Skocz do zawartości


Zdjęcie

Project Octopath Travelers


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ficuś

Ficuś

    Switchklap

  • Senior Member
  • 21245 postów

Napisano 14 September 2017 - 00:12

jrpg od square na switchusia

 

premiera 2018, demo do pobrania juz teraz

 

 

jestem totalnie zauroczony pomyslem i artstyle


  • 0




#2 zdrowywariat

zdrowywariat
  • Użytkownicy
  • 803 postów

Napisano 14 September 2017 - 00:16

Artstyle mega, czegoś takiego jeszcze nie widziałem, tylko nie wiem, czy to gra dla mnie? Miało być demko, a nie widać?
  • 0

#3 Ficuś

Ficuś

    Switchklap

  • Senior Member
  • 21245 postów

Napisano 14 September 2017 - 00:19

jest, poszukaj w coming soon


  • 0

#4 sprite

sprite
  • Użytkownicy
  • 5517 postów

Napisano 14 September 2017 - 00:19

Demko właśnie ściągnąłem. Waży 687 MB.


  • 0

#5 zdrowywariat

zdrowywariat
  • Użytkownicy
  • 803 postów

Napisano 14 September 2017 - 00:22

Dobra, ściąga się, myślałem że będzie u samej góry, heh.

Update: włączyłem na chwilę przed snem, bez kitu artstyle super, a muzyczka rządzi <3.

Użytkownik zdrowywariat edytował ten post 14 September 2017 - 00:40

  • 0

#6 roivas

roivas
  • Użytkownicy
  • 186 postów

Napisano 14 September 2017 - 01:35

Graficznie spoko ale gorzej niż na trailerach. W 60 klatkach nie chodzi na pewno, i to widać. Udźwiękowienie bardzo dobre. Gameplay do dupy.


Użytkownik roivas edytował ten post 14 September 2017 - 01:36

  • 0

#7 Ficuś

Ficuś

    Switchklap

  • Senior Member
  • 21245 postów

Napisano 14 September 2017 - 05:37

Jrpg turowy w 60fps xd, wyglada i brzmi genialne, pixelart w nowym wymiarze, a gameplay to klasyczny jrpg i nie traktuje to jak minus. Jak dowala chwytajaca za serducho historie to day one dla mnie
  • 0

#8 Kinoji

Kinoji
  • Użytkownicy
  • 437 postów
  • SkądPoznań
  • PSN IDJapo-niec
  • Nintendo IDKinoji

Napisano 14 September 2017 - 08:02

Jestem ciekawy jak to bedzie pod katem systemu z osmioma roznymi postaciami, z ktorych kazda ma wlasnego skilla do interakcji z otoczeniem. Jesli trzeba bedzie przejsc gre 8 razy, zeby zobaczyc wszystko co gra ma do zaoferowania, to troche slabo.

 

Wyglada to swietnie, dzisiaj demko bedzie ograne. Jak mozna traktowac klasyczny jrpg'owy gameplay jako minus? Nowych gier (od devow pokroju SE) w tym stylu jest tak malo, ze kazda jest jak prezent. Bardzo dobrze, ze ktos jeszcze takie gry robi.


  • 0

#9 roivas

roivas
  • Użytkownicy
  • 186 postów

Napisano 14 September 2017 - 09:44

 Jak mozna traktowac klasyczny jrpg'owy gameplay jako minus? 

 

Pograsz, zobaczysz. Zachwycony już nie będziesz.


  • 0

#10 ogqozo

ogqozo

    Użytkownik ogqozo edytował ten tytuł minutę temu

  • Senior Member
  • 19708 postów
  • GG9067453
  • SkądJarosław

Napisano 14 September 2017 - 09:45

Wreszcie nowe jRPG na SNES-a. Jedna z pierwszych chyba większych gierek Switcha, które w poprzedniej generacji byłyby na 3DS-a, nie Wii U.

 

 

Przyznam się wam do czegoś... nigdy nie grałem jeszcze w Bravely Default, bo w sumie to jeszcze mam do nadrobienia tak z 50 SNES-owych jRPG-ów na starego DS-a, co koniecznie chcę najpierw zrobić. Niemniej, podobno jest to bardzo dobra seria, więc można spodziewać się dobrze dopracowanej pozycji od tego studia. 

