ubol 59 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Jeżeli tak jest to przepraszam za sianie fermentu i dziękuję za waszą pomoc. Byłem przekonany, że Switch ładuje także joy-cony kiedy znajdują się tylko w konsoli, bez potrzeby ładowarki. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 141 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 musi byc kabel - czy to kabel w docku i do niego wlozony switch z joyconami czy to kabel osobno podlaczony do samego switcha z joyconami choc i tak dziwne, ze Ci tyle zbilo z baterii joycona - sporo musiales grac z odlaczonymi joyconami od konsoli bo same joycony wytrzymuja ponoc 20h grania, konsola w trybie przenosnym 3h, wiec normalnie ladujac konsole z joyconami po tym czasie to nie ma szans by cos zeszlo z energii joyconow no chyba, ze ladowales samego switcha z odpietymi joyconami Cytuj Odnośnik do komentarza
MichAelis 5 384 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Halo Policja? Proszę przyjechać do internetu, Switcha obrażają, że nie ładuje joyconów. Cytuj Odnośnik do komentarza
Crinfrid 4 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Witam wszystkich. Mam kłopot ze switchem. Zauważyłem, że po dłuższej grze w docku, gdy switch się nagrzeje, to prawa strona ekranu idzie do góry. Ekran zaczyna wystawać tak z 1mm, może trochę mniej. Niby niewiele, ale switch ma dopiero dwa dni. Da się ekran wcisnąć i trzyma tak, do momentu aż się znowu nie nagrzeje porządnie. Czy ktoś z was może spotkał się z takim problemem? Czy to może jest normalne, a ja jestem przewrażliwiony? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 nie jest normalne, wymieniaj w sklepie Cytuj Odnośnik do komentarza
kazuyoshi 231 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Witam wszystkich. Mam kłopot ze switchem. Zauważyłem, że po dłuższej grze w docku, gdy switch się nagrzeje, to prawa strona ekranu idzie do góry. Ekran zaczyna wystawać tak z 1mm, może trochę mniej. Niby niewiele, ale switch ma dopiero dwa dni. Da się ekran wcisnąć i trzyma tak, do momentu aż się znowu nie nagrzeje porządnie. Czy ktoś z was może spotkał się z takim problemem? Czy to może jest normalne, a ja jestem przewrażliwiony? Owszem, nie powinna być to normalna dolegliwość techniczna, ale niestety w naporze wad jakie posiada Switch (rysujący dok, gubienie zasięgu przez Joy Cony, problemy z trzymającą bateria itp) jest to niestety norma wieku dziecięcego, a znając Nintendo, poprawią to dopiero w Switch Lite. U mnie np ta dolegliwość wyszła po tygodniu użytkowania Switcha. Jednak po trzech miesiącach użytkowania, ta usterka jest na takim samym etapie odstawania (1mm) jak na początku, ot lekko wystaje jak za mocno się nagrzeje. Nie zamierzam tego oddawać na gwarancje bo nie będę czekał miesiąc, może więcej, aż mi to podkleją super glu :). Wątpię także w to, że w sklepie wymienią Ci to od reki - konsola pewno poleci do serwisu. Także ja to olałem na ten czas. Jeśli oczywiście ramka zacznie się odlepiać na maksa, to wtedy będę reklamował. Przypuszczam także, że kilu użytkowników Switcha z tego forum pewno też ma tą dolegliwość tylko nie chce się do tego przyznać albo po prostu mają wywalone na tą - bądź co bądź, drobną wadę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 mozecie zrobic zdjecie tej wady? ciekaw jestem jak to wyglada. Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 403 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Mocno się w ogóle grzeje konsola w docku? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 dosc mocno, czuc to zwlaszcza jak wyciagniesz z docka konsole po jakiejs wymagajacej gierce Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 mocno, ale kaloryfera w pokoju raczej ci nie zastąpi Cytuj Odnośnik do komentarza
Damk 94 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Owszem, nie powinna być to normalna dolegliwość techniczna, ale niestety w naporze wad jakie posiada Switch (rysujący dok, gubienie zasięgu przez Joy Cony, problemy z trzymającą bateria itp) jest to niestety norma wieku dziecięcego, a znając Nintendo, poprawią to dopiero w Switch Lite. Jakie problemy "wieku dziecięcego" miało Wii U, Wii, czy GameCube? Używam tych konsol do dziś dnia i zawsze chwaliłem sprzęt od Nintendo właśnie za dobrą jakość wykonania. Nie miałem żadnych obaw, by proponować znajomym zakup używanej konsoli. Przy Switchu takich praktyk definitywnie odradzam. Niestety. Pomysł genialny, lecz wykonanie niezbyt udane (choć jedyne na rynku - więc najlepsze jakie mamy ;) ). Cytuj Odnośnik do komentarza
Ukukuki 5 905 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) Owszem, nie powinna być to normalna dolegliwość techniczna, ale niestety w naporze wad jakie posiada Switch (rysujący dok, gubienie zasięgu przez Joy Cony, problemy z trzymającą bateria itp) jest to niestety norma wieku dziecięcego, a znając Nintendo, poprawią to dopiero w Switch Lite. Jakie problemy "wieku dziecięcego" miało Wii U, Wii, czy GameCube? Używam tych konsol do dziś dnia i zawsze chwaliłem sprzęt od Nintendo właśnie za dobrą jakość wykonania. Nie miałem żadnych obaw, by proponować znajomym zakup używanej konsoli. Przy Switchu takich praktyk definitywnie odradzam. Niestety. Pomysł genialny, lecz wykonanie niezbyt udane (choć jedyne na rynku - więc najlepsze jakie mamy ;) ). Oj już nie przesadzaj z tą doskonałością u Nintendo, pierwsze partie Famicomów miały wadliwy procesor, beznadziejne analogi w padach od N64, kłopotliwy konektor w NESie, świecące lub martwe piksele w pierwszych DSsach, pękające zawiasy w DS lite, obcierająca klapka w 3DS, ślamazarny system WiiU który połatali. Switch ma swoje problemy jak każdy przenośniak od Nintendo, będzie połatane wraz z nową rewizją sprzętu. Edytowane 15 Sierpnia 2017 przez Ukukuki Cytuj Odnośnik do komentarza
