Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

The World Ends With You


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
125 odpowiedzi w tym temacie

#21 Grabol

Grabol
  • Użytkownicy
  • 99 postów
  • GG1879995
  • SkądWarszawa
  • PSN IDgrabolek

Napisano 18 July 2008 - 07:06

Rewelacyjny tytuł, 130h na liczniku gry do tej pory i wszystko wskazuje na to, że wyskoczy jeszcze kilkadziesiąt. TWEWY, po zamknięciu głównej historii, jeszcze długo się nie nudzi. Bardzo dobrze wydane pieniądze. Wg mnie absolutny top gier na DSa.

Mam jednak mały problem.
Staram sie uzbierać komplet plakietek. Jak dotąd mam 70%, także zabawy jest jeszcze całkiem sporo. Ostatnio zebrałem kolejny pin z serii Gatito. Numery 209, 210, 211, 212 ("Wind, wood, flame and mount: so must you be if you would roam the fields of war.") - działają jedynie w połączeniu. Wygląda to mniej więcej tak, że po wrzuceniu ich na deck, podczas walki, piny poruszają się po ekranie. Kiedy przytrzymać stylus na symbolu jednego z nich, pomiędzy pinami zaczynają przeskakiwać iskry, które zadają obrażenia przeciwnikom. W kolejnej walce piny pojawiają się w miejscu, w którym były gdy skończyła się poprzednia. Problem polega na tym, że od tej pory dzieje się się tak ze wszystkimi pozostałymi. Wrzucam zupełnie inne piny na inny deck i podczas walk ustawione są tak, jak 209, 210, 211, 212 po zakończeniu ostatniej z ich udziałem. Niezależnie od lokacji, tygodnia, dnia, czy partnera. Zaczyna mnie to już konkretnie irytować, bo nie bardzo mogę znaleźć sposób aby ten bałagan uporządkować, a wolałbym żeby jednak stały tam gdzie domyślnie tzn na górze od lewej. Macie jakiś patent, co z tym zrobić?

Z góry dzięki!

Moje staty:
Level: 100 - czyli max.
Max Pin drop: 348 - ciekawe ile jeszcze może podskoczyć?
Max HP: 9747
ESP'er Rank: Demon
ESP'er Points: 8347
Noise Report: 83,3%
Pin Mastery: 70,0%
Item Collection: 90,8%
...ale nie zabierałem sie jeszcze za: "Another Day".

Praktycznie od początku gram na najniższym levelu z maksymalnym Dropem i na najwyższym możliwym poziomie trudności. Główny zły na Hardzie to była kaszka z mleczkiem. Na Ultimate też go już ukatrupiłem.

Użytkownik Grabol edytował ten post 18 July 2008 - 07:25

  • 0




#22 Grabol

Grabol
  • Użytkownicy
  • 99 postów
  • GG1879995
  • SkądWarszawa
  • PSN IDgrabolek

Napisano 18 July 2008 - 10:03

Mam, banał. Moje pytanie jest już nieaktualne. Wystarczy wcisnąć pauzę i piny można swobodnie przemieszczać po ekranie. heh...
  • 0

#23 Heihajin

Heihajin
  • Użytkownicy
  • 138 postów
  • SkądŁuć

Napisano 18 July 2008 - 23:05

Dziś zacząłem grać w TWEWY - moją pierwszą grę na DSa i uważam że jest świetna, nie dość że rozgrywka i fabuła są niezwykle ciekawe, to na dodatek gra pokazuje świeżo upieczonym pisoadaczom DSa (takim jak ja biggrin.gif ) ogrom możliwości związanych z użyciem stylusa. Aktualnie jestem na początku piątego dnia i troszkę nie rozumiem czemu niektórzy twierdzą że żeby zrozumieć system trzeba poświęcić sporo czasu, bo jak narazie czytając tipy wszystko ładnie rozumiem... No, chyba że później wprowadzą kolejne wykręcone elementy rozgrywki tongue.gif Jedyne z czym mam problem, to kontrola Shiki. Samo wyprowadzanie ataków jest ok (acz to równie dobrze może przecież robić ai), ale dopasowywanie tych znaczków w celu wyprowadzenia łączonego ataku jest dla mnie strasznie trudne (może z raz mi się udało blush.gif ). Mam nadzieję że w końcu nauczę się dzielić uwagę między te dwa ekraniki...
  • 0

