Skocz do zawartości

Gracze - muzycy


Rekomendowane odpowiedzi

Pewnego razu zapragnąłem stworzyć własną muzykę do gry. Nie wiedziałem jeszcze jaką, ale coś było na rzeczy. I nie ja jeden zapewne się do czegoś takiego przymierzałem. Założyłem ten temat, by gracze tworzący muzykę podawali linki do jakichś własnych kompozycji. Nie ważne, czy to będzie coś profesjonalnego lub ważne jest aby pokazać, że coś się robi. Muzyka zmienia. Muzyka kształtuje. Podaję link do swojego tworu. Sami oceńcie. Koniecznie przeczytajcie jak powstawały tracki.

 

http://rapidshare.com/files/103385119/The_...ends__2008_.rar

Odnośnik do komentarza

stary, to jest za.(pipi)iste. Uwielbiam takie klimaty. Inspirowales sie Akira? Bo troche mi to jego tworczosc przypomina co oczywiscie jest duzym plusem. Warto bylo sciagac.

 

Takze bawie sie w tworzenie muzy, rowniez w podobnych klimatach, tylko, ze len jestem i mam tylko pare kawalkow ;]

Odnośnik do komentarza

W swoich archiwach własnych kompozycji do gier znalazłem jeszcze muzykę do Manhunt w niecodziennym klimacie:

 

http://rapidshare.com/files/104134532/This...hunt__2007_.rar

 

Kawałek do Gran Turismo:

 

http://rapidshare.com/files/104136605/Turismo.flac

 

I jeden kawałek do Hitman Contracts, a raczej pewna własna wizja już istniejącego:

 

http://rapidshare.com/files/104137282/Slaughterhouse.flac

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...

Nie wiedziałam gdzie z tym koksem uderzyć, chyba dobrze trafiłam ;)

 

Ziom mnie prosił o reklamę :rolleyes: Mam nadzieję, że komuś się spodoba... nie bądźcie surowi, to młody= początkujący talent ;) Trudno te dźwięki zaliczyć do jednego gatunku, można tu wyłuskać industrial, ambient, power noize, elektro, on to nazwał krócej- chora muza :P

 

http://s011.wyslijto.pl/?file_id=89039816427177794733

 

 

Ramirez - Garota

Rok 2008

Industrial, Ambient, Elektro

 

Spis Utworów

 

1. Garota I

2. Reanimacja

3. 6 Stóp pod betonem

4. Garota II

5. Doberman

6. Pierwotny Instynkt

7. C-4

8. Crack 2

9. Cmentarna Hiena

10. Betonowy Monolit

11. Harakiri

12. Dekonstrukcja Neuronów (Vs. Anth)

13. Striptizzz

14. Tracheotomia

15. Ukryty...

16. Neurocschizofrenia (Combo Mix)

 

 

 

Okładka tymczasowa, w powijakach... Zapraszam, proszę o oceny i komentarze- wszystko temu młodzieńcowi przekażę ;)

 

 

 

Edytowane przez AiszA
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Lepiej późno niż wcale ;)

 

Nie wiedziałem czego mogę oczekiwać w stosunku do tej płyty, zwłaszcza po tym co dane było mi posłuchać na poprzedniej.

Duży PLUS za warstwę muzyczną i obojętność w stosunku do utworów z tekstem, stylistyka około hip-hopowa nie jest mi bliska

z wiadomych powodów.

 

Dzięki takiemu podejściu nie mając większych wygórowanych oczekiwań zostałem pozytywnie zaskoczony.

Przez cały czas trwania płyty została zachowana atmosfera niepokojącego mroku.

Dobrze ułożona tracklista trzyma w napięciu od samego początku, aż do końca.

Smaczki rodem z dobrego horroru lub przygodówki robią bardzo dobre wrażenie i sprawiają, że całości słucha się świetnie.

 

Jeśli chodzi o stronę techniczną to trudno cokolwiek zarzucić i aż dziwnym jest fakt, że muza ta została stworzona „domowym sposobem”.

Podsumowując - całość robi bardzo dobre wrażenie i dobrze byłoby zainteresować tymi dokonaniami szerszą publiczność

i być może kogoś z branży muzycznej.

 

Ze swoją tech/electro industrialną mieszanką Ramirez skutecznie zachęcił mnie do swojej twórczości :)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ja tez juz od 10 lat tworze muze, powoli moja kariere sie rozkreca.. bardzo powoli a moze dlatego ze nie zapodałem mojej muzy gdzie na zewnątrz. Ale zostałem doceniony przez Sundial Aeon (Aural Planet) - ekipa z Polski ale bardzo znana na swiecie - psychedelic chillout i w tej chwili pracuje nad remixem ich utwóru , ktory znajdzie sie na ich płycie.. jesli im sie spodoba...

