Skocz do zawartości

Thief


Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się jak bardzo dostosują rozgrywkę do obecnych trendów. Pamiętam, że jak grałem w jedynkę to gra była raczej bardziej statyczna niż dynamiczna. Dużo stania w cieniu, czekania, gaszenia pochodzi strzałami z wodą. Może się podobać, no ale nie wiem. Podejrzewam, że ze względu na obecne trendy dostaniemy po prostu Dishonored z ulepszonymi elementami stealth.

 

I niech tak będzie. Teraz mam już wystarczająco dużo lat, żeby docenić taki rodzaj gry ;)

Edytowane przez estel
Odnośnik do komentarza

Poczytałem trochę. Nie atakujcie mnie ale tryb focus, wspinaczka, jakieś scan na słabe punkty rywali, kombinacje ciosów, spowalnianie czasu , wskazywanie gdzie jest loot, zaraza jasno wskazują ,że ta gra to będzie "Dishonored 2" a nie coś tak klasycznego jak Thief.

 

Szkoda, wszystko się kończy. Od takich zagrań to jak mam właśnie Dishonored a tutaj dojdzie do takiej paranoi ,że Thief zapożycza od D. Przemysł staje na głowie. Wracam do FM-ek, nie ma już co czekać ; d

Edytowane przez Sebastian Ś.
Odnośnik do komentarza

Znowu trzeba będzie sobie samemu celowo utrudniać grę by się ciekawie szpilało ; d

 

Najlepiej niech Expert będzie bez Focusa. Co to teraz w ogóle za moda na jakieś skanery czy inne kreseczki, Dishonored, Tomb Raider teraz Thief.

Edytowane przez Sebastian Ś.
Odnośnik do komentarza
Gość _Be_

Znowu trzeba będzie sobie samemu celowo utrudniać grę by się ciekawie szpilało ; d

 

Najlepiej niech Expert będzie bez Focusa. Co to teraz w ogóle za moda na jakieś skanery czy inne kreseczki, Dishonored, Tomb Raider teraz Thief.

 

Na szczęście nikt nie każe używać tych focusów itp po prostu dla casuali to jest ułatwienie i tyle.

Odnośnik do komentarza

Jeśli to ułatwienie dla casuali to co takie pierdoły robią na poziomach trudności "Expert" , "Impossible" czy innym "Hell" ? Takie coś zostawmy na "Easy" czy "Normalu".

 

Niestety takie bzdety są najczęściej połączone z drzewkiem talentów i jest to spory wycinek systemu. Tutaj również ma być rozbudowa umiejętności. Nie chcę sobie niczego odmawiać, chcę by na takim "Expercie" wszystko było zrealizowane inteligentnie pod weterana Thiefa.

 

Moja propozycja której i tak nikt nie spełni ; d

 

Normal :

 

- możliwe skanowanie i rozbudowa tych bzdur

- brak wszystkich zadań ( tak było w T1 i T2 ) a co za tym idzie niemożność zdobycia pełnego lootu, % ukończenia, itd. ( nowość )

 

Expert :

 

- brak skanowania ale możliwa rozbudowa innych umiejętności ( jeśli mają w ogóle być, najlepiej żeby ogólnie w grze tego nie było ; )

- pełny pakiet zadań ( tak było w T1 i T2 ) a co za tym idzie pełny loot do zdobycia oraz 100 % ukończenia ( nowość ).

- niemożność zabijania ( jak w T1 i T2 )

- inne jak, np. wyczuleni przeciwnicy itd.

Edytowane przez Sebastian Ś.
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

"Eidos Montreal is using a highly modified version of UNREAL ENGINE 3 for Thief"

http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=118236

 

 

 

Trochę zwicha, choćby nie wiem jak zmodyfikowali ten stary engine to jednak on będzie "tylko" starym już enginem na PS4 i PC. Za długo już ten developing trwa, przesuwanie i zmienianie platform docelowych mało kiedy wychodzi grze na dobre i nie mówię już tutaj tylko o oprawie. Gdy gra wyjdzie to już będzie koło 7 lat od pierwszych zapowiedzi, a i nie wiadomo czy nie będzie dalszych obsuw.

Edytowane przez Sebastian Ś.
Odnośnik do komentarza

Dla malkontentów:

 

 

Is the focus system optional? Can it be turned off or left unused?
Presently, it’s the completely the players choice to use Focus or not. If players want to challenge themselves to stick to Garrett’s basic abilities, they can.

 

Some fans have been wondering if the inclusion of a focus system might remove the challenge found in the previous Thief games. Is this the case?
No, not at all! Garrett’s Focus ability is there to empower the player when they need it, to give Garrett an edge over those surrounding him - but it comes at a cost. It’s all about giving choice to the player, but it will not break the game balance.
Can object highlighting be turned on/off?
All I can say now is that Thief purists will have options - those types of players will definitely be pleased.
 