#24 Grabol

Grabol
  • Użytkownicy
  • 99 postów
  • GG1879995
  • SkądWarszawa
  • PSN IDgrabolek

Napisano 19 July 2008 - 00:06

Dojdzie jeszcze kilka opcji z zagraniami na górnym ekranie. Jednak największy problem sprawia właśnie ładowanie specjali. Jak odpalisz to poza konkretnym dowaleniem wraca Ci trochę HP. Na początku dość często z tego korzystałem. Owszem górnym ekranem może sterować SI ale spada Ci wtedy drop, czyli szansa na wypadnięcie po walce ciekawych pinów. Jeżeli dajesz radę z hałasem to próbuj przesunąć suwak w kierunku pierwszego lvl i ustaw obsługę góry na manual. No i poziom trudności im wyższy to wiadomo. Pinów jest grubo ponad 300 i niektóre bardzo ułatwiają zabawę. Miłego grania. Acha, max HP to 9999, własnie dziś to osiągnąłem.
  • 0

#25 Ułan

Ułan
  • Użytkownicy
  • 43 postów
  • GG4936896
  • SkądAugustów

Napisano 13 October 2008 - 22:46

Mam pytanie.
Od czego zależy kiedy dany pin ma ewoluować?
Są jakieś wymagania?
Jak tak to gdzie je znaleźć?

Trochę mnie to wkurza że mam max lvl i nadal pisze "Looks like this pin could evolve!" blink.gif .

Z góry dzięki za odpowiedź.
  • 0

#26 Heihajin

Heihajin
  • Użytkownicy
  • 138 postów
  • SkądŁuć

Napisano 13 October 2008 - 23:00

CYTAT(Ułan @ 13 10 2008, 23:46) Wyświetl post
Mam pytanie.
Od czego zależy kiedy dany pin ma ewoluować?
Są jakieś wymagania?
Jak tak to gdzie je znaleźć?

Trochę mnie to wkurza że mam max lvl i nadal pisze "Looks like this pin could evolve!" blink.gif .

Z góry dzięki za odpowiedź.


Przede wszystkim musisz wiedzieć, że są trzy rodzaje PP (punktów, dzięki którym pinom rośnie poziom): zdobywane poprzez walkę z Noisami, zdobywane przez czas kiedy konsola jest wyłączona i zdobywane podczas używania opcji Mingle. Każda przypinka ewoluuje, jeśli ponad 50% PP posiada z określonego typu. Np. jeśli jakiś tam pin X osiągnął maksymalny poziom, a ponad połowa PP jakie zdobył pochodzi z bitew, to ewoluuje, ale jeśli ponad połowa pochodzi z Minglowania, to nie zmienia się i nie da się już go ewoluować w żaden sposób. W grze nie znajdziesz żadnego info który pin potrzebuje jakiego typu PP, więc jeśli chcesz zmasterowac grę, to pozostaje ci albo metoda prób i błędów, albo gamefaqs wink.gif
Mam nadzieje że nie za bardzo chaotycznie wyjaśniłem tongue.gif
  • 0

#27 Ułan

Ułan
  • Użytkownicy
  • 43 postów
  • GG4936896
  • SkądAugustów

Napisano 13 October 2008 - 23:17

No i wszystko jasne biggrin.gif

  • 0

#28 Grabol

Grabol
  • Użytkownicy
  • 99 postów
  • GG1879995
  • SkądWarszawa
  • PSN IDgrabolek

Napisano 14 October 2008 - 16:37

CYTAT(Heihajin @ 14 10 2008, 00:00) Wyświetl post
CYTAT(Ułan @ 13 10 2008, 23:46) Wyświetl post
Mam pytanie.
Od czego zależy kiedy dany pin ma ewoluować?
Są jakieś wymagania?
Jak tak to gdzie je znaleźć?

