Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

Gears of War 2


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2826 odpowiedzi w tym temacie

#41 albz74

albz74
  • Użytkownicy
  • 81 postów

Napisano 21 February 2008 - 07:48

Błagam cię przestań wróżyć, architekcie Xboxa, no skąd ty to morzesz wiedzieć, czy Xbox nie uciągnie lepszego ulepszenia. Jak narazie zapowiada się, kolejny szok, graficzny, może4 nie taki jak przy Gyrosach 1, ale to co widze na podstawie tego silnika, wiem, grafa znowu zaskoczy.
p.s. teraz się zaczną najazdy zazdrosnych fanbojów sony.


Bądź realistą, ile gier miało lepszą od Gearsów ? Bo chyba była tylko jedna, od tego samego developera, i w wersji silnika o rok bardziej zaawansowanej, różnice nie są duże. Minimalne wręcz.

Większość zapomina, że UE działa również na PC, i Epic jako dostawca middleware nie może stać w miejscu, za chwilę będzie Rage od id, które też chce sprzedawać technologię. W Havoku od dawna można osiągnąć kilka tysięcy obiektów na ekranie, fizykę cieczy itp itd. Havok jest w wielu grach ale jakoś nie widziałem w żadnej osiągnięć na miarę dem technologicznych. Dlatego śmiem twierdzić, że nowsza kupa UE jest adresowana na hardware nieco lepszy od obecnych konsol (no, chyba że z płynnych 30 fps obniżymy poprzeczkę i w porywach 20 fps będzie w grach).
Jeżeli już zapomnieliście, to przypomnijcie sobie, ile naraz postaci wyświetlało się w GoW bez zwolnień grafiki, i zastanówcie się, czy bez pogorszenia jakości konsola jest w stanie pociągnąć 100 postaci na ekranie z soft body physics, zniszczeniami otoczenia i resztą bajerów.

Co do jakości gry, trybów rozgrywki itd itd nikt nie powinien mieć wątpliwości, że będzie hit, ale połowy z tych rzeczy z dema nie będzie zaimplementowanych w grze w taki sposób, żeby miało wpływ na grę.
  • 0




#42 qazar

qazar
  • Użytkownicy
  • 51 postów

Napisano 21 February 2008 - 08:07

Ktos , kto niewidzi roznic w poziomie oprawy Video w demku technologicznym a gow i dalej jak mantre powtarza bzdure o kresie mozliwosci graficznych xboxa jest albo slepy albo nie ma pojecia co mowi....
  • 0

#43 albz74

albz74
  • Użytkownicy
  • 81 postów

Napisano 21 February 2008 - 08:14

Ktos , kto niewidzi roznic w poziomie oprawy Video w demku technologicznym a gow i dalej jak mantre powtarza bzdure o kresie mozliwosci graficznych xboxa jest albo slepy albo nie ma pojecia co mowi....


Mam wrażenie że druga część zdania przeczy pierwszej :)
  • 0

#44 qazar

qazar
  • Użytkownicy
  • 51 postów

Napisano 21 February 2008 - 08:17

Dobrze ze podkresliles ze ty masz wrazenie :)
  • 0

#45 Sandking

Sandking
  • Użytkownicy
  • 449 postów
  • GG9660869
  • SkądZnienacka

Napisano 21 February 2008 - 10:39

Nic tylko się cieszyć, że GoW 2 został zapowiedziany. Dla mnie mogliby tylko poprawić doczytywanie się tekstur, jedyna rzecz, która tak na prawdę mnie denerwowała w jedynce, ale widzę, że dołożyli parę bajerów. Tylko liczyć na miodny gameplay i (oby!), dłuższy czas gry.

Użytkownik Sandking edytował ten post 21 February 2008 - 10:39

  • 0

#46 Blim

Blim
  • Użytkownicy
  • 262 postów

Napisano 21 February 2008 - 10:44

Czy tylko mi sie wydaje ze to jedna wielka sciema MS? Nie mieli co pokazac to wymotali 5 min przed pokazem ten pseudo trailer, do loga z jedynki dopisali 2, no i ta okładka. (pipi) no, chyba w to nie wierzycie. Obym sie mylił, ale jak dla mnie nie maja NIC :]
chyba trzeba byc debilem zeby uwierzyc w taka okładke:
Dołączona grafika
w takie logo xDDDDDDDDDDDDDDDDD
Dołączona grafika

no i ten trailerek, gdzie nic nie ma procz paru artow z jedynki.

