Skocz do zawartości

Super Mario Run


chmurqab

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo

10 mln pobrań i przychody na poziomie 4 mln $ pierwszego dnia. Wychodzi sprzedaż na poziomie 4% i ok. 400 tys. sprzedanych kopii gry.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Póki co komplet monet zebrałem na trzech pierwszych planszach, dziś pewnie zrobię czwartą. Gra mi się bardzo podoba i chcę się nią delektować zamiast biec na złamanie karku, dlatego nie chcę przejść wszystkich plansz jak najszybciej - monety, trochę Toad Rally (na razie raz dziennie), miodzio :). No i czekam aż odblokuję Yoshiego, bo to moja ulubiona postać. Szkoda, że dla różnych postaci nie ma różnych zestawów monet - nakład pracy nie byłby taki duży, a znacznie wydłużyłoby to czas rozgrywki.

Odnośnik do komentarza
Gość ragus

wyrzućcie mario i zostanie mobilna platformówka do ogrywania jednym palcem. 

 

 

 

 

Zostaje bardzo dobra mobilna platformówka do ogrywania jednym palcem. Taka prośba, inni nie wtrącają się jak rozpisujesz się o swoich strzelaneczkach i nie emanują ignorancją, więc z przyzwoitości mógłbyś również nie robić z siebie debila wypowiadając się o gatunku, o którym nie masz pojęcia.

 

 

toż to nawet się nie nadaje do odpalenie podczas zrzucania gruzu w kiblu

 

 

A jak masz wysrywać z mordy takie teskty, to won pare pięter niżej do CW.

 

 

 

Wracając do tematu

Póki co komplet monet zebrałem na trzech pierwszych planszach, dziś pewnie zrobię czwartą. 

 

Zdziwiłem się jak proste było rozmieszczenie czarnych monet w pierwszym zamku. Dosłownie za 3 razem pykło. Pora na World 2.

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza

Będę pisał co chcę i gdzie chce.

 

Cztery lata temu (!) wyszedł Rayman Jungle Run bodajże na Windows Phone a potem na ios i androida, i też to było ot taka giereczka do ogrywania palcem, tyle że zamiast monet były muchy do zbierania. Z tym, że mechaniką była o wiele ciekawsza od gierki Nintendo, również ładniejsza graficznie bo wyglądała w zasadzie tak samo jak odpowiedniki z dużych konsol. Wiem, bo to jedyna gra mobilna w życiu, za którą zapłaciłem.

 

I kosztowała 3 euro a nie 10.

 

Ale tutaj jest Mario, więc wszystkim odpierdala.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość ragus

 

 

Z tym, że mechaniką była o wiele ciekawsza od gierki Nintendo

 

Dawaj, opisuj tę mechanikę. Od razu ci powiem, bo nie masz o tym oczywiście pojęcia, że konsolowe Mario mają o wiele ciekawszą mechanikę, konstrukcję poziomów i lepszą fizykę niż Rayman Origins (który też jest dobrą grą i widowiskowości odmówić jej nie mogę). Posiada również wciągający tryb multiplayer i poprawcie mnie, jeżeli się mylę, ale Rayman chyba nic takiego nie miał?

 

No ale może faktycznie w wersji mobilnej to się odwróciło, czekam na twoją opinię. Dla mnie, fana platformówek, SMJ to na tyle udana platformówka, że średnio widać nawet tutaj kompromis podyktowany platformą, na jakiej została wydana. Gra jest bardzo wymagająca i jak zwykle w przypadku Marianów, łatwa do nauki, trudna do wyżyłowania. Rayman Jump też był spoko, ale to zdecydowanie nie ta liga.

 

 

Będę pisał co chcę i gdzie chce.

 

 

Forum nie jest twoim podwórkiem i to w ten sposób nie działa. Jeszcze jeden post śmierdzący Console Wars i masz kwita.

