Skocz do zawartości

Okami


gigant84

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Okami ukończone, gra jest genialna zarówno jeśli chodzi o oprawę graficzną jak i stronę fabularną, choć muszę przyznać, że trzeba przy niej troszkę posiedzieć by ujrzeć jej geniusz, mnie nie od razu wciągnęła, nawet miałem blisko 3 miesięczny przestój, ale gdy jakieś 2,5 tyg. temu znów do niej wróciłem to w ciągła mnie jak mało która gra. A zakończenie, hmm nie wiem jak wy ale ja wysnułem z niego, że oznaczało, tyle co, do zobaczenia w następnej części... i aż szkoda, że mało jest to prawdopodobne, ze względu na rozwiązanie studia Clover :sad: .

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
Gość konstant

Mam problem.

Jestem po spotkaniu z pirotechnikiem i nie wiem gdzie teraz isc, Robak podpowiedzial mi zeby odwiedzic Sakuye w wiosce, ale niestety nie ma jej, tylko samo drzewo.

Help, i jesli bylo to sorry.

Odnośnik do komentarza
Gość konstant

Kurde znowu sie zacialem.

Jestem po odszukaniu tych czterech niby-psow w Kusa Village, mam odszukac pozostale trzy, najblizszy jest w Sasa Sanctuary, ale nie moge tam sie dostac. Co robic?

I jeszcze jedno pytanie: w Taka Pass spotykamy kilka niedzwiedzi (?), ktore siedza w norach i zmeniaja pozycje, wft? o co chodzi?

Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k
Gdzie można kupić tą grę ? Bo, ani w sklepie psx, ani na allegro nie można dostać. Wolałbym też kupić ją w jakimś polskim sklepie.

 

edit: niedostępna jest też w ultimie, gekonie, gram.pl, :(

w krakowskim empiku i satrunie ostatnio widziałem za ok 135-140zł, więc pewnie w innych miastach też znajdziesz..

Odnośnik do komentarza
Gdzie można kupić tą grę ? Bo, ani w sklepie psx, ani na allegro nie można dostać. Wolałbym też kupić ją w jakimś polskim sklepie.

 

edit: niedostępna jest też w ultimie, gekonie, gram.pl, :)