Trochę mnie to wkurza że mam max lvl i nadal pisze "Looks like this pin could evolve!" blink.gif .

Z góry dzięki za odpowiedź.


Przede wszystkim musisz wiedzieć, że są trzy rodzaje PP (punktów, dzięki którym pinom rośnie poziom): zdobywane poprzez walkę z Noisami, zdobywane przez czas kiedy konsola jest wyłączona i zdobywane podczas używania opcji Mingle. Każda przypinka ewoluuje, jeśli ponad 50% PP posiada z określonego typu. Np. jeśli jakiś tam pin X osiągnął maksymalny poziom, a ponad połowa PP jakie zdobył pochodzi z bitew, to ewoluuje, ale jeśli ponad połowa pochodzi z Minglowania, to nie zmienia się i nie da się już go ewoluować w żaden sposób. W grze nie znajdziesz żadnego info który pin potrzebuje jakiego typu PP, więc jeśli chcesz zmasterowac grę, to pozostaje ci albo metoda prób i błędów, albo gamefaqs wink.gif
Mam nadzieje że nie za bardzo chaotycznie wyjaśniłem tongue.gif



Poza tym jest jeszcze jedna kwestia, niektóre piny ujawniają swoje moce dopiero kiedy znajda się z innymi ze swojej klasy na decku.

  • 0

#29 sakiu

sakiu
  • Użytkownicy
  • 2736 postów

Napisano 15 October 2008 - 12:45

Od tygodnia jestem posiadaczem NDSa xD tak wiem, dosyć późno, ale lepiej później niż wcale !! ;p

No ale nareszcie wczoraj moja kopia the world ends with you doszła, i powiem tylko jedno WYPIPISTOŚĆ pęłną gębą. Czegoś takiego jeszcze nie widziałem, a grałem już w wiele gier ohmy.gif

Muszę też przyznać, że na początku system walki był dla mnie wielkim WTF, nie miałem pojęcia gdzie patrzeć, po godzinie gry narazie mam już lekko opanowane, ale myśle że jak całkowicie opanuję, to system walki będzie sprawiał mi wielką frajdę smile.gif

Muzyka super, oprawa też, jednym słowem wypas xD całkowicie przestałem zazdrościć bratu psp, które kupił gdy ja brałem NDSa smile.gif a joanna dark i crisis core poszły w odstawkę na chwilę obecną, a to coś świadczy o the world ends with you ;p

Użytkownik sakiu edytował ten post 15 October 2008 - 12:46

  • 0

#30 Heihajin

Heihajin
  • Użytkownicy
  • 138 postów
  • SkądŁuć

Napisano 15 October 2008 - 19:13

Bo TWEWY wspaniałą grą jest biggrin.gif Też było moją pierwszą grą na DSa i ostatecznie rozwiało moje wątpliwości, czy nie lepiej było kupić PSP. Fabuła tak mnie wciągnęła, że oś fabularną ukończyłem już chyba po tygodniu (później żałowałem że tak się pospieszyłem), ale po tym jest jeszcze duuuuuuużo do roboty...
  • 0

#31 Powstały Bokser

Powstały Bokser
  • Użytkownicy
  • 35 postów

Napisano 16 October 2008 - 21:24

To ja jakiś dziwny jestem, bo nie grałem w to zbyt długo. Postacie jak dla mnie strasznie oklepane (jak w co drugim anime). nonie.gif
  • 0

#32 Enkidou

Enkidou
  • Użytkownicy
  • 1265 postów
  • GG4296247
  • PSN IDEnkidouPL
  • Nintendo IDenki86

Napisano 17 October 2008 - 11:26

CYTAT(Powstały Bokser)
To ja jakiś dziwny jestem, bo nie grałem w to zbyt długo. Postacie jak dla mnie strasznie oklepane (jak w co drugim anime).

