mimic can disguise itself as anything in the environment that isn't bolted down. Player can get this power too. 
 
-Telepath posess people. You can simply kill this person, stun them or find the telepath and kill it to set them free.
 
-Incapacitating people is temporary, unlike in Dishonored. 
 
-Typhon dubbed 'Nightmare' hunts you down through Talos I. Closest comparison might be Nemesis or the Alien in Alien Isolation. 
 
-The more neuromods you use the more likely the Nightmare will become aware of you.
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Z informacji podanej przez serwis Game Informer wynika, że może rodzajów potworów nie będzie wiele, ale to dlatego, że twórcy idą w jakość, a nie ilość. Każda z bestii jest wyjątkowa. Zobaczcie zresztą sami.

  • Cystoidy - najmniejsi z wrogów, wyglądają trochę jak ryby i są bardzo prości w swej budowie. W jaki sposób nam te monstra zagrożą? Po prostu się wysadzą, zachowując się jak miny-pułapki rozlokowane w gniazdach i reagujące na ruch. Ale uwaga, jest mały twist - one też potrafią się poruszyć, zwinąć w kulkę i z ogromną szybkością skoczyć w kierunku gracza.
  • Mimicy - lokalny odpowiednik Obcego z dość paskudną zdolnością, jaką jest zlewanie się z otoczeniem. Mogą zmienić się w zwykły przedmiot, przykładowo kubek lub kosz na śmieci, aby nagle skoczyć na niczego niespodziewającego się gracza. Co zaś jak zabiją jakiegoś człowieka? Wtedy się rozmnożą. Brr...
  • Fantomy - lokalne mięso armatnie opętujące konkretne osoby. Warto jednak wiedzieć, że przy opętaniu, przekazują swojemu nosicielowi jakąś zdolność. Jedne podpalą pomieszczenie, inne porażą wszystko błyskawicą, a jeszcze inne rozpuszczą trujący gaz. Dodatkowo fantomy lubią zwabiać swoje ofiary do siebie, imitując ludzki głos.
  • Poltergeisty - niedorozwinięte fantomy. Ludzi jeszcze nie potrafią, ale przedmioty to co innego. Na dodatek są niewidzialne.
  • Telepaci - tym razem wzorowano się na beholderach, dość powiedzieć, że jeśli ktoś uniknął opętania przez fantoma, to stanie się niewolnikiem telepaty. Co ciekawe, ludzie są świadomi, że ktoś przejął nad nimi kontrolę, stąd zapomnijcie o zabijaniu bezmózgich zombie, to będą nasi koledzy. Twórcy obiecują jednak, że istnieje możliwość uniknięcia ich zabijania.
  • Koszmar - jest tylko jeden, działa dokładnie jak Nemezis w Resident Evil. Potężny stwór, który pojawia się w losowych momentach wraz ze wzrostem siły postaci.

Potwierdzono również, że w grze nie będzie spotkań z bossami.

Źródło: http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2016/12/07/why-preys-aliens-are-different-than-anything-youve-encountered.aspx

 

nowy Deus Ex mimo że dobry, sprzedał się niewiarygodnie źle, Dishonored 2 sprzedaje o 1/3 gorzej niż jedynka. jeśli to samo spotka Preya, to będzie chyba najlepszy moment by chwycić za widły 

 

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...
  • 3 tygodnie później...

Wrażenie od Eurogamera.pl: http://www.eurogamer.pl/articles/2017-02-15-gralismy-w-prey-polaczenie-deus-ex-i-bioshock

 

Podoba mi się, że fantomy jak widzą, że nie mają przewagi liczbnej to uciekają, aby się gdzieś zakamuflować i zregenerować siły, a cały nerwowy nastrój potęguje do tego oprawa dźwiękowa (od twórcy soundtracka do ostatniego Doom'a). Będzie sztosik :D

Odnośnik do komentarza

Wrażenie od Eurogamera.pl: http://www.eurogamer.pl/articles/2017-02-15-gralismy-w-prey-polaczenie-deus-ex-i-bioshock

 

Podoba mi się, że fantomy jak widzą, że nie mają przewagi liczbnej to uciekają, aby się gdzieś zakamuflować i zregenerować siły, a cały nerwowy nastrój potęguje do tego oprawa dźwiękowa (od twórcy soundtracka do ostatniego Doom'a). Będzie sztosik :D

:banderas:
Odnośnik do komentarza

Gordon w Preyu postawi na ost rodem z synth-popu z lat '80, muzyki inspirowanej spaghetti westernami i naturalnie horrorami. Czuję, że będzie  jeden z GOTY soundtracków w tym roku.

Mechaniki wszystkie wyglądają interesująco, w zapowiedziach każdy stawia grę bliżej System Shocka, a długość kampanii powinna wynieść 16-20 godzin, gra ma mieć też kilka zakończeń. Jedyny minus idzie w stronę ZeniMaxu - recenzje po premierze będą i z niewiadomych przyczyn zamiast startować ze świeżym IP, którym de facto ta gra jest, postawili na ten dziwny pomysł z Preyem.

Co śmieszniejsze, cała historia tej nazwy jest w sumie tragikomiczna, nie wiem skąd ten upór.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.