Dodatkowo p-racuje z nScene nad muza do Gry Extreeme ale niewiem co z tego bedzie bo bardzo powoli to idzie.. skupiłem sie na tym remixem.

Edytowane przez LiSoQuan
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...

Po miesiącach prac wreszcie "nagrałem" swój trzeci album - "The Path Of Darkness". Jest kontynuacją mojej silentowej twórczości. Jednak z małym wyjątkiem. Jest zdecydowanie bardziej ambientowo. Stworzyłem muzykę wywołującą różne uczucia, a nie tylko strach i ogólny "łodafak". Sam "łodafak" został ale w innej postaci sami sprawdźcie jakiej. Album podzieliłem na trzy krążki:

 

CD 1: City Of The Dark

 

1. A New Start

2. Hospital

3. Elevator To Floor #4

4. Children Of The Dark

5. Room 409

6. Empty Inside

7. Sorrow

8. The Beast

9. Hybrid Sonata

10. The Wait

11. Subway

12. Machination 2

 

CD 2: Forbidden Mere

 

1. The Black Plague

2. Village Of Solitude

3. Music Box

4. Look Into My Mind

5. Cave Ambience

6. Good And Evil

7. Thou Do Wit The Durst Of Thine Foe That Hast Wax Naught

8. The Dark Beast

9. The Untruth

10. Hybrid Sonata 2

11. The Tragic End

 

CD 3: Inner Demons

 

1. The Evil Is Close

2. Fate Of The World

3. Deeps Of Despair

4. Reaper Creeper

5. Alone In The Dark

6. Ether

 

Album znajdziecie pod linkiem:

 

The Path Of Darkness

 

Dodatkowo aktywowałem własny kanał na Youtube. Narazie są tam dwa pierwsze albumy.

 

Kanał Youtube - beavisbathol

 

Zachęcam do pisania opinii na forum i kanale.

Edytowane przez beavisbathol
Odnośnik do komentarza

Dodaję jeszcze "The Path Of Darkness EP". Rozszerzenie najnowszego albumu. Zawiera dwa nowe tracki i drugie wersje już kilku istniejących.

 

The Path Of Darkness EP:

 

1.It Was A Nightmare

2.Garden

3.The Dark Beast (2nd Version)

4.The Tragic End (2nd Version)

5.Subway (2nd Version)

6.Alone In The Dark (2nd Version)

 

Link do albumu:

 

http://rapidshare.com/files/137108617/4.Th...s_EP__2008_.rar

Odnośnik do komentarza

Byłem, widziałem, słyszałem, ale to chyba nie jest muza gierkowa bynajmniej. A sądząc po teledysku jest to normalny zespół, a nie kompozytorzy gierkowcy (amatorzy, profesjonaliści i artyści). Promowanie zespołu to chyba nie tutaj, ale to tylko moje zdanie.

 

Jeżeli chodzi o samą muzykę to riffy całkiem i fajne, ale wokal coś do mnie nie przemawia. Brakuje mu czegoś - powera. Może mała próba na mocniejszym froncie. Coś w stylu Devildriver lub Drowning Pool.

Odnośnik do komentarza

Muzykę możemy podzielić na trzy główne typu:

 

1) Zwykła

2) Filmowa

3) Gierkowa

 

Pierwsza to każda powszechnie spotykana. Czy to w radiu, MTV i Sopocie. Druga to muzyka pisana pod sceny. Utwór ma oddawać sytuację z filmu. Muzyka gierkowa to najwyższa liga niestety. OST z np. Gran Turismo, FIFA 2008, czy THPS to soundtracki wykonane za pomocą muzyki zwykłej. Prawdziwa muzyka gierkowa nie nadaje się do słuchania jako takiego. Ona ma być w fuzji z obrazem. Jest to duże podobieństwo do muzyki filmowej. Tylko to co się dzieje na ekranie telewizora ma inny wydźwięk. Gry mają działać dźwiękiem i obrazem. Najlepsze przykłady:

 

1) Silent Hill - spróbuj odpalić Ain't Gonna Rain (SH1 - industrial pełną gębą) w publice, a potem You're Not Here (SH3 - piosenka logiczna). Różnica będzie ogromna.

2) REZ - niby techno, ale takie progresywne, syntetyczne. Zapodając w publice raczej nic się nie stanie, ale daj do tego obraz z gry REZ (wektorowa grafika na max). Symulacja LSD? Podobnie zachowuje się N2O (PSX).