Odnośnik do komentarza

I ? Jak to ma niby uspokoić tych najgorszych, czepialskich, niedobrych malkontentów ? Ja tu nie widzę nic oprócz wiadomego od dawna celowego utrudniania sobie gry jak w Dishonored. To jest Garrett, nie mieć żadnych mocy, opcjonalnych czy nie ! Nie ma być tego w kodzie, systemie czy gdziekolwiek jeszcze. Nie ma prawa być jakichś wyborów dla lam którzy tak legendarną postacią jak Garrett będą sobie latać z jakimiś mocami i podświetlać loot. To jest zaprzeczenie całego uniwersum. Od takich pierdołek mają Dishonored. Ale to zapewne  zrozumieją tylko starzy fani pierwszych dwóch odsłon Złodzieja. Chciałem być elastyczny ale to nie idzie jednak, idzie ku najgorszemu. Szkoda ,że porzucili Thiefa 4 na rzecz Deusa. Może jakby wtedy się skupili i wydali, nie byłoby aż tak wielce prawdopodobnego zgimbusenia.

Edytowane przez Sebastian Ś.
Odnośnik do komentarza

I ? Jak to ma niby uspokoić tych najgorszych, czepialskich, niedobrych malkontentów ? Ja tu nie widzę nic oprócz wiadomego od dawna celowego utrudniania sobie gry jak w Dishonored. To jest Garrett, nie mieć żadnych mocy, opcjonalnych czy nie ! Nie ma być tego w kodzie, systemie czy gdziekolwiek jeszcze. Nie ma prawa być jakichś wyborów dla lam którzy tak legendarną postacią jak Garrett będą sobie latać z jakimiś mocami i podświetlać loot. Od takich pierdołek mają Dishonored. Ale to zapewne  zrozumieją tylko starzy fani pierwszych dwóch odsłon Złodzieja. 

:teehee: 

Takim podejściem zagwarantowałbyś wyniki sprzedaży na takim poziomie, że nigdy by już by w tą serię nie zainwestowali. 

Bo po co ma grać ktoś oprócz ciebie.

Odnośnik do komentarza

Niestety patrząc na wiele rebootów widzę cofanie w rozwoju ( nie licząc grafy ofkoz ) a nie ewolucję, tutaj się zanosi na to samo. Ale nie słuchajcie fanatyka. Może jeszcze nie wszystko stracone ( ta, jasne ; d ). 

 

Jeśli zrobili słabego T3 w porównaniu do T1 i T2, nie ma co się dziwić , że była 10- letnia przerwa. Jeśli dalej chcą w coś takiego brnąć to powodzenia ; d Szykuje się 20 letnia przerwa w oczekiwaniu na T5 ; )

Edytowane przez Sebastian Ś.
Odnośnik do komentarza
Gość _Be_

I ? Jak to ma niby uspokoić tych najgorszych, czepialskich, niedobrych malkontentów ? Ja tu nie widzę nic oprócz wiadomego od dawna celowego utrudniania sobie gry jak w Dishonored. To jest Garrett, nie mieć żadnych mocy, opcjonalnych czy nie ! Nie ma być tego w kodzie, systemie czy gdziekolwiek jeszcze. Nie ma prawa być jakichś wyborów dla lam którzy tak legendarną postacią jak Garrett będą sobie latać z jakimiś mocami i podświetlać loot. To jest zaprzeczenie całego uniwersum. Od takich pierdołek mają Dishonored. Ale to zapewne  zrozumieją tylko starzy fani pierwszych dwóch odsłon Złodzieja. Chciałem być elastyczny ale to nie idzie jednak, idzie ku najgorszemu. Szkoda ,że porzucili Thiefa 4 na rzecz Deusa. Może jakby wtedy się skupili i wydali, nie byłoby aż tak wielce prawdopodobnego zgimbusenia.

 

Thief 2 mialeś oko, które mogłeś wyjmować żeby rozglądać się po pomieszczeniach, teraz po prostu dadzą to w opcji takiej, że odpalasz jakiś focus i masz widok przez to oko. No taka już jest specyfika współczesnych gier, że dają na starcie wallhacki i nic nie poradzisz.

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza

Co ma oko z focusem ? : ) Oko tylko działało jak lornetka lub można było je wrzucać do pomieszczeń by śledzić ruch oponentów. Focus zaś to bezczelne skanowanie, co można otworzyć, podświetlenie lootu, rywali bodaj i wielu innych. Nie ma nawet porównania. Nie wiem co za pała pierwsza wymyśliła jakieś skanowanie a teraz słupy to wrzucają jak jeden mąż do każdej produkcji. Taki plus, że będzie można celowo utrudniać sobie grę jak w Dishonored. Trzeba się jakoś ratować.