Smialbym sie miniej, ale to ze strony MS i jeszcze na maila to porozsyłali xD


Leżę normalnie leżę. Przykładowo, tylko debil by uwierzył w takie logo:
Dołączona grafika
i w taką okładkę:
Dołączona grafika

:closedeyes:

Użytkownik Blim edytował ten post 21 February 2008 - 10:45

  • 0

#47 Scorp1on

Scorp1on
  • Użytkownicy
  • 7943 postów

Napisano 21 February 2008 - 11:25

okladka 2 bedzie zapewnie inna bo ta jest beznadziejna nadodatek czarne logo -_-''

W sieci zamieszczone zostały także pierwsze projekty okładki edycji standardowej oraz limitowanej. Ich finalne wydania będą się jednak nieznacznie różnić. Poniższe posłużą jedynie w sklepach za atrapę dla umożliwienia złożenia zamówienia przedpremierowego.
gol
  • 0

#48 Xymek

Xymek
  • Użytkownicy
  • 677 postów
  • GG4316416
  • SkądFreelancer
  • GamerTagXymek
  • PSN IDXymek

Napisano 21 February 2008 - 13:03

GoW 2 jest w produkcji pewnie od bardzo dawna, najpewniej zaczeli jeszcze przed premiera jedynki. To jest normalna praktyka w studiach developerskich, ktore raczej nie moga sobie pozwolic na dlugi zastoj w pracach bo mometalnie firma zaczyna przynosic straty. Zreszta plotki o powstawaniu GoW2 kraza juz od bardzo dawna...a takie rzeczy jak praca nad Teaserem, okladkami itp. to rzecz dzialu marketingu a oni moga to sobie zostawic na sam koniec prac nad gra :]. Tak naprawde wyznacznikem tego w jak bardzo zaawansowanym stadium jest GoW 2, jest prezentacja usprawnien do silnika U3 :) .
  • 0

#49 Zeratul

Zeratul

    Growy Markiz

  • Premium Member
  • 4636 postów

Napisano 21 February 2008 - 14:38

ja bym powiedzial raczej, ze prace nad dwojka skonczyly sie po zrobieniu wersji na PC...
a co do okladki to przyjrzyjcie sie uwaznie, jest znaczek, ze to nie jest ostateczna wersja
  • 0

#50 Keymaker

Keymaker
  • Użytkownicy
  • 3447 postów

Napisano 21 February 2008 - 14:42

Xymek, daj spokój z tymi teoriami spiskowymi :)Dwa lata na developing sequela to naprawdę w chu czasu, szczególnie biorąc to, że engine mieli praktycznie gotowy, a to, że ambicja ne pozwoliła im wydać tego samego, tylko że więcej, to już inna sprawa.

GoW2 będzie się różniło nieznacznie od jedynki, chociażby ze względu na zniszczalne otoczenie i większą skalę bitew. W sumie mnie to urządza. Jako prawdziwy ultras, już, serii, łykam z miejsca dwójeczkę :)

Jezu, nadal japa mi się cieszy, jak sobie przypomnę ogromną kostkę mięsa i niszczenie pomieszczenia Torque Bow'em na prezentacji UE# 8)
  • 0

#51 wiiboxstation

wiiboxstation
  • Wyrzutki
  • 138 postów

Napisano 21 February 2008 - 15:15

UT3.5


Cos sie tak usrał z tym 3,5. Tam nawet nigdzie takie slowo nie padlo.

Poprostu aktualizowany 3.

Usraj sie sam lolu btw sądzę że grafa będzie podobna do jedynki ale w to że epic odwali fuszerkę to nie uwierzę gra zarządzi tak jak rządziła poprzedniczka a co do dual chainsawa to pewnie będzie coś z typu pushowania przycisku co może być fajne i zmiecie uśmiech z twarzy lamerów co to tylko z chainsawem latają i robią wiochę chciałbym jeszcze chwyt np. ktoś się zakradł i sprzedał ci granata więc wciskasz x , chwytasz gościa i buuum wylatujecie w powietrze powiedzonko typu : wezmę cię ze sobą mile widziane :)
  • 0

#52 POK

POK
  • Użytkownicy
  • 45 postów

Napisano 21 February 2008 - 15:21

Xymek dobrze mówi. GoW2 zaczęto robić zaraz po skończeniu jedynki (albo nawet wcześniej), tyle, że na początku grę robiło tylko kilka osób, a z biegiem czasu coraz więcej. Pełną parą zaczęli pracować pewnie dopiero po skończeniu UT3.

ja bym powiedzial raczej, ze prace nad dwojka skonczyly sie po zrobieniu wersji na PC...

