Skocz do zawartości

Przyziemne marzenia, cele


Hubi.

Rekomendowane odpowiedzi

jade do niemiec mam zamiar zamknąć się w 20 tysiącach, ten szrot za 7.5 tysia mnie nie interesuje. Szukam 2.0 albo 2.3 w benzynie roczniki tylko i wyłącznie po 91' do 95 nie chce niżej, chce mieć igiełke a nie gó.wno. do tego jeszcze najlepiej pakiecik sportsline i fela 18' (najlepiej ta fela od AMG) marzy mi się ta płetwa z tyłu na bagażniku (oryginalnie tuningowane przez AMG takie miały) optycznie uagresywnia auto masakrycznie... żadnych ku.rwa japan style udziwnień, oryginał a w oryginale profesjonalnie założone car audio i do konca życia moge tym jeździć.

img32042rs1.jpg

konkretnie chodzi mi o takie coś ;]

Edytowane przez mlokon
Odnośnik do komentarza
kiedyś widziałem na sprzedaż na allegro dwukolorowego merca 124 coupe czerwono niebieskiego z lotką jak od supry hehe w sumie bardziej mi się płakać chciało niż śmiać. W środku skóra niebiesko czerwona ale mi było przykro

Wiesz no, plastiki, siatex i gejowski meszek w środku z prawdziwym tuningiem japońskim mają niewiele wspólnego. Raczej wioska pod białymstokiem a nie japonia ;)

Odnośnik do komentarza
kiedyś widziałem na sprzedaż na allegro dwukolorowego merca 124 coupe czerwono niebieskiego z lotką jak od supry hehe w sumie bardziej mi się płakać chciało niż śmiać. W środku skóra niebiesko czerwona ale mi było przykro

Wiesz no, plastiki, siatex i gejowski meszek w środku z prawdziwym tuningiem japońskim mają niewiele wspólnego. Raczej wioska pod białymstokiem a nie japonia ;)

co racja to racja. Prawda jest taka że na allegro power było rzeczywiście furmanek kilka dobrych ale mnie tam nie było

 

 

Odnośnik do komentarza
800px-88-91_Honda_Civic_hatch.jpg

Taka hania i byłbym bardzo happy. Za rok może dwa...

to było moje marzenie , które spełniłem :) . Teraz moim marzeniem jest iVT :) . 4g 4 ever !

Żelazko ma w sobie coś, co przyciąga mimo starego wyglądu... rozumiem że chcesz zrobić w swojej swapa na jakiegoś vteca? Zapierdalać będzie niemiłosiernie ;]

już jednego swapa miałem i podziękuję :D . Chciałbym z tego auta co teraz mam zrobić wygodnego dupowoza ( do pracy i spowrotem ) , a za te 2 - 3 lata kupić do śmigania EE9 ... narazie marzenie ,ale ... bardzo przyziemne :) i realne :)

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Marzy mi się Subaru I generacji w coupe, niestety z turbo tylko japońskie, a kierownica jakby nie po tej stronie.

 

Świetne są też Nissany, z szczególnym naciskiem na 300zx. Ah... jak to wygląda. 200sx też bym nie wzgardził.

 

Z bardziej przyziemnych, to póki co jestem zadowolony z mojej Astry coupe, ale w przyszłości wolałbym silnik z turbo, ew. może przesiadka do BMW E46, z 2.0 by wystarczyło.

 

Zresztą... wszystko zależy od funduszy, każde 10tys. więcej otwiera nowe możliwości.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5157957 mlokon, może coś takiego? jest w manualu, ma 2 litry (wg mnie mało) ale niestety też w gazie ;f

 

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6151455 ten jest świetny, 3 litry (to rozumiem), automat, ładna skórka, świetna kierownica, ale dlaczego taki tani? :f

Edytowane przez sir_ryszard
Odnośnik do komentarza
A kto by nie chciał, stylistyczne dzieło sztuki ;]. Trochę boli przedni napęd w takim wozie, ale to Alfa, więc wady są wskazane.

 

podobno zawieszenie jest tak zestrojone, że prawie nie czuć tego przedniego napędu, tylnie koła się pięknie uślizgują, wszystko dzięki skrętnym tylnim kołom.. ale wiadomo, że w takim autku chciałoby się mieć jednak ten napęd na tył.

Odnośnik do komentarza

skrętne tylnie koła widzialem w kumpla koparce Catepilarze. Jakby nie patrząc skojarzenie dobre. Gó.wno jak ch.uj a nie samochód, aaa u siebie na placu mam dwa wózki widłowe też mają tylnie koła skrętne, ale tylko tylnie... Nie kumam akcji że kręce sobie w prawo i prócz przednich skręcają mi też te z tyłu. Dziwnie jakoś.

Odnośnik do komentarza
Gość Grzehoo

Bredzisz jak potłuczony ;]. Alfa to nie byle Fiat, choć geny mają te same.

 

A tylne koła skrętne, nawet o kilka stopni, bardzo się przydają. Przy małych prędkościach skręcają się w stronę przeciwną niż przednie koła, co ułatwia manewrowanie np. na parkingu. Szysza jazda powoduje skręt tylnych i przednich kół w tę samą stronę, co z kolei poprawia stabilność auta na zakrętach.

Edytowane przez Grzehoo
Odnośnik do komentarza
Bredzisz jak potłuczony ;]. Alfa to nie byle Fiat, choć geny mają te same.

 

A tylne koła skrętne, nawet o kilka stopni, bardzo się przydają. Przy małych prędkościach skręcają się w stronę przeciwną niż przednie koła, co ułatwia manewrowanie np. na parkingu. Szysza jazda powoduje skręt tylnych i przednich kół w tę samą stronę, co z kolei poprawia stabilność auta na zakrętach.

 

Skret przednich i tylnych w te sama strone... Taaa.... Narysuj sobie ta sytuacje na kartce i sie popraw. I nie ma to nic wspolnego z parkowaniem.

Odnośnik do komentarza

Kola skretne byly tez w Mitsu GTO Twin Turbo/3000GT oraz w Hondzie Prelude miedzy innymi i nie po ta aby latwiej bylo parkowac pod Okinawa Hotel Centre tylko aby lepiej pokonywaly zakret w wyzszych predkosciach. Aby ulatwic rysunek to podpowiem, ze tylne kola skrecaja sie w przeciwna strone niz kola przednie. Przod skreca w lewo, tyl wychyla sie o kilka stopni w prawo. I na odwrot.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...