Skocz do zawartości

Telefony


ShtaS

Rekomendowane odpowiedzi

od niedawna mam k800i, w kwestii telefonów jestem kompletnym laikiem, ale znam się trochę na psp, pytanie zatem brzmi, czy na rynku telefonów sony jest jakiś odpowiednik dark_alex'a ze swoimi cfw? mam telefon z plusa, denerwują mnie te powgrywane pierdoły czy prawy klawisz sztywno przypisany pod "plus.pl" a nie menu jak we wszystkich telefonach... chciałbym zrobić flasha i może przy okazji powgrywać jakieś bajerki, możecie polecić jakieś strony, fora, tutoriale?

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
K800i jak i inne SE - restaruje się, joystick działa jak chce, mp 3 grają bardzo cicho... jest milion powodów, natomiast ja już dokonałem wyboru i kupuję Nokię N91 8 gb.

Dobry wybór :D

 

Dla mnie SE zwiesił się raptem ze 3 razy, może trafiłeś na jakiś wadliwy egzemplarz :P

Faktem jest że MP3 są odtwarzane cichutko, ale na słuchawach moc jest wystarczająca :D

W swoim K750 kłopotów z dżojem nie uświadczyłem, a mam go grubo ponad rok ;)

Ale jak wiadomo każdy ma swoje i lubi co innego :P

Odnośnik do komentarza
K800i jak i inne SE - restaruje się, joystick działa jak chce, mp 3 grają bardzo cicho... jest milion powodów, natomiast ja już dokonałem wyboru i kupuję Nokię N91 8 gb.

Dobry wybór ;)

 

Dla mnie SE zwiesił się raptem ze 3 razy, może trafiłeś na jakiś wadliwy egzemplarz :P

Faktem jest że MP3 są odtwarzane cichutko, ale na słuchawach moc jest wystarczająca :P

W swoim K750 kłopotów z dżojem nie uświadczyłem, a mam go grubo ponad rok ;)

Ale jak wiadomo każdy ma swoje i lubi co innego :P

 

Ja mam na moim k800 az za glosno na sluchawach, wiec nie wiem co wam nie pasuje. Zawsze mozna wgrac odpowiednie sterowniki. Nie zwiesil mi sie ani razu, z joystickiem tez nic sie nie dzieje jak na razie.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...