Skocz do zawartości

Jaki laptop ?


psx18

Rekomendowane odpowiedzi

ale gdzie tam vista. wrecz przeciwnie.

pułap cenowy zwiększył sie do ok. 3000. chcialem kupic cos takiego http://znak.pl/index.php?cid=272&scid=...otTosSatA2001VM (troche drogo jak na moja kieszen, no ale ewentualnie mozna troche rozlozyc na raty), kumpel ktory tez zbiera sie do kupna notebooka wybrał cos takiego http://znak.pl/index.php?cid=272&scid=...tTosSatA210-15J , dzisiaj znalazłem jeszcze to http://naszacena.pl/cena/not-fujitsu-amilo...2160154vhb.html . Pytałem w jednym ze sklepow co polecają, w skrocie dowiedzialem sie, ze laptopy z prockami AMD to to syf ;o. W Vobisie stwierdzili za to, ze wcale nie. Ogolnie w tematyce czysto technicznej jestem zielony, google w niektorych wypadkach tez niewiele pomaga. Co do japka to chetnie, ale watpie, ze mnie na nie stac, z tego co widze tanio nie jest.

 

 

Witam.

Jeśli chodzi o tą ostatnią firmę (FS), to sam jej używam(xi1554) i jeśli nie przeszkadza Ci jak dla mnie troszkę tandetne wykonanie(trzeszcząca obudowa, miękkie zewnętrzne pokrycie matrycy)to możesz brać. Przy kupnie nowego lapka możesz wykupić sobie dodatkowy rok gwarancji( 3lata,oczywiście jeśli zamierzasz go tak długo używać(koszt około 70zł jak się nie mylę). Przejżyj sobie jeszcze oferty Accera też są niezłe i i cenowo jakoś nie odstają od pozostałych firm.

Odnośnik do komentarza
Gość Siwy_

Witam

Zastanawiam sie nad jakims tanim laptopem i prosilbym zeby mi ktos doradzil co jak i gdzie.

Chce procek 800mhz-1ghz, 256-512 sd-ram, matryca - mysle ze 15'stka wystarczy spokojnie.

Takich juz sie nie robi, dlatego pozostaja uzywki na allegro. Na co zwracac uwage ? Moze ktos poleci jakas firme albo model i jakich powinienem unikac ?

Na laptopach kompletnie sie nie znam, dlatego bede bardzo wdzieczny za pomoc.

Edytowane przez Siwy_
Odnośnik do komentarza
Gość Siwy_