Wersję na PC robił inny team, a dokładnie People Can Fly.
  • 0

#53 Salwador

Salwador

    μbot

  • Wyrzutki
  • 876 postów

Napisano 21 February 2008 - 16:53

http://www.gametrail...ayer/30894.html <--nie wiem czy juz było..Oficjalnie potwierdzone przez Clifa premiera LISTOPAD!!EXLUSIVE!!
GoW2 --większe,lepsze..itd:P
  • 0

#54 Hummer

Hummer
  • Użytkownicy
  • 33 postów

Napisano 21 February 2008 - 17:32

""Bigger, Better and far more badass"

Juz nie moge wyczymac, chce to tylko dorwac w moje łapska. Jak zobaczyłem co potrafi dopakowany UE3 to mi łeb urwało. To bedzie best graphics of the year.
W listopadzie pierwszą ofiara bedzie skarbonka a po niej tony locustów.

Give me the locusts
  • 0

#55 Sandking

Sandking
  • Użytkownicy
  • 449 postów
  • GG9660869
  • SkądZnienacka

Napisano 21 February 2008 - 17:40

Łeeee... ale lipna widownia. Popatrzcie na minę Cliffa, gdy mówi o premierze, jest zażenowany, ja też bym był, gdybym powiedział o sequelu killera i usłyszał parę głuchych oklasków. Mogliby zrobić jakieś Epic Show, zaprosić graczy i podczas prezentacji np. UT3, nagle gaśnie światło, uruchamia się teaser GoW2, ludzie zaczynają szaleć, nagle wypada Cliff z chainsaw gunem i mówi o premierze w listopadzie. Wrzask, gwizdy i oklaski przez parę dobrych chwil. ^_^

Rozmarzyłem się :/
  • 0

#56 Xymek

Xymek
  • Użytkownicy
  • 677 postów
  • GG4316416
  • SkądFreelancer
  • GamerTagXymek
  • PSN IDXymek

Napisano 21 February 2008 - 17:51

Łeeee... ale lipna widownia. Popatrzcie na minę Cliffa, gdy mówi o premierze, jest zażenowany, ja też bym był, gdybym powiedział o sequelu killera i usłyszał parę głuchych oklasków. Mogliby zrobić jakieś Epic Show, zaprosić graczy i podczas prezentacji np. UT3, nagle gaśnie światło, uruchamia się teaser GoW2, ludzie zaczynają szaleć, nagle wypada Cliff z chainsaw gunem i mówi o premierze w listopadzie. Wrzask, gwizdy i oklaski przez parę dobrych chwil. ^_^

Rozmarzyłem się :/


Ale to bardziej dlatego ze zapowiedz GoW 2 nie byla dla nikogo zadnym zaskoczeniem :P
  • 0

#57 Prime Hunter

Prime Hunter
  • Użytkownicy
  • 17 postów

Napisano 21 February 2008 - 20:48

Pokaz możliwości silnika wygląda świetnie :/
  • 0

#58 Dave Czezky

Dave Czezky

    Blacharz roku 2015

  • Senior Member
  • 12715 postów

Napisano 21 February 2008 - 21:15

Ciekawe tylko co na to mozliwosci Xa :FFFF
  • 0

#59 Scorp1on

Scorp1on
  • Użytkownicy
  • 7943 postów

Napisano 21 February 2008 - 21:35

a co ma byc z nimi nie tak? Juz calkiem sie wyczerpal? Moze te nowe mozliwosci pokazywali na ps3
  • 0

#60 Jacobss

Jacobss
  • Użytkownicy
  • 1211 postów

Napisano 21 February 2008 - 21:40

a co ma byc z nimi nie tak? Juz calkiem sie wyczerpal? Moze te nowe mozliwosci pokazywali na ps3

Kto wie, czy się nie wyczerpał? Silnik mógł być zaprezentowany na PC. Aha i możliwości silnika, nie znaczą, że będzie to w grze. Cryengine 2 też miał świetne możliwości, a Crysis mu w wielu aspektach nie dorównał.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0