Skocz do zawartości

Days Gone


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie tak, na przyszły rok powinny wyjść: Horizon (marzec), Detroit (maj-czerwiec), God of War (październik / listopad), jeśli IG wyda Spider-mana przy premierze filmu (wrzesień-październik), to Day Gone wyleci raczej na 2018 (choć równie dobrze może być odwrotnie).

To gdybanie i tak, a samo Sony już kilka razy informowało (od jakiegoś czasu): daty będą podawali tylko bliżej wydania gry (po Uncharted się nie dziwię).

Odnośnik do komentarza

Dlaczego, jak Wy widzicie hordę zombie to od razu myślicie Co-op. Dajcie chociaż raz zagrać człowiekowi samemu, nieźle sie przy tym bawiąc. W pojedynkę jest duzo ciekawiej, trudniej i tym mnie kupują. 

Nikt tutaj nie pisał o coopie i multi jako takim, Ficek wspomniał tylko o trybie hordy, poza tym nawet jak by było to kto wam każe w to grać?

Odnośnik do komentarza

Podsumowanie streamu z Sony Bend:

 

 

 

 Studio is about 100 people, was around 40 - 50 for Uncharted Vita. 

* Game is PS4 Exclusive, no PC mode "We are Sony Bend, we are PS4 Exclusive" lol. At Sony Bend, they make it very clear during interview, everyone wears a lot of hats. Many people are involved in different aspects.

* One thing I picked up is you ride a special bike, called a Drifter, that can drive off road, they said lots of off roading since the roads are all broken up, "Broken Roads." The bike is needed to survive, it is like its own character. It has saddle bags that holds your inventory. The bike is grounded, you will need to "know where it is and manage it" Several devs are bikers, lots of research into the bike. Actually got it up on rollers to make sure they got the sound of the bike right. 

* Also, weather has a big effect on traveling and how the bike handles.

* No Multiplayer at all, focusing on their strengths, single player story.

* Demo was a bounty hunting mission, hunting down a biker "2 Dog" and tried to show the danger of leaving the safety of encampments. 

* Wanted the game to be a big sandbox of what you would do when "shit goes down."

* Weapons crafting system, they call a "MacGuyver Mentality" where the you figure out clever ways to build tools to get out of situations.

* Their demo they are showing off on show floor has "millions" of ways to play that demo, depending on what tools you bring with you. The environment also plays a huge role in how you deal with certain situations.

* Takes place just a few years after the "apocolypse" event. Society is starting to try to rebuild, as supplies are starting to run out. Made it sound like part of the game is figuring out what to do with the resources you find. 

* Wildlife is in the game, they have a "huge" wildlife system they aren't going to talk much about right now. But the event didn't wipe out all wildlife.

* Not willing to talk yet about different story paths, different endings, etc. They chuckled but they dont want to talk about it yet. 

* Zombie hoard was all real, no LOD tricks, there are that many people on the screen.

* No release date or time window. They aren't wanting to do that right now. 

* It was huge for their studio to be right up there on stage, getting prime focus, along with all of Sony's other big studios. It showed them how much Sony believes in their product. It meant a lot to them. 
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Team jest stosunkowo mały, lepiej, żeby nie tykali rzeczy, którym nie podołają raczej (jak multi), poza tym pewnie wymagałoby to zmiany całego conceptu gry, skoro robili ją z myślą o SP, zresztą co-opowych gier robi się w bród - wolę takie podejście.

Ze streamów wynika, że większość gier pokazanych na konferencji jest na całkiem zaawansowanym stadium developingu (minus Kojima naturalnie). Ciekawe, która z nich wypadnie na 2018 (większość zaczęła developing w podobnym czasie, najpóźniej chyba Insomniac Games i jeśli nie celują w film, to stawiałbym na Spider-mana w 2018)

Odnośnik do komentarza

coop zawsze wymusza większe stężenia akcji i momentów trzymania za spust, aby wyszukany nam online 13-letni random szybko się nie znudził. tymczasem po gameplayu widać że celują w mix suspensu, oraz akcji.

no i mają być sekwencje na motocyklu, co słabo widzę w kooperacji po open worldzie. osobny tryb hordy byłby okej

Odnośnik do komentarza

 

 

Exemplifying truly free-form gameplay, Days Gone offers freedom to explore, strategize and play “your way” in the vast high-desert of the Pacific Northwest. The hazardous environments, filled with carved out ridges, mountains, caves, cliffs mines and river basins, deliver a breathtaking backdrop to an equally diverse style of gameplay.

Emergent Gameplay

Featuring fully explorable environments and dynamic AI enemies, players will rely on their own abilities to strategize, craft weapons and tools, explore the world, and engage in combat. With almost every car, building and environment searchable, Days Gone delivers emergent gameplay possibilities, making a player’s approach to combat and discovery a vital part of the experience.

Stunning, Dynamic Graphics

Using the power of PlayStation 4 and Unreal Engine 4, Bend Studio has developed a high volume of rendering and gameplay technology to deliver an incredibly realistic open world experience. Realistic weather effects, such as rain, wind, snow and day-night cycles impact the gameplay. The game’s lighting is all real-time and reacts dynamically, the way the human iris does, as players move from one location to the next.

Odnośnik do komentarza

Dla mnie ta gra mogłaby być nowym  last of us, wiec wstepnie moze być hit.

A nacisk na single'a powoduje ze może byc naprawde ciekawie, to jest róznica własnie miedzy  grami na obie konsole, z jednej strony mamy  days gone gdzie widać że fabuła będzie poważna, i stawiają na klimat, na xie jest durnowaty  klimatem dead rising, co kto woli, ale ja zdecydowanie wolę to pierwsze.

Odnośnik do komentarza

tlou jednak miało lepszy, miejscami nastawiony na typowy survival horror klimat. chyba że komuś  podoba się pomysł na zalewanie ekranu hordą niczym w Day Z :>

 

w days gone na pewno na plus jest pomysł na zombie apokalipsę + open world z naciskiem na poważne story. nocne levele skradankowe mają mega potencjał

Edytowane przez nobody
Odnośnik do komentarza

ten  don,  ale obejrzałem  trailer, to  chyba jest coop, bez solidnej linii fabularnej? to dobrze pisalem


tlou jednak miało lepszy, miejscami nastawiony na typowy survival horror klimat. chyba że komuś  podoba się pomysł na zalewanie ekranu hordą niczym w Day Z :>

 

w days gone na pewno na plus jest pomysł na zombie apokalipsę + open world z naciskiem na poważne story. nocne levele skradankowe mają mega potencjał

No  ale widziales dotychczas jedną akcję w ktorej  akurat  wsytepowały tłumy  zombie, w last of us również były momenty z wiekszą ilością.

Zresztą też inny rodzaj przeciwnika.

Ja tu zdecydowanie widze więcej last of us niż masowej wyzynki, chociaz fakt, magazynek karabin mial niezly.

Edytowane przez milan
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...