I właśnie tu leży problem. ; )
  • 0

#33 Heihajin

Heihajin
  • Użytkownicy
  • 138 postów
  • SkądŁuć

Napisano 17 October 2008 - 14:19

CYTAT(Powstały Bokser @ 16 10 2008, 22:24) Wyświetl post
To ja jakiś dziwny jestem, bo nie grałem w to zbyt długo. Postacie jak dla mnie strasznie oklepane (jak w co drugim anime). nonie.gif


Na tym chyba właśnie polega ograniczona przystępność tej gry. Komuś kto nie lubi klimatów anime albo nie trawi j-popu raczej ta gra nie przypadnie do gustu... A postaci są głębsze niż myślisz, o czym przekonałbyś się gdybyś pograł trochę dłużej wink.gif
  • 0

#34 Zeratul

Zeratul

    Growy Markiz

  • Premium Member
  • 4636 postów

Napisano 23 October 2008 - 18:13

Ile lacznie dni sie gra... bo pogralem 7... i na nowo...
  • 0

#35 raven_raven

raven_raven

    siadl plaski i morda

  • Premium Member
  • 17105 postów

Napisano 23 October 2008 - 18:40

Spoiler

  • 0

#36 sakiu

sakiu
  • Użytkownicy
  • 2736 postów

Napisano 29 October 2008 - 18:02

Gra zaliczona, zakończenie wgniotło mnie w fotel/kanapę/tapczan na których pogrywałem ;p
Trochę cienki jestem, jedna B,C i tak same D,E dostałem ;p teraz w wolnych chwilach będę robić post game smile.gif

PS: ostatni boss dał mi się nieźle we znaki, myślałem, że stylusa zjem ze złości! ohmy.gif


  • 0

#37 sakiu

sakiu
  • Użytkownicy
  • 2736 postów

Napisano 31 October 2008 - 06:59

Sorry za DP, ale mam mały problem...

Od czasu do czasu pogrywam post game, bo chcę kiedyś tam zrobić 100% smile.gif no ale coś mi gra nie pozwala, np nie zalicza mi zabicia bossów na hard do raportów ~_~, od chaptera 3, każdy boss z wątku fabularnego zabity na hard nie daje mi gwiazdki do questa.....why? sad.gif
  • 0

#38 Heihajin

Heihajin
  • Użytkownicy
  • 138 postów
  • SkądŁuć

Napisano 31 October 2008 - 11:38

CYTAT(sakiu @ 31 10 2008, 07:59) Wyświetl post
Sorry za DP, ale mam mały problem...

Od czasu do czasu pogrywam post game, bo chcę kiedyś tam zrobić 100% smile.gif no ale coś mi gra nie pozwala, np nie zalicza mi zabicia bossów na hard do raportów ~_~, od chaptera 3, każdy boss z wątku fabularnego zabity na hard nie daje mi gwiazdki do questa.....why? sad.gif


Miałem podobnie aż nie skapnąłem się o co chodzi wink.gif Nie chodzi o to żebyś zabił bossa na hardzie tam, gdzie pojawia się walka z nim w fabule. Ci bossowie występują danego dnia poza "miejscem fabularnym" jeszcze gdzieś na terenie Shibuyi pod postacią Noise Symbols. Więc jak danego dnia jednym z twoich celów jest zabicie bossa, to skanuj mapę w poszukiwaniu Boss Symbols (inny kształt i kolor więc jeśli jakiegoś zobaczysz, to będziesz wiedział że to on). Zauważyłem że czasem występują blisko miejsc gdzie pojawiają się w fabule, ale to nie jest reguła. Po ubiciu takiego na hardzie/ultimacie będziesz miał bossa zaliczonego.
  • 0

#39 sakiu

sakiu
  • Użytkownicy
  • 2736 postów

Napisano 31 October 2008 - 11:49

Wielkie dzięki, o to właśnie chodziło smile.gif
  • 0

#40 okens

okens

    okens

  • Użytkownicy
  • 1972 postów

Napisano 06 February 2009 - 11:10

Teraz z kolei ja mam problem... otoz uzbieralem sobie pieniedzy na pewien ganitur w cenie trzystu tysiecy jenow. Mam te pieniadze w pinach, ale w sklepie placimy tylko gotowka, natomiast w barze widnieje ogranicznik do 99,999 Y, innymi slowy kazdy kolejny pin ponadto ktory spieniezam nie przynosi zysku. Jak to rozwiazac?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0