 

 

Setsuna była bardzo zachwycająca dla mnie przez pierwsze godziny, ale długofalowo na te 30-50 godzin niektóre rzeczy stawały się mało ciekawe, i trochę tego bym się obawiał w takiej gierce.


Użytkownik ogqozo edytował ten post 14 September 2017 - 09:49

  • 0

#11 pawelgr5

pawelgr5
  • Użytkownicy
  • 2139 postów

Napisano 14 September 2017 - 09:46

 

 Jak mozna traktowac klasyczny jrpg'owy gameplay jako minus? 

 

Pograsz, zobaczysz. Zachwycony już nie będziesz.

 

Ja pograłem, zobaczyłem i jestem bardzo zachwycony.


  • 0

#12 XM.

XM.

    Yuri Boyka

  • Premium Member
  • 5950 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 September 2017 - 09:49

Klasyczny jrpg'owy gameplay? Kurde, to brzmi jak dobra gra.
  • 0

#13 Ficuś

Ficuś

    Switchklap

  • Senior Member
  • 21245 postów

Napisano 14 September 2017 - 11:12

Mnie demko mega przypadlo do gustu, jakbym jakiegos jrpg z snesa uruchomil w oprawie hd
  • 0

#14 _Be_

_Be_

    jak brokuł

  • Użytkownicy
  • 27396 postów

Napisano 14 September 2017 - 12:53

Jak Tawot (bardzo zdrowywariat ale racjonalny) mówi że będzie petarda to będzie petarda


dzunVon.jpg

Skończyłem część Primrose, zacząłem Olberica ALEŻ TO BĘDZIE PETARDA. Zacznijmy jednak może od paru wstępnych informacji dot. menusów i sterowania.

Zaskakuje logo jakie się pojawia po ekranie tytułowym: Acquire - twórcy Tenchu i Way of the Samurai. Nie rzuciło mi się to w oczy na trailerach szczerze mówiąc, ale przy założeniu nieliniowej fabuły ekspertyza gości od WotS się zdecydowanie przyda.

Wszystkich weebsów ucieszy, że można zmienić w opcjach voice acting na język japoński, imo zaskakująco dużo linijek jest udźwiękowionych jak na takie małe demo. Oby w pełnej wersji utrzymano, że w cutscenkach wszystkie dialogi są wymawiane.

Co do sterowanie to nie ma się co rozpisywać, oprócz tego że można chodzić zarówno strzałkami jak i analogiem oraz pojedyncze wduszenie B zmienia chód w bieg i na odwrót. Kontekstówki wykonuje się Y, nie ma opcji własnego ustawiania przycisków.

Fabularnie demo zaczyna się przemocnym pier*olnięciem, zarówno u Primrose jak i Olberica. Dramaturgia od samego początku, myślę że skojarzenia z Suikoden i Tactics Ogre są tutaj jak najbardziej na miejscu. Jeśli to będzie tego typu historia z wieloma zakończeniami to omg... nędzna panująca w przedstawionym świecie i skrzywdzeni życiem bohaterowie dają nadzieję na dojrzałego, mrocznego jRPGa bez tony fanserwisu, aby przypodobać się otaku. Te pół godziny dema Octopath robi mi ogromne nadzieje.

NNJjdsr.jpg


System walki jest nieco inny niż w BD, bo bardziej stawia na rozbijanie 'tarcz' przzeciwników odpowiednimi atakami, aby stracili oni turę. Nie ma już minusowych BP, punkty niewykorzystane kumulują się po turze i działają wyłącznie na ataki i umiejętności (nici z leczenia się x3 potionkami :<). Słabości raz wykryte są zaznaczone przy przeciwników małym okienkiem, więc nie trzeba zapamiętywać jaki atak zadziała.

