Skocz do zawartości

Arms


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc później...
  • 4 tygodnie później...

wczoraj w nocy pojawil sie patch 3.0, najwazniejsze zmiany to nowa postac, nowa arena, nowe rekawice, tryb rankingowy odblokowywany po zaliczeniu grand prix na lv1 (wczesniej trzeba bylo skonczyc na lvl4 co wcale latwe nie bylo) i zmiany w balansie

 

full notka w spoilerze

 

New fighter Lola Pop can now be selected.

New ARM Funchuk added.
New ARM Biffler added.
New ARM Clapback added.
New stage Via Dolce added.
Customize Controls menu added.
This allows you to freely customize button mappings.
Access by pressing X on the fighter select screen, or from the pause menu in battle.
Condition for unlocking Ranked Match has changed from clearing Grand Prix on Level 4 to clearing Grand Prix on Level 1.
Stun charge attacks will now immobilize fighters for longer.
Fire charge attack damage has been reduced by 10.
After landing a hit on an armored opponent, there will now be a momentary delay before the ARM starts to retract.
In modes with multiple opponents, removed function where the targeted opponent would automatically switch to another opponent when the targeted opponent was knocked down.
Fixed issue where bomb blasts would not knock down players during their rush attack.
Fixed issue where bomb blasts could not be guarded when playing 1-punch KO
Fixed issue where, under certain conditions, after connecting a wind type rush attack follow up attacks would be impossible.
Fixed issue where even in the process of shooting an ARM it was possible to charge-up when on a trampoline.
Fixed issue in Hedlok Scramble where if a communication error occurred at a specific time it would become impossible to grab the Hedlok powerup.
Fixed issue where fighters would sometimes go out of bounds during fights against Hedlok.

Adjusted some fighters and ARMS

 

 

btw od niecalych dwoch tygodni mam armsa i jestem zadowolony, na prawde kawal ciekawego konceptu. Z poczatku wydaje sie prostacki, wszak co to za bijatyka pozbawiona kombinacji, nie mozna trzaskac comb, a wszystko sprowadza sie do wymachiwania dwoma rekami ale glebia jest dosc mocna. Caly gameplay skupia sie na wyborze odpowiedniej postaci (kazda ma jakas zdolnosc specjalna) i odpowiednich rekawic (mozna miec w kazdej rece inna, kazda rekawica za wyjatkiem standardowych roznic czyli mocna=wolna, slaba=szybka itp tez ma zdolnosc specjalna, aktywowana przez przetrzymanie dasha w czasie walki). Kazda postac startuje z trzema dedykowanymi sobie rekawicami ale w miare zbodywania punktow mozna odblokowywac rekawice pozostalych postaci

 

Same walki - spotkalem sie z opinia przed kupnem, ze gierka totalnie preferuje styl defensywny hmmm i tak i nie, dramatyczna jest roznica w sieci w ogarnieciu mechanik gierki. Faktycznie mozna spotkac graczy, ktorzy chyba zapominaja ze wyprowadzajac cios rekawica sobie jakis czas leci i musi tez w jakims tam czasie wrocic do nas wiec przez jakis moment jestesmy bezbronni w jednej rece i napiepszaja z nich nieprzygotowani z kazdego miejsca planszy, wystarczy wtedy szybki dash w bok i chwyt i tak mozna zakladac perfecty co runde bez nawet jednego wyprowadzenia ciosu. Sa jednak tacy co tak cisna i wywieraja taka presje, ze masakra, obrona na nic sie zda. Ogolnie najwazjniejsze w gierce jest ogarniecie movementu - dashe i skoki sa kluczem do zwyciestwa, ciosy tez odpalamy oszczednie, wyprowadzamy glownie wtedy gdy mamy duza szanse trafic pamietajac, ze tu mozna sparowac kazdy cios, a tez rekawice maja wlasciwosci specjalne

 

Sterowanie ruchowe eleganckie, madrze rozplanowane i gra sie po prostu fajnie, choc wiadomo, ze w sieci lepiej grac na guzikach gdyz troche slabo przegrac walke przez blad gry jaki moze sie zdarzyc przy zlym zinterpretowaniu ruchu gracza

 

Oprawa av fantastyczna, to bez kitu wyglada chyba lepiej niz tekken7 czy sf5, rocksolid 60fps, cudaczne kolory, kapitalny design przeciwnikow, sekundowe loadingi

 

Najwiekszy minus? dramatyczna mala ilosc trybow, dla singlowca jest tylko grand prix czyli zwykla drabinka, trening i odblokowywanie rekawic za punkty z walk i doslownie garska mini gierek. Multi to mecze z znajomymi, rankingowe i party gdzie gra losowo dobiera czy walczymy czy rywalizujemy w mini gierce

 

Mam nadzieje, ze w dwojce (o ile marka sie przyjmie a jest szansa bo w kkw gra sprzedala sie lepiej niz t7 i sf5 lacznie) dojdzie od groma wiecej zawartosci, choc moze tez cos pokombinuja w tej czesci bo wsparcie gierka ma jeszcze otrzymywac przez niecaly rok

Odnośnik do komentarza

btw od niecalych dwoch tygodni mam armsa i jestem zadowolony, na prawde kawal ciekawego konceptu.

 

Grałem w ostatniego Testpunch i rzeczywiście gra jest ciekawsza niż się wydaje na pierwszy rzut oka, ale niestety demo nadal nie przekonało mnie stuprocentowo.

