Skocz do zawartości

Devil May Cry 3


mishka

Rekomendowane odpowiedzi

Klimat jedyneczki i zamek są nie do podrobienia, ale i trójka ma swoje momenty. Jak np pierwsza walka na szczycie Temen-Ni-Gru z Vergilem przy nocy pięknie rozświetlonej księżycem.

 

Siła ciosów w jedynce rzeczywiście jest dobra, ale do czasu, aż się zobaczy Nero w DMC4. ;] Tam dopiero czuć prawdziwą moc, kiedy devil bringerem rzuca się potworkami jak szmatą. Aż się potem odechciewa grać Dante... Jeśli w nowym DMC zabraknie czegoś na miarę łapki, to będzie słabo.

 

A ogólnie serię oceniam tak DMC1>DMC3>DMC4>DMC2

Edytowane przez Zwyrodnialec
Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 63
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

DMC2 w ogóle nie powinieneś był ująć:tongue:. Ale zgadzam się z Tobą jeśli chodzi o ranking. Nic nie przebije klimatu DMC I. Żadne Ninja Gaiden, Heavenly Sword czy NAWET God of War (a wprost uwielbiam wszystkie wymienione). Udźwiękowienie pierwszego Devila jest lepsze nawet niż w Ninja Gaiden Black - jjjjjAAA!! (tąpnięcie)

Odnośnik do komentarza

DMC2 to taki średniak. Da się pograć, ale walka jest słaba i za dużo industrialnych lokacji. Do tej serii nie bardzo to pasuje. Broń biała mocno osłabiona, wystarczy używać gnatów, szczególnie jak w późniejszym etapie zdobywa się 2 pistolety maszynowe. Do tego jakaś śmieszna fizyka, gdzie pociski dosłownie z ziemi unoszą przeciwników w powietrze. Muzyka za to w tej części jest świetna, zwłaszcza przy walkach z bossami.

Odnośnik do komentarza

DMC2 jest jechany głównie za to, że tak wyraźne odstaje poziomem od pozostałych części serii, gdyby jednak spojrzeć na niego pod nieco innym kątem - nie jak na sequel jednego z najlepszych slasherów w dziejach gier wideo, ale po prostu jak na grę samą w sobie, to jest naprawdę dobrze. Niezły, bardzo efektowny system walki (popylanie po ścianach i powietrzne akrobacje, krzyżowanie rąk z dwoma różnymi pukawkami, morderczy balet w wykonaniu Lucii, dodatkowo fajny motyw z talizmanami), do tego znacznie mroczniejsza postać Dante (dla mnie synonim wrednego pogromcy demonów), fachowy design przeciwników, doładowany soundtrack, no i spora żywotność (masa poziomów trudności, nowa postać do odblokowania, Bloody Palace). Jasne, daleko tutaj do poziomu mistrzowskiej jedynki czy trójki (przede wszystkim razi wszechobecna industrialność leveli i zjechany klimat), ale IMO to wciąż jest bardzo przyjemna rozwalanka. A już bankowo nie żaden średniak.

 

DMC3>DMC>DMC4=DMC2

Odnośnik do komentarza

Backtracking, design lokacji na podobnym poziomie (w DMC2 przynajmniej jest konsekwentny, w czwórce ten miszmasz niesamowicie mnie irytował), powtarzalność starć z bossami i większość przeciwników ewidentnie zrypana z poprzednich części, cofnięty w rozwoju Dante (w jedynce aż tak głupkowato się nie zachowywał) i dziwna, pełna niedopowiedzeń fabuła (kim tak naprawdę jest Nero dowiadujemy się nie z gry, a z wydanej w późniejszym czasie kilkustronicowej powieści, lol), system walki to z kolei najmniejszy krok do przodu w serii - DMC2 jakieś tam nowinki w tej materii wprowadziło (chociażby rozbudowany system uników i amulety), DMC4 poza możliwością tasowania stylami u Dantego nie wniosło nic nowego. Pewnie, tłucze się przyjemniej, sama gra jest naprawdę wypas, ale w ogólnym rozrachunku nie na tyle dobra, żebym jakoś specjalnie wywyższał ją ponad dwójkę, która notabene też naprawdę bardzo mi się podoba (a w paru miejscach nawet przewyższa najnowszą odsłonę). Koniec końców obie części są IMO tak samo dobrymi rozwalankami jak i bardzo rozczarowującymi odsłonami DMC.

Odnośnik do komentarza

A Devil Bringer Nero? To nie jest nowość? Nie przypominam sobie, by w poprzednich częściach dało się jedną ręką chwycić bossa za ryj i wbić w glebę. Co do Dante to się zgadzam, zresztą wydaje mi się, że Capcom najchętniej to w ogóle dałby sobie z nim w tej części spokój. Jednak nie zrobili tego, bo jest zbyt popularny i byłby płacz. Widać to głównie po w zasadzie identycznej animacji ciosów jak w DMC3, nic tutaj nie usprawniono, a jeszcze wywalili dobre bronie (Cerberus i Agni&Rudra) dając w zamian jakieś słabego lucifera, czy puszkę pandory, dobrze, że ma chociaż Yamato i styl Dark Slayer Vergila. Do tego jego ścieżka to śmiganie po śladach Nero. Tak to wygląda, wrzucony na siłę.

Odnośnik do komentarza

No w sumie tak, motyw jak na skalę gatunku świeży niczym zeszłoroczna bułka ciabatta, chociaż muszę przyznać, że w przypadku DMC "łapka" trochę orzeźwiła lekko już skostniały gameplay. Nero generalnie grało mi się lepiej (DB + spory impet ciosów), ale z drugiej strony jego ruchy wydawały mi się strasznie ślamazarne, pod względem dynamiki nie ma podejścia do Dante (że o Vergilu z DMC3 nawet nie wspomnę).

 

Ciekawe jak wykombinują walkę w DMC5.

Edytowane przez Josh the Boy
Odnośnik do komentarza
  • 6 miesięcy później...

DMC3 to moja ulubiona gra. Skończyłem ją na każdym poziomie trudności. Nie było łatwo. Polecam tą stronkę : http://www.youtube.com/user/PhantomBabiesDotNet , facet jest niesamowity. Każda misja na SS, na każdym poziomie trudności. Ma świetną taktykę na Vergila.

 

Kurde ten koleś jest genialny. Aż chciało by się zagrać teraz w DMC.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.