Skocz do zawartości

Zdjęcia naszych aut


Lain

Rekomendowane odpowiedzi

F30 fajna fura, sam na początku zastanawiałem się nad tym tylko 2.0 diesel 200ps rok 2015, ale ostatecznie wybrałem Audi.

2018 rok to troche siana pewnie poszło, szkoda że nie mocniejszy silnik

co wchodzi w M pakiet wewnętrzny?

 

felgi to bym zmienił, no ale w końcu ładne konkretne auto na tle tych ostatnich aut z fabryki :D

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, mozi napisał:

Fajnie wygląda ale ten motor to lipa mocno. Nie wiedziałem że taka (pipi)nie z koreańskich aut montujo.

Ale jesteś przyzwyczajony do mocy z Focusa ST, podczas gdy te 136 koni spokojnie wystarczy do normalnej jazdy. Dobra, samo przyspieszenie nie da jakiegoś wielkiego funu, ale jak ktoś chce, to też może jeździć szybko. Za to koszty też będą mniejsze. Silniki z taką mocą może nie zapewniają sportowych wrażeń, ale zauważalnie męczą się dopiero przy mocno załadowanym samochodzie i przy prędkościach powyżej 180.

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, Fanek napisał:

F30 fajna fura, sam na początku zastanawiałem się nad tym tylko 2.0 diesel 200ps rok 2015, ale ostatecznie wybrałem Audi.

2018 rok to troche siana pewnie poszło, szkoda że nie mocniejszy silnik

co wchodzi w M pakiet wewnętrzny?

 

felgi to bym zmienił, no ale w końcu ładne konkretne auto na tle tych ostatnich aut z fabryki :D

 

No tez myslalem nad audi a3/a4. Fajna a3 w full sline z virtual kokpitem stala w Sopocie tylko ze ktos wzial a ja w sezonie nie moglem sie wyrwac. No ale pod koniec lipca pojawila sie ta bmka to troche zgrzany zaklepalem w ciemno bo w sumie wyborem nr 1 od poczatku bylo bmw. Ona skonfigurowana byla jako nowa na prawie 180tys a wystawili ja za 107, no w leasingu to wiadomo ze ciut drozej wyszla ale i tak jak niby nie ma okazji w autach to tutaj w miare sie udalo. Jakby to nie salon to podejrzewalbym podstep bo duzo gorzej wyposazone te roczniki sa drozej powystawiane czesto. Moze kiedys przy nastepnych autach bedzie jeszcze na mocniejszy silnik ale na razie yebac. 

 

A z mpakietu to tylko kierownica chyba. To jest sportline shadow czyli wszystko czarne, nery, ramki swiatel, wszystkie listwy, te kola i jeszcze jakies tam (pipi)y. Kola mialem zmieniac ale jak zobaczylem na zywo to mi sie spodobaly i poki co zostawiam :dunno:

Odnośnik do komentarza
W dniu 31.08.2019 o 14:12, schabek napisał:

Pierwsza rejestracja koniec grudnia 2018, przekulane tylko 4600 jak odbieralem i to wszystko przez pracownikow salonu/jazdy testowe :notbad: takze udalo sie ustrzelic troche okazje


Polecam wymienić od razu olej + filtr, siedzi w nich prawdopodobnie masa metalowych opiłków. Patrząc na eko-normy BMW(brak wymiany oleju po dotarciu w nie emkowych modelach) podejrzewam, że jest tam jeszcze oliwa z fabryki.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...
11 godzin temu, Pajda napisał:

No i udało się odebrać brzydala

 

Fajne autko, scrollując forum od spodu i widząc pierwsze zdjecie (a ostatnie z galerii) pierwsze co mi przez myśl przeszło to: "Fajny mod graficzny do jakiegoś nowego NFS-a, cholernie realistyczny". Scrolluję dalej a tam fajne jak najbardziej prawdziwe autko :)

Bardzo podobają mi się klosze z przodu i z tyłu, ostre i wyraziste. Dodają trochę agresjii do całej sylwetki.

Odnośnik do komentarza
20 godzin temu, Pajda napisał:

A tam, to miał być dupowoz. I tak pierwotnie miałem kupić Fiata Tipo. Jak ja byłem w waszym wieku to z 1.6 jak wyciśnięto sto czydziesci kuni to była rakieta.