3) Tenchu - też można puścić w publice (dla tych co lubią muzykę dżapońską), ale wystarczy dodać samą grę, a dostaniemy - harmonię. Wewnętrzny świat każdego z osobna.

 

Jeżeli nadal nie wiadomo o co mi chodzi, to powiem po literacku jak Przybyszewski. Muzyka gierkowa jest jak sztuka. Sztuka nie może być czymś przyziemnym. Musi być ponad światem materialnym.

Odnośnik do komentarza

Wiesz co? po prostu dorabiasz teraz na siłę ideologię.Mam w samochodzie pare kawałków z soundtracku Silent Hill i nikt jeszcze nie zwrócił mi uwagi że jakoś ta muzyka bez obrazu nie trafia do nich.Podobnie jak swego czasu nagrałem na kaseciaka kawałki z C&C i zapodawałem w czasie jazdy.Równie dobrze mogę napisać-spróbuj zapodać "God is dead" Vadera a Its my life Bon Jovi-róznica bedzie ogromna :)-czy to dowiedzie że jedna z nich to muzyka "gierkowa" ?

W Tenchu mamy typowo japońską muzę która ma swoje tradycje zanim jakikolwiek cesarski astrolog przewidział nadejscie gier czemu stwierdziłeś ze jest to myzyka gierkowa?Przecież wg Twojej definicji "Prawdziwa muzyka gierkowa nie nadaje się do słuchania jako takiego" ,a przykłady jakie podałeś (Rez,Niektóre kawałki SH,Tenchu) z powodzeniem mozna słuchać osobno.Nie mówiąc juz o tym że muzyka gierkowa nie stworzyła jakiegoś nowego gatunku.To cały czas jest techno,rock,metal,folk.....itd

Myslisz,że jesli na jakiejś imprezie techno lub klubowej gdyby poleciał numer z Rez-a nagle ludzie by staneli i zaczeli się zastanawiać co jest grane? ;)

A co do Twojego podziału muzyki na kategorie :filmowa,zwykła,gierkowa to jest on bardzo sztuczny i na siłę stawiajacy granicę.....nie wspomnę juz o tym że inne sa kategorie podziału muzyki ;)

Edytowane przez adi
Odnośnik do komentarza

Widzę, iż wykład mój powtórzyć musiał będę. Ujmę to wszystko prościej.

 

1) Muzyka to produkt, który ma działać na człowieka. Zwykła muzyka działa samą sobą. Muzyka filmowa jest dodatkiem, gdyż obraz gra tutaj pierwsze skrzypce. Obraz trafia do ośrodków neuronowych człowieka szybciej niż fala akustyczna. Muza gierkowa działa wraz z obrazem.

 

2) Zapewne nie każdy wie iż OST do Nightmare Creatures robiły dwie osoby. Frédéric Motte napisał muzykę do poziomów (ta gierkowa), a Rob Zombie do wstawek FMV. A co by było gdyby odwrócić ich role. "Meet The Creeper" w psychiatryku? Odpada. Same wstawki mogłyby być bez muzyki. Ta jest tylko dodatkiem (filmowa)

 

3) Prawdą jest, że każdego rodzaju muzyki można słuchać. Ale pisząc, że muzyka gierkowa nie nadaje się do słuchania jako tako nie miałem na myśli, że jej się nie słucha jak muzyki zwykłej. Ją się kojarzy z momentami gry. Podobnie jest z filmówką, ale filmu się nie przeżywa tak naprawdę. Dlaczego? Bo nie mamy wpływu na niego.

 

4) Napewno moje pojęcie muzyki gierkowej różni się od definicji zwykłego konsumenta muzycznego. Moja jest bardzo modernistyczna. A nie trudno domyślić się, że modernizm może być surrealistyczno-irracjonalną powłoką naszego, personalnego wewnętrznego świata.

 

5) Jeszcze taka mała sprawa - techno, rock to gatunek muzyki nie rodzaj.

 

Mam propozycję byśmy zaprzestali tego drążenia w pojęciu muzyka gierkowa, bo raczej nie zaprowadzi ono nas nigdzie. Ja będę twierdzić swoje, a inni swoje. Rację będzie miał każdy zgodnie z teorią o układzie odniesienia. Lepiej skupmy się na tym co w temacie jest najważniejsze - OPINIA O KAWAŁKACH.