kazuyoshi 231 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 (edytowane) mozecie zrobic zdjecie tej wady? ciekaw jestem jak to wyglada. Cosik takiego panoczku. I powiem wam, że ani trochę na ten czas mnie to nie wku..ia. Jeśli wada się nie pogłębi, to nie mam zamiaru nic z tym robić. Edytowane 18 Sierpnia 2017 przez kazuyoshi Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 141 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Jakie problemy "wieku dziecięcego" miało Wii U, Wii, czy GameCube? Używam tych konsol do dziś dnia i zawsze chwaliłem sprzęt od Nintendo właśnie za dobrą jakość wykonania. Nie miałem żadnych obaw, by proponować znajomym zakup używanej konsoli. Przy Switchu takich praktyk definitywnie odradzam. Niestety. Pomysł genialny, lecz wykonanie niezbyt udane (choć jedyne na rynku - więc najlepsze jakie mamy ;) ). troche wydymane te wady wieku dzieciecego switcha patrzac na forum - nie liczac joyconow w pierwszych partiach gdzie faktycznie tutaj dosc sporo osob zglaszalo problem to praktycznie nikt inny na jakies problemy nie narzeka, a konsol juz sporo tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 mozecie zrobic zdjecie tej wady? ciekaw jestem jak to wyglada. Cosik takiego panoczku. I powiem wam, że ani trochę na ten czas mnie to nie wku..ia. Jeśli wada się nie pogłębi, to nie mam zamiaru nic z tym robić. jezu, myslalem ze to wieksze bedzie, nawet jakby mi sie cos takiego dzialo to pewnie bym nie zauwazyl :D 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
kazuyoshi 231 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Dlatego olewam tę mikro wadę i bawię się dalej świetnie z tym mega sprzętem :) Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość mastafaker Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Nie wiem czy dobry temat. Czy nasz kochany dystrybutor to tylko oddział w Czechach? Czy po numerze seryjnym wezma konsole na gwarancje? Ktoś coś wie? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Napisz do nich to zobaczysz ;) na Nintendo.pl masz maila do serwisu. Osobiście wątpię, żeby taka konsole przyjęli. Czemu nie masz rachunku? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość mastafaker Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 (edytowane) Bo gdzies zaginal. Byl wlozony miedzy strony instrukcji a teraz go nie ma. Amba fatima. Edytowane 22 Sierpnia 2017 przez mastafaker Cytuj Odnośnik do komentarza
Raptor 226 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Napisz do nich to zobaczysz ;) na Nintendo.pl masz maila do serwisu. Osobiście wątpię, żeby taka konsole przyjęli. Czemu nie masz rachunku? Microsoft przyjmowal swego czasu (jak potrzebowalem) po serialu. Czemu N mialoby inaczej? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Bo gdzies zaginal. Byl wlozony miedzy strony instrukcji a teraz go nie ma. Amba fatima. Płaciłeś kartą/zamawiałeś przez internet? Zamiast faktury może dołączyć wyciąg z karty z danymi przelewu/potwierdzenie zakupu, które przyszło ci na maila. Cytuj Odnośnik do komentarza
prz3mus 20 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 (edytowane) Napisz do nich to zobaczysz ;) na Nintendo.pl masz maila do serwisu. Osobiście wątpię, żeby taka konsole przyjęli. Czemu nie masz rachunku?Microsoft przyjmowal swego czasu (jak potrzebowalem) po serialu. Czemu N mialoby inaczej?Ja do nich napisałem maila z pytaniem czy przyjmą switcha na gwarancje bez żadnego kwitka. Odpisali mi, ze ewentualna naprawa gwarancyjna idzie przez sklep w którym został dokonany zakup konsoli. Jak wiesz w jakim sklepie kupowałeś to napisz do nich, może akurat będą mieli jakąś e-kopie rachunku... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 22 Sierpnia 2017 przez prz3mus Cytuj Odnośnik do komentarza
Lind01 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Reklamację tylko przez sklep nie przyjmują od osób prywatnych. Jeżeli zapłaciłeś za konsolę kartą to wydruk z banku i z głowy. Ewentualnie udaj się do sklepu jak pamiętasz datę zakupu to może wystawią ci duplikat paragonu w euro agd nie robili problemów. Wysłane z mojego LG-M320 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza
roivas 40 Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Myślę, że jakby przycisnąć, to z samym numerem seryjnym można się ubiegać o uznanie gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 mini zawal przed snem prawy joycon nie laczyl sie fizycznie z konsola w trybie handheldowym, nie pomagalo wkladanie i wyjmowanie, twardy reset, nic, juz myslalem ze cos sie zyebalo choc 24h temu bylo wsio okej. ale ostatkiem nadziei dmuchnalem po prostu w styki od strony joya i switcha i zaczelo banglac, ale co sie nastresowalem to moje Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.