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza

kwita bo szkaluje nintendo? Po co mam cokolwiek opisywać, przepraszam, "wysrywać z mordy" jak to sam napisałeś, skoro masturbator nintendo wie lepiej. Wystarczy odpalić youtubowy urywek z Raymana by zobaczyć że to wygląda ciekawiej, a jak Nintendo mi nie pozwala zobaczyć nic więcej poza world 1-3 to nie będę płacił 10 euro by się przekonać że dalej może jest coś więcej niż grzybki, żółwie i rurki.

 

to juz ja bylem bardziej kompetentny jak wypowiadalem sie o forzie horizon2 swojego czasu w jej temacie bo przynajmniej gram i lubie arcade scigalki niz mazzeo i to co tu robi xDDDDDDDDDD

 

nie stulejo, nie jesteś. Ja grałem i w Raymana i teraz w Mario więc mogę sobie porównywać, ty dalej jutub co najwyżej.

Odnośnik do komentarza
Gość ragus

 

skoro masturbator nintendo wie lepiej.

 

Czyli nie potrafisz podeprzeć swoich twierdzeń czymkolwiek i posiłkujesz się... youtubem. Ok, unikasz, rozumiem, można się rozejść.

 

Nie wiem czy zabawniejsze jest to powyżej czy może określanie wartości produktu przenośnego dokonywanego przez człowieka, który nie ma pojęcia o rynku gier przenośnych, a smartphone'a odkrył w 2016 roku xD

 

Aha, i wypowiadam się tutaj jako miłośnik platformówek, a nie zealota nintendo.

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza

nie muszę być znawcą rynku przenośnego by wiedzieć że 10 euro to więcej niż 3 euro. Nazywaj mnie ignorantem, platformówkowym januszem, łotewer, mam to gdzieś, moim zdaniem gra jest słaba i nie przykuwa uwagi tak jak kiedyś Rayman, a cena jest horrendalna. Skoro nie można tutaj nawet pierdnąć negatywnie o Nintendo to dajcie takie info w nagłówku tematu i po kłopocie

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

 

 

 

Z tym, że mechaniką była o wiele ciekawsza od gierki Nintendo

 

Dawaj, opisuj tę mechanikę. Od razu ci powiem, bo nie masz o tym oczywiście pojęcia, że konsolowe Mario mają o wiele ciekawszą mechanikę, konstrukcję poziomów i lepszą fizykę niż Rayman Origins (który też jest dobrą grą i widowiskowości odmówić jej nie mogę). Posiada również wciągający tryb multiplayer i poprawcie mnie, jeżeli się mylę, ale Rayman chyba nic takiego nie miał?

 

No ale może faktycznie w wersji mobilnej to się odwróciło, czekam na twoją opinię. Dla mnie, fana platformówek, SMJ to na tyle udana platformówka, że średnio widać nawet tutaj kompromis podyktowany platformą, na jakiej została wydana. Gra jest bardzo wymagająca i jak zwykle w przypadku Marianów, łatwa do nauki, trudna do wyżyłowania. Rayman Jump też był spoko, ale to zdecydowanie nie ta liga.

 

 

Będę pisał co chcę i gdzie chce.

 

 

Forum nie jest twoim podwórkiem i to w ten sposób nie działa. Jeszcze jeden post śmierdzący Console Wars i masz kwita.

 

 

Ragus, ale po co piszesz o Rayman Origins na dużych konsolach i porównujesz do pełnoprawnego Mario skoro MaZZeo z tego co widzę, to wyraźnie pisał o mobilnym Raymanie i mobilnym Mario. Takie czepianie się dla samego czepiania.

Odnośnik do komentarza
Gość ragus

Chciałem uświadomić jak to wygląda na konsolach, bo strzelam, że mazzeo nie grał w NSMB na Wii/WiiU. Miał za to do czynienia z odsłonami na telefony więc czekałem na jego opinie. Zresztą "duże" i "małe" wersje tych gierek aż tak bardzo się nie różnią pod wieloma względami.

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.