Skocz do zawartości

Days Gone


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

I jeszcze jeden filmik, ale... z alternatywną ścieżką przejścia misji z dema! I całkowicie inna pogoda, więc warto rzucić okiem. 

 

 

Najważniejsze - motyw z wilkami i z linką nie był całkowicie oskryptowany. Wilków można nie spotkać, a linkę można ominąć. Wypas! Na filmiku widać też też nieco UI i wygląda to w porządku. Na motorze mamy wskaźnik paliwa. :)

 

Generalnie mam wrażenie, że gra sprawia trochę staroszkolne wrażenie, ale w dobrym znaczeniu tego słowa. Brutalność ten na propsie - a za motywy z motocyklem twórcy już na starcie mają u mnie +1 do oceny końcowej. 

Edytowane przez Cedric
  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

zero podjarki, dramatycznie generycznie to wyglada

 

zombie zwierzaki (dat grizzli owinięty drutem kolczastym <3),tłumy przeciwników, oraz zabawa w wykorzystywanie otoczenia do zabijania, lub podpuszczania zarażonych na bandytów, akurat całkiem dobrze to rekompensują. dla mnie wstępne 8/10, ale to przez szał na klimaty tlou/ twd/ re 

Odnośnik do komentarza

Nie wyobrażam sobie tego Days Gone w zamkniętych lokacjach tak jak i korytarzach ze względu na zombie. Wykorzystaniem ich do zabijania ludzi, pullowania i zastawianiem pułapek, no średnio to widać jakby to był korytarzyk. A tak to jeszcze na dodatek masz zabijanie skupiska zombie, co było pokazywane w jednym trailerze. Jedna kwestia - jak duży będzie ten świat i czy nie będzie nawalone znacznikami ala ubisoft (w Horizon jakoś się udało zrobić devom w miarę rozsądne znaczniki i aktywności), bo inaczej się zrzygam dosłownie tymi pełnymi aktywnościami i zaśmieconymi pierdołami jak zbieranie nie wiadomo czego i temu podobne. 

Edytowane przez Faka
Odnośnik do komentarza

DF rozmawia o aspektach technicznych

 

 

Najciekawsze:

- Unreal Engine 4

- gra używa checkerboarding i cały efekt jest bardzo zbliżony do natywnego 4K

- gdzieniegdzie czyli pewnie przy scenach gdzie znajduje się dużo freakersów może być dynamiczne skalowanie

- w demo z 2016 było 300 zombie na ekranie, na tym nowym 200

- przy testach uzyskali max 1000 zombie jednocześnie

- w grze będzie dynamiczna pogoda

- zaawansowana fizyka zniszczeń

- open world i można iść prawie gdzie się chce

- nie da się dokładnie stwierdzić po nagraniu czy pojawiają się dropy klatek

Edytowane przez Fanek
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Hmm. Pamietam jak grałem w Uncharted Golden Abyss ale nie sądziłem, ze Bend to kolejne tak zdolne studio pod strzecha Sony. Gra wyglada niesamowicie. Gameplay bardzo mi sie podobają, choć na E3 rok temu gra zrobiła na mnie większe wrażenie. W tym roku pokaz był dużo bardziej zachowawczy.

 

Jeżeli fabularnie zgniotą to może wyjść z tego romans TLOU z Wiedzminem.

 

Czekam <3

Odnośnik do komentarza

Nie wiem, czy było, ale aktor użyczający swojej facjaty i głosu Deacon'owi, to ten sam gość, który grał Starkillera w Star Wars The Froce Unleashed (i nadchodzącym SW Battlefront II, jako Darth Maul) - http://www.imdb.com/name/nm1022429/

Z filmografii wynika, że miał już udział w projekcie o tytule Days Gone w 2010 roku, jeden z odcinków TWD, w których grał, miał tytu "Days Gone Bye" :)

Edytowane przez Wredny
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...