Primrose jako specjalną umiejętność ma uwodzenie praktycznie każdego NPC, którego może potem przyzywać jako wsparcie w walce. Świetny patent imo, ale trzeba uważać kiedy się przyzywa pomagiera, bo zostaje on tylko na parę tur. Ogólny rytm walk w wypadku Primrose wyglądał tak: wykorzystanie tylu BP ile trzeba na rozwalenie tarczy, follow up podpakowaną o tyle ile się da BP magią, a przy większych grupach przyzywanie supportu na początek i dupcenie AoE.

Nie ma jednak opcji przyspieszania czasu walk, ani żadnych suwaków encounterów, więc fani Bravely muszą się nastawić na nieco bardziej hardkorową przeprawę. Zapisywać grę można tylko w sejw pointach, encountery są oczywiście przypadkowe, więc 90% forumka może sobie już odpuścić gierkę :cf:

mcA4LfE.jpg

Demo niby kończy się prostym bossem, po którym dostaje się podziękowania i plansze z creditsami, ale można potem dalej hasać po świecie i np. dojść do miasta startowego drugiej postaci.

Podsumowując, DAY F***IN ONE!!!!! Nie muszę chyba mówić, że oprawa A/V jest obłędna? Powinni w takim stylu zrobić remaki starych klasyków, a nie wszędzie pchać 'chibi' jak w Secret of Mana czy 90% jRPG na 3DSa. Największym wabikiem jednak tutaj nie jest grafika, ale obietnica niebanalnej historii, którą sami będziemy kształtować.

No to katujemy dalej:

sBq4sHt.jpg


  • 1

#15 kermit

kermit

    mialem gości

  • Premium Member
  • 3964 postów

Napisano 14 September 2017 - 13:01

Kermit-lotion-gif-masturbation-1247742.g


  • 0

#16 Ficuś

Ficuś

    Switchklap

  • Senior Member
  • 21245 postów

Napisano 14 September 2017 - 13:25

mam nadzieje, ze beda sie trzymac tego co glosil direct czyli dotyczyl pokazu gier na nadchodzace miesiace czyli z premiera fajnie jakby wyrobili sie w pierwszym kwartale 2018, po demie widac, ze to jest projekt w zaawansowanym stadium produkcji


  • 0

#17 Kinoji

Kinoji
  • Użytkownicy
  • 437 postów
  • SkądPoznań
  • PSN IDJapo-niec
  • Nintendo IDKinoji

Napisano 14 September 2017 - 13:34

Pierwszy kwartal 2018, tak akurat po spokojnym ograniu xc2 i czegos w miedzyczasie? Poprosze.


  • 0

#18 Shen

Shen
  • Użytkownicy
  • 16621 postów

Napisano 14 September 2017 - 14:55

O jezusku jak to sie prezentuje. Wreszcie jakas gra warta uwagi, czuje ze switch zagosci u mnie na premiere tego tytulu. 


  • 0

#19 hav7n

hav7n

    Outer

  • Premium Member
  • 7617 postów
  • SkądUK
  • GamerTaghav7n
  • PSN IDhav7n
  • Nintendo IDzdrowyhav7n

Napisano 15 September 2017 - 20:35

Demo skończone. Fabuła po stronie babki bardziej mi się podobała, a walczyło mi się lepiej po stronie chłopka. Tutaj historia już bardziej oklepana. Walka klasyczna, fajny motyw z łamaniem tarczy przy pomocy słabych punktów. Oprawa to orgazmus rex. Będzie kosa i kolejne day faking one.
  • 0

#20 Kinoji

Kinoji
  • Użytkownicy
  • 437 postów
  • SkądPoznań
  • PSN IDJapo-niec
  • Nintendo IDKinoji

Napisano 16 September 2017 - 06:18

Jak to wygląda, jaki klimat :banderas: po pierwszym wejściu rycerzem do jaskini poczułem się jak w jrpgach ze starych lat (Stalactite Cave w Xenogears) - grafika, muzyka, odgłosy opadających na ziemię kropel wody. Do tego ten styl graficzny i w grze i w menusach jest świetny.

 

Jedyne co mi się nie podobało, to walki z większą ilością przeciwników, niż 2 - zdecydowanie za długie. Zwłaszcza walka z bossem, która nie była trudna, ale męcząca jak najbardziej.

 

Szykuje się dobra gierka.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0