Skocz do zawartości

Oszustwa "Photo Mode", przedpremierowe bullshoty itp.


Rekomendowane odpowiedzi

Każda zapowiedź nowej ścigałki to masa niemalże fotorealistycznych 'screenów' itp materiałów o mega szczegółowych modelach aut, torów, miliardach polygonów i masowaniu gałek ocznych.
...a później przychodzi premiera i z tego : 

dsc06145.jpg
image_forza_motorsport_3-11574-1856_0011

robi się to :

dsc06151.jpg
Forza_3_New_York_000.jpg.jpg

Obiekty z okrojoną geometrią, brak jakiekolwiek AA, mało zaawansowane oświetlenie i cieniowanie i sterylne tory - czar pryska..

Zarówno generacja PS360, jak i obecna dostarcza mi co chwilę tego typu zawód. 
Gran Turismo, Forza  - te podstawowe 'symulatory' są oszustwem do granic.... to co bardziej arkejdowe (i często w 30 a nie 60fps) już mniej.
Wszelkie screeny przedpremierowe pochodzą z photomode, gdzie wszystko jest ładniejsze, ma filtry itd... a później dla pewności przelatuje przez PS.... 

na szczęście są wyjątki :
Miła dla oka była dla mnie Forza Horizon na 360tkę, a jedyną grą która mnie praktycznie nie rozczarowała jest DriveClub na PS4
2628021-7015855492-Excel.gif

..i dziś patrzę na GT Sport, Forze 6, czy nawet Project Cars na PC - gdzie jest ta grafika ? 
Brakuje jeszcze symulatora od ubisofu..oni by wiedzieli jak jeszcze zdowngradeować  :reggie: 


Czy wy też tak macie ... ? czy tylko ja czuję się oszukany ? :P
 

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 24
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

driveclub tez cos poprawia w photo mode - antyaliasing na pewno, choc fakt co powtarzam na forum na okraglo  - silnik odpowiedzialny za zmienne warunki pogodowe i pore dnia to dalej najwiekszy wow factor tej generacji

 

gran turismo w erze ps3 to juz byl calkiem bulshit - zwiastuny to nawet nie byly urywki z photo mode tylko jedna wielka sciema

 

co do zdjec - nawet na neo/scorpionie dalej bedziesz miec tak ze w trybach gry gdzie masz jeden samochod bedzie on wykonany dokladniej niz w trybach gdzie na raz gra musi ich wyswietlic np dwadziescia

Odnośnik do komentarza

Jak oszukują ? 
AA, filtrami, geometrią... a screen przed premierą i tak jeszcze jest ulepszony fotoszopem.
Miło że modele o wysokiej ilości polygonów są, tylko szkoda że ogląda się je na trailerach, w menu, lub tylko na Youtube na kanale Turn10, czy Polyphony

a własnie..trailery - AA do oporu, płynność, obraz istna żyleta i dynamiczna praca kamery- WYŚCIGI, że aż chce się wziąć pada..kierownicę ! 
Forza jeszcze ujdzie, ale GT5 / 6 to wyścigi poszarpanych przez brak AA...fortepianów.

Co to za tendencja, że gra jest sterylna - weźmy własnie takiego DriveCluba - arcade, ale o niebo bardziej realistyczny w oprawie video niż dowolne Gran Turismo. 




Niedawno sprawdziłem Project Cars na PC, przy ustawieniach dla komputerów NASA - no i szału ni ma. 

Dalej wolę Horizona, Dirta lub DriveCluba, bo te gry wyglądają jak milion złotych ze swoimi efektami 
 
Odnośnik do komentarza
Gość kufir
driveclub tez cos poprawia w photo mode - antyaliasing na pewno, choc fakt co powtarzam na forum na okraglo  - silnik odpowiedzialny za zmienne warunki pogodowe i pore dnia to dalej najwiekszy wow factor tej generacji

 

 

Trudno się nie zgodzić. Inne gierki póki co nie wywołały u mnie efektu WOW.

Przez co czuje się hmmm może nie oszukany bo zapowiadali cuda na ps4 ale solidnie rozczarowany tą generacją konsol.

Edytowane przez kufir
Odnośnik do komentarza

DriveClub robi robotę i naprawdę nie zawodzi. Pod kątem fotorealizmu jest najbliżej spośród wszystkich gier jakie widziałem. 

