Skocz do zawartości

Snake Pass


Rekomendowane odpowiedzi

Taki sympatyczny tytuł się zapowiada, a nie ma własnego tematu. :/

 

Nadrabiam to niedopatrzenie bo ostatnie zwiastuny robią na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Szczerze mówiąc to bardziej podoba mi się w tej chwili  Snake Pass niż  "nahajpowane" Yoka Laylee, które z ostatnich filmików wyglądało trochę siermiężnie...plus działa na silniku Unity.

 

A jak wiemy, Unity + konsole = potencjalne problemy techniczne.

 

Póki co - Snake Pass > Yoka Laylee

 

Grę robią goście z Sumo Digital -  w portfolio mają m. in. Little Big Planet 3. Aktualnie pomagają też przy produkcji Crackdown 3.

 

Nowy, sympatyczny filmik na koniec mojego wstępu.

 

Edytowane przez Cedric
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
Gość ragus

no a jak chcesz wężem skakać, tutaj właśnie o to chodzi, żeby etapy przystosowane niby po skakanie pokonywać jak wąż xd

 

 

zaraz ściągam na switcha i zobaczę, z czym to się je

Odnośnik do komentarza

Kufa Panowie, a mnie trochę śmieszy, że w gatunku platformówka, w którym osią uwaga jest skakanie po platformach nie mam skoku. Rayos widzę jakiś nowy gatunek poznał czyli symulator węża. Może jeszcze mam grać na joysticku w to? xD

No dla mnie w "bajkowej" grze wąż może na luzie skakać. Trochę wyobraźni, c'mon.

 

Ragus ja też czekam na info i jakąś mini reckę.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Tak widziałem, widziałem. Ale zanim zobaczyłem video, przeczytałem tekst i obczaiłem 2 zdjęcia dlatego się nastawiłem pod platformówkę 3d:(

Dobra już nie rozprawiajmy o tym czy wąż może skakać bo zaraz jeszcze do tego działu przeniesie się szlam OT. Teraz piłka po stronie ragusa.

Odnośnik do komentarza
Gość ragus

Zaje,biste xd.

 

Trzymając R wąż sunie do przodu, lewą gałką skręcamy, przyciskiem A wybijamy głowę węża w górę żeby wejść wyżej.. Żeby sunąc szybciej, trzeba sunąć po ziemi zygzakiem, robiąc półkola na lewej gałce. Na początku może być ciężko i wymaga trochę wprawy, ale jak się załapie o co chodzi, to robi się zabawnie. Tak samo wspinanie - o im więcej rzeczy się zaczepimy robiąc zygzaki, tym wyżej się wespniemy.

 

Gra jest bardzo ładna, kolorowa, fizyka węża jest super, gra jest podzielona na plansze, na których zbieramy świecidełka (w tym złote monety, które są strasznie dobrze ukryte). Fajna pierdółka, wstępnie jestem jak najbardziej na tak.

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza
Gość ragus

faktycznie widać, że gra nie śmiga w natywnej rozdzielczości na przenośnym switchu, co nie znaczy, że nie wygląda ładnie, bez przesady. no i to unreal 4. czegoś takiego na handheldzie jeszcze nie widziałem.

 

7EJEnFS.jpg

 

Podział na plansze, z tymi swoimi gwiazdkami mocno przypomina gierki komórkowe w stylu Angry Birds.

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.