Napisałbyś coś wiecej o wykonaniu środka i odczuciach z samej jazdy (wyciszenie, komfort), skoro już masz autko? Oglądałeeś wcześniej Tipo, tak?-jakiś porównanie na szybko? ;)

Odnośnik do komentarza

Na początki bardzo dziękuję za serdeczne słowa i plusiki :* Możecie nie wierzyć, ale oprócz najbliższej rodziny ( brat,dziewczyna, rodzice) tylko jedna osoba powiedziała coś miłego, a w pracy na 100osób na zmianie tylko dwie zauważyły auto i zdobyły się tylko na zgryźliwe komentarze ( "eeeee takie kupiłes....teraz się suvy kupuje, a nie takie coś, to przezytek " - facet, który jeżdzi pierwszą astrą, a drugi "  ja to bym w zyciu takiego nie kupił, ile już straciłeś na wartości?" ) xD Jezu ta polska mentalność, ja pie.rdole, boje się, że mi będą pluć na to auto.

 

Jeśli chodzi o wrażenia to zacznę od wad może:

- standardowo hyundai wrzucił głośne opony, zaskoczyła mnie tylko marka, bo zazwyczaj jest nexen albo hankook, a tutaj wsadzili jakies kumho. W zakresie 60-90 są głośne, jak całoroczne. Tak samo było w i30 tesciowej, po zmianie opon problem znikł. O dziwo powyżej 100km/h już tak nie doskwierają. Na plus zaliczam trzymanie na mokrym, ale i tak zrobią wypad na wiosnę.

- prowadzi się gorzej jak focus w kombi na wielowahaczu, ale jest to widoczne w pewnych warunkach ( test łoscia albo szybkie łuki na podziurawionej drodze), czyli zachowuje się jak auto z belką.

- jest kilka gniazd usb, ale tylko to pod kolo gniazda zapalniczki sluzy do transferu danych, reszta to tylko ładowanie. Wkurza mnie to, bo lubie schowac telefon w podlokietniku i nie patrzec na kable podczas uzywania android auto.

- silnik - charakterystka typowej rzędówki bez turbo, więc wyprzedzanie = redukcja

- piętą achillesową jeśli chodzi o wykonanie są drzwi, prawie 100% plastyku o jakosci tego użytego w dolnych partiach deski 

 

Zalety:

- wyciszenie co prawda klasę gorzej od najnowszego focusa ( które tam jest rewelacyjne), ale nadrabia aerodynamika. Można komfortowo rozmawiać przy 140km/h - wyżej nie próbowałem ze względu na docieranie. 

- wygląd to wiadomo, kwestia gustu, ale na żywo dużo bardziej mi się podoba

- zawieszenie nastawione na komfort, jednak nie ma takiego irytującego dobijania jakie miałem w Seat Ateca ( zawieszenie czasami dobijało jakby nie było ograniczników w amortyzatorach)

- przestronne wnętrze, może to subiektywne odczucie, ale zastanawiałem się nad i30 w kombi i one serio wydaje się być ciaśniejsze w srodku.

- ogólnie wrzucanie biegów, sama jazda jest bardzo fajna, w tej cenie ciężko o coś lepszego. 

- spalanie na dotarciu to 6l przy 135km/h . Przy wolnossącym silniku, z wtryskiem pośrednim - jakaś magia. Nie licząc dojazdu z krakowa, to zrobiłem nią 300km w cyklu 50/50 i spalanie mam 6.2

 

Ciężko to porównać do Tipo, jeśli odrzucić czynnik ekonomiczny to Elantra jest większa, lepiej spasowana, bardziej komfortowa, jednak rozpatrując bazowe wersje to różnica jest spora, bo 20 tyś ( tipo sedan 44000 wyjściowo, ale można kupić za równe 40, a elantra 64900, realnie można za 60000). Gdybym nie mógł sobie pozwolić na dodatkowe środki to brałbym Tipo, tylko do wyboru jest albo kaszaniaste 1.4 95koni lub paliwożerne 1.4 t-jet. Gdybym miał dodatkowe 20 tyś to brałbym Ceeda z 1.4 t-gdi 

 

Już zdążyłem przycebulić

Zamówiłem graty do aktywacji tempomatu ( 70zł :nosacz: ) zamiast dokupować w ASO.

Edytowane przez Pajda
  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.