Odnośnik do komentarza

Niespecjalnie przepadam za prawdziwym ELECTRO, ale to przypominało mi muzykę z ośmio bitowych konsol (klimat). Wielki plusik. Co do drugiego projektu to jest to niezły disasterpiece. Trochę wszystko nie trzyma się kupy (nieład, brak związku początka z końcem). I bardzo dobrze. Muzyka z chaosu to czasami muzyka z duszy. Wybacz, że podchodzę do utworów muzycznych jak do literackich, ale każdy kawałek traktuję jak pewną historię, sytuację. Aaaaa bym zapomniał. Miejscami, a nawet częściej czuć gierkowatość twojej muzy. Gitara. Ciekaw jestem jak czułbyś się w ambiencie lub industrialu (Yamaoka style). Zobacz moje tworzywa może coś Ci przypasi i zainspiruje. Chętnie bym posłuchał jakiegoś mechanicznego kawałka w twoim wykonaniu.

Edytowane przez beavisbathol
Odnośnik do komentarza

Ciężko to wyjaśnić, nasłuchałem się różnorakich rzeczy, to może być więc kwestia gustu mego, ale muzyka taka powinna tętnic pulsować. Nie jest wrzucić dwa brzmienia na krzyż, dorzucić do tego dudnienie pralki i jakoś to będzie. Broń boże, nie neguję tego co robisz, rób, ćwicz a staniesz się co najmniej dobry. :D Proszę przesłuchaj nasze trzy wydawnictwa, najlepiej w wersji zmiksowanej w całość a zrozumiesz o co mi chodzi konkretniej.

 

http://pl.youtube.com/watch?v=7Ub20R4Zhzg - na szybko tak dla zobrazowania co jest słabe :D

Edytowane przez elektro
Odnośnik do komentarza
Ciężko to wyjaśnić, nasłuchałem się różnorakich rzeczy, to może być więc kwestia gustu mego, ale muzyka taka powinna tętnic pulsować. Nie jest wrzucić dwa brzmienia na krzyż, dorzucić do tego dudnienie pralki i jakoś to będzie. Broń boże, nie neguję tego co robisz, rób, ćwicz a staniesz się co najmniej dobry. :D Proszę przesłuchaj nasze trzy wydawnictwa, najlepiej w wersji zmiksowanej w całość a zrozumiesz o co mi chodzi konkretniej.

 

http://pl.youtube.com/watch?v=7Ub20R4Zhzg - na szybko tak dla zobrazowania co jest słabe :D

 

Kurde faja w tej "Pokrzywie" czuć życie. To bynajmniej nie mój styl. Moja muzyka ma lekki wymiar duchowy. U mnie dominuje śmierć, samotność, brzydota, mechanizmy, maszyny i łodafak. Dark Things ogólnie. Pierwszy raz słyszę, że industrial i ambient mają pulsować. Pulsować to może D'n'B lub Breakbeat. A tak na marginesie to nie posiadam sampla pralki i nie zamierzam takowego używać.

 

 

 

Oto linki do mojej najnowszej produkcji - REZALITY. Pierwotnie miał się ukazać przed "The Path Of Darkness", ale w sumie to robiłem go na boku. Jeden utwór na kilka tygodni. Mam nadzieję, że się spodoba wam się ta techniczna muza. Bynajmniej nie jest to typowe techno.

 

http://rapidshare.com/files/141410391/REZALITY.part1.rar

http://rapidshare.com/files/141406019/REZALITY.part2.rar

http://rapidshare.com/files/141399786/REZALITY.part3.rar

Edytowane przez beavisbathol
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...

Po wielu dniach i nocach. Trud, zmęczenie, ale i radość. Nareszcie skończone. Kolejny score zrobiony. A tytuł jego Yamijima Island. Brzmi nieco znajomo dla niektórych? Postawiłem centralnie na gierkowatość muzy. Najlepszy odbiór mażna otrzymać poprzez combo - słuchawki + wyobraźnia. Sam tytuł nie jest w rzeczywistości tylko nazwą wyspy, zapewniam. Kto skuma czym jest brawa. Warto zajrzeć do dodatków!

 

1. Kanashimi

2. Destination

3. Tsunami

4. Mori no Yamijima

5. Empty Corridor

6. Sirene

7. Night Time At Yamijima

8. Siren

9. Akumu no Hajime

10. Hiding From The Dead

11. Mine Shaft

12. Exploring The Mine

13. Siren 2

14. Hell's Gate Opens

15. Terror

16. Fear Of The Dark

17. Living Walls

18. Yurusenai!

19. Farewell To Yamijima

20. Watashi no Namae Wa Yama Desu

21. Hideo

22. Sairen

 

Yamijima Island Part 1

Yamijima Island Part 2

Yamijima Island Part 3

Yamijima Island Part 4

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.