 

Nowa marka powinna zaliczyć podobny start jak Splatoon na Wii U. Tam akcję przeprowadzili wzorcowo. Wiedzieli, że to eksperyment, i wiedzieli, że produkcja jest niekompletna i będzie doszlifowywana przez parę kolejnych miesięcy (tak jak teraz ARMS) - więc bardzo uczciwie określili cenę poniżej standardowej. Gdyby ARMS wycenili podobnie pewnie nie zastanawiałbym się tak długo jak teraz.

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

patch 3.2 wyladowal, procz tego co ponizej dodaje wzorem street fightera evil spring man - mozna z nim walczyc jak na poziomie 4 lub wyzej gdy przejdzie sie grand prix bez porazki

 

·  Added new “Badge” feature.

  • Receive neat badges as a reward for fulfilling certain conditions.
  • Wear your favorite badge and show it off to your opponent.

·  Added new “Recent Replays” feature.

  • Select from a list and view replays of past matches.
  • Replay data is automatically deleted when necessary, starting with the oldest data.
  • Also, future ARMS updates will cause all replay data from past versions to be deleted.

·  During replay playback, ZR will no longer switch between targets. The X button instead is used for all camera angle switching.

·  During replay playback, + - buttons no longer toggle HP gauge display, and instead now bring up the menu.

·  Fixed issue where, at certain timings, follow up attacks after wind attacks would not land.

·  Fixed issue where, after suffering an ice attack, players on a snake board could repeatedly jump and the snake board would continuously accelerate.

·  Fixed issue where, when battle rules are set to 1-punch KO, under certain conditions fighters would become unable to move.

·  We’ve identified an interloper who has been disrupting the Grand Prix, going after our fiercest competitors. If encountered, we advise you to dispatch them with prejudice.

·  Adjusted the abilities of certain fighters and ARMS 

 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

update 4.0 pojawil sie dzisiaj obok nowych trzech armsow, nowej postaci i planszy oblokowal tez eventy, odpowiednik splatfestow z splatoona, pierwszy event 22.11 - 24.11 - w tych dniach w specjalnych trybach o okreslonych godzinach bedziemy farmic eventowe punkty (beda bonusy za uzywanie wybranych armsow lub postaci), im wiekszy lvl zgarniemy z eventowych punktow tym po zakonczeniu eventu zgarniemy wiecej growej waluty, ktora oblokowujemy armsy

 

Odnośnik do komentarza
  • 5 tygodni później...

patch 5.0 - zmiany w balansie, nowa arena, nowa postac

 

 

przy okazji tworcy poinformowali, ze to ostatni patch z rozszerzajaca zawartoscia, od teraz juz tylko patche z balansem, troche jestem smutny bo hakerzy w plikach gry znalezli dane 10 wojownikow, ostatecznie nowych jest 5 wiec spodziewalem sie, ze dopiero polowa drogi za nami, a nie, ze juz to koniec

 

ogolem od premiery gierka rozrosla sie o:

- 5 nowych postaci

- 5 nowych aren

- 15 nowych armsow

- tryb wewnetrznych osiagniec nagradzanych odznaczeniami

- odpowiednik splatfestow - czyli okresowe specjalne eventy na specjalnych zasadach

- lekkie zmiany w arcade mode (nowy boss koncowy, ukryty boss)

- rozszerzenie opcji treningu

- mapowanie przyciskow

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące później...

Jak widać gra za bardzo nie chwyciła na forum (na świecie nawet nieźle się na premierę sprzedała bo Switchowcy nie mieli w co grać, ale długo nie pożyła).

 

Ale od dzisiaj znowu można grać w demko Global Testpunch w grę, która była na 5. miejscu w top 10 roku w "Edge'u". Można poćwiczyć online albo też lokalnie na dwie osoby. Demko będzie aktywne bodaj do wtorku.

Edytowane przez ogqozo
Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, ogqozo napisał:

Jak widać gra za bardzo nie chwyciła na forum (na świecie nawet nieźle się na premierę sprzedała bo Switchowcy nie mieli w co grać, ale długo nie pożyła).

 

Ale od dzisiaj znowu można grać w demko Global Testpunch w grę, która była na 5. miejscu w top 10 roku w "Edge'u". Można poćwiczyć online albo też lokalnie na dwie osoby. Demko będzie aktywne bodaj do wtorku.

Właśnie gram dzisiaj pierwszy raz i muszę przyznać że jest całkiem spoko, nie orientujesz się czy w pełnej wersji w trybie online losuje rodzaj pojedynku randomowo strasznie nie lubię tych tarcz 2vs2? 

Odnośnik do komentarza

Tryb party mniej więcej tak właśnie wygląda, ale jak widać po samym menu, są też osobne tryby (do pojedynków głównie versus). 

 

 

Ze mną obecnie nie zagrasz bo nie umiem nic zrobić, żeby w lesie mieć otwarty NAT mdr.

Edytowane przez ogqozo
Odnośnik do komentarza

patch 5.3 dostepny:

  • New “Dashboard” feature added.
  • Check out the latest rankings, and tons of useful videos!
  • From Dashboard you can see the following.
  • Latest Worldwide & Regional Rankings
  • Party Crash Ranking by time slot
  • ARMS “Tips & Techniques” video collection
  • “Fighter Focus” video collection with tips for each fighter
  • “Tournament Clips” to so you can learn from the best
  • 15 Images added to Gallery.
  • Korean language is now supported.
  • Adjusted abilities of some fighters and ARMS
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.