Skocz do zawartości

The Last of Us Part II


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kasias

 

Według mnie, zobaczymy gameplay na PS Experience w grudniu, a gierka będzie mieć premierę jakoś rok później ;)

Nie ma szans. Zaczęli ja podobno tworzyć rok temu. Okres developingu teraz to minimum 2 lata, jak nie 3.

 

 

To jest dość ciekawa kwestia, bo mimo że Layden mówił w grudniu "super early", to podczas panelu na PSX Druckmann mówił, że pre-produkcja rozpoczęła się od razu po wydaniu Left Behind, czyli w lutym 2014. Więc rok temu chyba zaczął się już aktywny deweloping. Gra ewidentnie spokojnie celuje w 2019, zapewne na wiosnę. Sony ma tyle gier na wyłączność do tego czasu do wydania, że nie ma tam żadnego pośpiechu. Choć wiadomo, my chcielibyśmy zagrać nawet wczoraj xD

Odnośnik do komentarza

 

 

Według mnie, zobaczymy gameplay na PS Experience w grudniu, a gierka będzie mieć premierę jakoś rok później ;)

Nie ma szans. Zaczęli ja podobno tworzyć rok temu. Okres developingu teraz to minimum 2 lata, jak nie 3.

 

 

To jest dość ciekawa kwestia, bo mimo że Layden mówił w grudniu "super early", to podczas panelu na PSX Druckmann mówił, że pre-produkcja rozpoczęła się od razu po wydaniu Left Behind, czyli w lutym 2014. Więc rok temu chyba zaczął się już aktywny deweloping. Gra ewidentnie spokojnie celuje w 2019, zapewne na wiosnę. Sony ma tyle gier na wyłączność do tego czasu do wydania, że nie ma tam żadnego pośpiechu. Choć wiadomo, my chcielibyśmy zagrać nawet wczoraj xD

 

Pre-produkcja to skrypt, scenariusz, arty koncepcyjne i cała otoczka przed tworzeniem gry w enginie. IMO jeszcze teraz nie zaczęli nad tą grą pracować w 100% ze względu na DLC do U4.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

fani po analizie materiałów z gry znaleźli w realnym świecie miejsca z pokazane na screenach i okazało sie że to Seattle

 

The%20Last%20of%20Us%20Part%20II%20Seatt

 

 

tu więcej screenow

http://www.ppe.pl/news/52714/the-last-of-us-part-ii-umiejscowienie-wydarzen-odnalezione-przez-fanow.html

 

nieźle że ktoś wyłapał taki detal jak parkomat i rozkminił tak konkretnie gdzie to było

 

no i kurde - teraz już nie wzorują sie na miastach, teraz kopiują je kropka w kropke XD

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

 

 

 

Według mnie, zobaczymy gameplay na PS Experience w grudniu, a gierka będzie mieć premierę jakoś rok później ;)

Nie ma szans. Zaczęli ja podobno tworzyć rok temu. Okres developingu teraz to minimum 2 lata, jak nie 3.

 

 

To jest dość ciekawa kwestia, bo mimo że Layden mówił w grudniu "super early", to podczas panelu na PSX Druckmann mówił, że pre-produkcja rozpoczęła się od razu po wydaniu Left Behind, czyli w lutym 2014. Więc rok temu chyba zaczął się już aktywny deweloping. Gra ewidentnie spokojnie celuje w 2019, zapewne na wiosnę. Sony ma tyle gier na wyłączność do tego czasu do wydania, że nie ma tam żadnego pośpiechu. Choć wiadomo, my chcielibyśmy zagrać nawet wczoraj xD

 

Pre-produkcja to skrypt, scenariusz, arty koncepcyjne i cała otoczka przed tworzeniem gry w enginie. IMO jeszcze teraz nie zaczęli nad tą grą pracować w 100% ze względu na DLC do U4.

 

 

Bardzo mozliwa opcja niestety. Szlag by trafil to (pipi)e nowe Uncharted

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Ja myślę, że tam było coś grubszego między Druckmanem, a Straleyem. Może Straley nie chciał robić TLOU2, bo stwierdził, że nic nie przebije jedynki, a Druckman podjął ryzyko, nie wiem, ale to tylko ludzie, więc mógł być jakiś zgrzyt, podobnie z Henning, życie.

Edytowane przez zdrowywariat
Odnośnik do komentarza

Wygląda na to, że w przeciwieństwie do sytuacji z Hennig, rozstali się w przyjaznej atmosferze. Chyba po prostu po wyreżyserowaniu 3 gigantycznych projektów, Bruce miał dość. Nie zdziwię się, jeśli pójdzie w indie.

Na szczęście drugi ojciec The Last of Us nigdzie się nie nie wybiera. O Naughty Dog zacznę się martwić w dniu, w którym stracą Druckmanna. Jeden z najlepszych scenarzystów i reżyserów w branży.

Odnośnik do komentarza

 

Ja myślę, że tam było coś grubszego między Druckmanem, a Straleyem. Może Straley nie chciał robić TLOU2, bo stwierdził, że nic nie przebije jedynki, a Druckman podjął ryzyko, nie wiem, ale to tylko ludzie, więc mógł być jakiś zgrzyt, podobnie z Henning, życie.

 

też myślę, że coś grubszego

Wątpię. Nawet gdyby nie chciał pracować nad Part II, to pewnie by dostał wolną rękę i pozwoliliby mu już zacząć pracę nad nowym ip z małą częścią teamu. Widocznie albo miał pomysł na grę (rpg? fps?), w którą ND nie chce się pakować albo chce spróbować na własną rękę, na swoich zasad. W sumie nie zdziwię się jak będzie podobnie jak z Barlogiem, przez jakiś czas popróbuje tu i tam, a na końcu i tak wróci do ND.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...