..a pamiętam jak GT5P miało być ...tym własnie  :turned:

btw, porównajmy jednak DC z czymś co jeszcze bardziej miało masować gałki oczne : 
Jae0QUS.gif

:dynia:

Edytowane przez II Noxx II
Odnośnik do komentarza

DriveClub robi robotę i naprawdę nie zawodzi. Pod kątem fotorealizmu jest najbliżej spośród wszystkich gier jakie widziałem. 

 

..a pamiętam jak GT5P miało być ...tym własnie  :turned:

 

btw, porównajmy jednak DC z czymś co jeszcze bardziej miało masować gałki oczne : 

Jae0QUS.gif

 

:dynia:

 

 

Płacze jak widzę takie idiotyczne efekty jak krople wody na ekranie przy kamerze 3rd person.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza





Trailer - film, fotorealizm

Gameplay - to co zwykle, ostre tekstury i AA na PC, a reszta na poziomie Xboxa 360
Oczywiście w parze idą z tym kosmiczne wymagania sprzętowe.. modele są ważne, ale to oświetlenie ?  :whyyy:


no i DriveClub - gra konsolowa, cyknąłem wczoraj foto : 
IJp4sRD.jpg
dla mnie TO jest 2016r, nie Project Cars, Forza czy tym bardziej kartonowe Gran Turismo.

tutaj Photo Mode nie musi zbytnio oszukiwać..
Może i jest zaledwie 30fps, ale ultra-stabilne niezależnie od warunków pogodowych czy ilości aut,możliwe, że przy odblokowanych klatkach średnia plasowałaby się między 30 a właśnie 60
w każdym razie PCMR zrobiłby z tej gry jeszcze większe cudo - coś, czego inne tytuły nie potrafią.
  Edytowane przez II Noxx II
Odnośnik do komentarza
Gość _Be_

DriveClub robi robotę i naprawdę nie zawodzi. Pod kątem fotorealizmu jest najbliżej spośród wszystkich gier jakie widziałem. 

 

..a pamiętam jak GT5P miało być ...tym własnie  :turned:

 

btw, porównajmy jednak DC z czymś co jeszcze bardziej miało masować gałki oczne : 

Jae0QUS.gif

 

:dynia:

 

Ty tak na poważnie?

Odnośnik do komentarza

z grafiką w ścigałkach jest jak z full HD na Xboxie One - hucznie zapowiadana.
a później.. :) 
 

ileż można, chryste - stąd moje czepialstwo 
i tak - gram w grafikę, ale bez gameplayu nie ma ona sensu. 
Niemniej jednak liczę, że w końcu pojawi się tytuł który będzie tym, czym jest wg twórców na bullshotach.

Czym się różni wygląd Forzy 5 od 4 ? 
piątka miała być "na rozgrzewkę" - no i 6 w moim odczuciu jest po prostu taka sama. 

"WoW" jak zwykle spalone :)

Edytowane przez II Noxx II
Odnośnik do komentarza

Czym się różni wygląd Forzy 5 od 4 ? 

piątka miała być "na rozgrzewkę" - no i 6 w moim odczuciu jest po prostu taka sama. 

 

eee, odpal Forze 4 a później 6 to zobaczysz że różnica jest bardzo duża.Szczegółowe modele aut, tekstury (szczególnie asfaltu),realistyczniejsze oświetlenie, dynamiczne odbicia kokpitu na szybie, lepszy i gęstszy dym, szczegółowe laserowo skanowane tory z różnymi efektami jak mgła czy kurz (pobocze już nie jest płaską teksturą), efekty post procesowe jak flara czy dof, lepsze cienie odbicia i AF, widoczne faktury lakieru czy materiału w środku auta, do tego oczywiście 1080p, deszcz i noc z dynamicznymi cieniami.Nie wspominam nawet o wersji na PC. Fakt że FM5,6 graficznie są ułomne w kilku kwestiach (jak statyczne oświetlenie) i nie jest to poziom DC, ale mówienie że się nie różnią od FM4 to bzdura. Niedawno odpaliłem czwórkę i sam byłem w szoku jak ona źle wygląda.

Edytowane przez marcin33
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.