Skocz do zawartości

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy


Ma_niek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Rozi

Skończyłem pierwszą część. Ze wszystkich trofeów brakuje mi rzecz jasna tych za gemy i reliki. Zostawiam masterowanie tej części na koniec, bo będzie hardkor jp ogień jp. Bossowie łatwi, choć kilka razy potraciło się życia, ale to głównie przez trochę skopane skoki i dziwne hitboksy. Teraz czas na dwójkę, którą już dość dobrze znam.

A właśnie - da się grać jakoś w te poziomy z The Lost Treasures? Zebrałem dwa klucze i nie wiem co dalej.

Odnośnik do komentarza

 

Nie. Dwojka preorder, trojka day one. Bo nie bylo w co grac. A hype na Wieska byl dla mnie o wiele wiekszy niz na remaster Crasha.

To jest remake trylogii.

 

Choćby za to co powiedział Szymon z PS Polska - twórcy nie mieli dostępu do kodu źródłowego. Choćby za tak wykonana robotę należy ich wesprzeć portfelem. Jak nie w premierę to później.

Na okładce napisane remaster, ale to są w sumie rimejki

Odnośnik do komentarza

Dla ułatwienia dali Coco, którą steruje się już zauważalnie łatwiej. I mamy tak jakby 2 poziomy trudności - hardcore oldschool Crash'em i lamerski współczesny jego siostrą :D

Eee, serio? To udowodnione? Jest jakakolwiek różnica w sterowaniu pomiędzy bohaterami? Testowałem Coco przez chwilę i nie odczułem takowej.

Odnośnik do komentarza

takie samo jest, oparte na osmiu kierunkach i sterowanie galka tak samo jest zwalone jak jest

 

zrobcie sobie test, obroccie crasha np w prawo, a pozniej delikatnie przychylajcie galke w lewo, dojdziecie chyba do polowy maksymalnego wygiecia galki zanim zwierzak faktycznie sie obroci w tym kierunku - dead zone na galce jest patologiczny, ja juz calkowicie przerzucilem sie na krzyzak 

Odnośnik do komentarza

A na co to komu?

Chociaz Crash Basha by się przydał

. Ta pierwsza czesc z PS2 tez niepotrzebna, niby w klimacie trylogii, ale zbyt odtwórcza. Twinsanity na pewno ma najlepsze walki z bossami w całej serii plus sporo fajnych, autorskich pomyslow, ale brakowało jej ostatecznego szlifu, najlepiej niech zrobia pelnoprawna czwarta czesc.

Odnośnik do komentarza

 

Dla ułatwienia dali Coco, którą steruje się już zauważalnie łatwiej. I mamy tak jakby 2 poziomy trudności - hardcore oldschool Crash'em i lamerski współczesny jego siostrą :D

Eee, serio? To udowodnione? Jest jakakolwiek różnica w sterowaniu pomiędzy bohaterami? Testowałem Coco przez chwilę i nie odczułem takowej.

 

Nie jest potwierdzone. Nie wiem jak w innych częściach, ale w części pierwszej wydaje mi się, że różnica jest zauważalna. Testowałem grając na analogu, Crash ma ruchy bardzo ograniczone, 8 kierunków jak z d-pada, Coco natomiast rusza się jak przystosowana już do Analoga.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...