Skocz do zawartości


Zdjęcie
* - - - - 1 głosy

Snake Pass


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#41 Rayos

Rayos

    Nintendozbok 2016 http://goo.gl/hIZl65

  • Premium Member
  • 12694 postów

Napisano 12 May 2017 - 08:26

pierwsze 2 levele na 100% zrobione, wczoraj po paru piwkach siadlem do gry i szlo mi juz lepiej niz na poczatku. ciezko ogarnac wezwa, ale jak sie czlowiek przyzwyczai to mozna smigac, choc i tak jedna monete (pod mostem na 1 lvl) pol godziny zbieralem xd


  • 0




#42 pajgi

pajgi
  • Senior Member
  • 11000 postów

Napisano 27 May 2017 - 14:37

Nabyłem wczoraj wieczorem drogą kupna wersję na Znicza. Pierwsze wrażenie dosyć pozytywne. Przyjemna graficzka, lekki klimat, płynność animacji satysfakcjonująca (podobno 30 fpsów), bardzo szybkie loadingi po zaliczeniu zgona, a że chcąc zebrać "tą pierwszą monetę pod mostem" giniemy często i gęsto... Tak, to drugie wrażenie jest mniej przyjemne: gra jest trudna, ale jej trudność w dużej mierze wynika z "kontrowersyjnej" pracy kamery, którą niby operujemy ręcznie, ale mimo to często ustawia się w tak źle przez nas widzianych miejscach, że mówimy brzydkie rzeczy. Na początku kamera+"nie wiem co ja robię tym wężem", tworzy mieszankę przypominającą ostatni zakręt w Mario Kart. Z czasem (u mnie po jakichś 30 minutach) pojawia się satysfakcja z pokonywania bambusowych rusztowań. Zebranie tej pierwszej monety spod mostu oznacza, że już wiemy jak w to grać (tzn. chyba, ale za mną 4 pierwsze plansze zrobione na 100% i właśnie ten mostek wydawał mi się najtrudniejszy) i robi się przyjemnie na serduszku. Sterowanie wężem mimo, że palcołamliwe jest GOTY i w sumie z tego płynie jakieś 90% miodu.  


  • 0

#43 ogqozo

ogqozo

    Użytkownik ogqozo edytował ten tytuł minutę temu

  • Senior Member
  • 19356 postów
  • GG9067453
  • SkądJarosław

Napisano 30 May 2017 - 13:28

Miałem okazję chwilkę pograć. Sterowanie wężem to główna atrakcja gry. Kilka rzeczy wydaje się jednak dziwnych, np. czemu kierunek skrętu jest względem kamery, a nie węża - nawet jeśli oznacza to zmianę kierunku w trakcie jednego ruchu gałką.  Na Switchu też tak jest? Mam wrażenie, że byłoby dużo łatwiej, jakby ruszało się względem węża. Fakt regulacji tempa też nie wiem, czy za wiele daje, no może to jakaś zachęta, by ciągle coś robić gałeczką, by nie było nudy. W każdym razie sprawa dość wymagająca.

 

 

Oprawa to klasyczny generyczny platformer, wszystko czego się spodziewacie w pacyficznej dżungli, kolorki, piaskowe kamienie i statuy, jasnozielona trawa, masa słońca, wesołe zwierzątka, cukierkowe i błyszczące znajdźki. Nawet muzykę robił David Wise, którego kariera w gierkach jest sama w sobie symptomatyczna. Koleś jest znany z czasów Pegasusa i Gameboya, gdy robił do masy gier (m.in. Battletoads), potem świat gierek się zmienił i teraz jest wynajmowany tylko do projektów "w stylu Rare", jak DKC Tropical Freeze, Yookalaylee i właśnie Snake Pass. 

 

 

No nie jest to wielka produkcja, wolałbym raczej coś na mniej pikseli a ciekawszego z wykorzystaniem tego bardzo ciekawego pomysłu. Wygląda sympatycznie. Będzie okazja to się pogra.

 

Widzę, że twórcy już zapowiadają chęć zrobienia DLC z podkręconym poziomem trudności.


Użytkownik ogqozo edytował ten post 31 May 2017 - 11:15

  • 0

#44 pajgi

pajgi
  • Senior Member
  • 11000 postów

Napisano 31 May 2017 - 10:34

Pierwszy świat za mną, zrobienie go na 100% zajęło mi około 5h, z czego 2, to frustu-frustu na kamerę. Jeżeli miałbym oceniać Snake Pass na ten moment, to praca kamery (tak istotna w tym tytule!) obniża ją przynajmniej o jedno oczko. To serio jest tragedia, nawet kiedy nurkujemy, musimy zejść dosyć głęboko, żeby kamera podążyła za nami i wtedy możemy się jakoś rozejrzeć (ale i wtedy szału nie ma). Nie liczę, że to poprawią w jakimś patchu, wydaje mi się, że to błąd wynikający już z samej koncepcji gameplayu i dopasowania jej do level designu. Ktoś tam ewidentnie zaspał. Mimo to, mam ochotę robić każdy etap do czysta, bo jak się jakoś nauczymy żyć z tą nieszczęsną kamerą, to okazuje się, że Snake Pass jest bardzo dobrą pozycją opartą o jeden dosyć innowacyjny element.


  • 0

#45 Mikołaj

Mikołaj

    Klejnot generacji

  • Użytkownicy
  • 1007 postów

Napisano 20 June 2017 - 16:54

Czytałem post ogórka nt. sterowania względem kamery. Zmienili to najwidoczniej bo teraz ruchy węża wykonuje się względem niego. Ile jest tutaj poziomów? 

 

To wicie się jest prześwietne, patent niby dość prosty a tyle frajdy mi sprawia, że hoho. Bajkowa, luźna giereczka (wiem, później będzie trudniej) pięknie pachnie oldschoolem. Bardzo dobrze wydane 49zł  :cool:


Użytkownik Heavy Deszcz edytował ten post 20 June 2017 - 19:31

  • 0

#46 Rayos

Rayos

    Nintendozbok 2016 http://goo.gl/hIZl65

  • Premium Member
  • 12694 postów

Napisano 21 June 2017 - 11:21

wskoczył patch, poprawił masę rzeczy + na swticha dorzucili brakujące timetriale i leaderboardsy :) 


  • 0

#47 Mikołaj

Mikołaj

    Klejnot generacji

  • Użytkownicy
  • 1007 postów

Napisano 23 June 2017 - 23:17

Jestem dość zdziwiony, że ta gierka nie śmiga w 60klatkach. Przy takiej oprawie powinna mieć 4k w standardzie


  • 0

#48 raven_raven

raven_raven

    siadl plaski i morda

  • Premium Member
  • 17481 postów

Napisano 23 June 2017 - 23:25

Na Pro jest sztywniutkie 60 klatek :lapka:
  • 0

#49 Mikołaj

Mikołaj

    Klejnot generacji

  • Użytkownicy
  • 1007 postów

Napisano 23 June 2017 - 23:43

No teraz to mam ból doopy  :/


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1