 

Nie lubię współczesnych wysokobudżetowych gier AAA, oczywiście są chlubne wyjątki jak np MP3 ale większość to takie zgimbusienie ,że szok. Będę truł długo w tym temacie ; ) Nie gniewajcie się ; d

Edytowane przez Sebastian Ś.
Odnośnik do komentarza

Level editor?

No comment.

 

No bo po co, lepiej o Focusie fanzolić cały czas jaki to będzie supra. 

 

Edit : Dobra, żeby nie było ,że jestem wybiórczy, opisane z podcastu by scumm :

 

 

Quick Summary

 

Yes they have a visibility gem

In conjunction with a system that makes it clearer to the user whether they are in light or not (The Cloak, I think). They are attempting to make it as unobtrusive as possible.

 

 

How linear?

It IS a story driven game but not JUST that. There are multiple choices and solutions to problems. Plenty of exploration will be had.

 

 

Why Garrett, why not a new character?

They contemplated it but felt Garrett was so central to the Thief universe, they ultimately had to stick with him.

 

 

Will there be any callbacks to the original animated cut scenes?

“It’s still in the plan”, but he sounded hesitant to give a resounding “Yes”. They still need to evaluate if/how they will be done.

 

 

Level editor?

No comment.

 

 

Will the player be able to customize their hideout?

There are a number of unique/meaningful objects that Garrett steals and that collection grows as the game progresses. “The original Thief wasn’t that much of an RPG”, so the main focus is not on ‘decorating’ your house.

 

 

Will there be moral choices, or a branching story?

Basically they say that the story will be the story, but moral choices (such as stealing from the poor) will be left up to the player.

 

 

How has the leap to next-gen changed development?

Early development really just revolved around planning and the next-gen quality is only going to give them an advantage in creating a more immersive game. They want you to be able to SMELL the street (not literally). He sounded very happy about the possibilities with the next-gen.

 

 

The Thief team is comparatively small, does this effect development for the next gen?

There are challenges but there are advantages as well. The team will not be growing because of the jump to next-gen.

 

 

Multiplayer, Co-op or competitive?

Short answer, No competitive multiplayer. It’s already so demanding to revitalize and respect the franchise that multiplayer would be a distraction. That said there are plans to include an online component. They DO want to focus primarily on the single player and deliver the best experience possible there.

 

 

Can you beat the game without killing, or knocking people out?

Yes and Yes. It’s a game about stealing stuff, not a game about killing people.

 

 

Will the Hammerites and Pagans be making an appearance?

We saw references in the House of Blossom with the architecture but MORE will be revealed about the story in the near future. They want to let the Narrative Director give us the explanation. The story is not a prequel and not a sequel, it’s more of a ‘side-thing’. More will be revealed soon.

 

 

Overall Design of the World:

The original games had magic. They are keeping the lore of the franchise, but focusing less on ‘fireballs’ and more on ‘mysticism’. They want to maintain immersion but still have the underlying layer to maintain the Thief feel. To me, it sounds like they are taking more of a subtle approach to magic.

 

 

Sidequests, challenges, collectibles:

The game takes place in “The City” and you CAN just go straight through to complete the story, but there is plenty of depth and reward for those who like to explore.

 

 

How violent/mature will the game be?

It WILL have an M rating. The storyline is for mature people, not necessarily because of violence but because it is for a mature audience. Yes the world is violent, but that’s not the goal of the game.

 

 

Wii version of Thief?

Right now, the official announcement is really just “PS4, PC and Other next-gen consoles”. Take from that what you will. But they are focusing on the PC because that’s where the core fanbase is.

 

 

Release date is still 2014.

Edytowane przez Sebastian Ś.
Odnośnik do komentarza

Chyba że poszłyby głosy oburzenia i petycje tak potężne jak w przypadku nowego Hitmana ...

 

Postać Garreta właśnie była o tyle za(pipi)ista i wyjątkowa gdyż ta osoba jest znana głównie za głos, potem ewentualnie za to, że ma szate z kapturem, potem sztuczne oko. Garret tak naprawde nigdy nie miał określonego "wyglądu" (pomimo kamery tpp prawdziwi fani wiedzą że pysk Garreta w tejże części różni się od dwójki). No ale taki urok "resetów" nic nie poradzimy. 

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Nie będzie edytora xD Ale to bardziej by pasowało napisać w temacie o tym nowym złodzieju ( ciężko to po zapowiedziach traktować jako kolejny Thief ) w dziale na PC. Kolejny fundamentalny element odpadł no ale trzeba się nachapać kasą z DLC. 

Edytowane przez Sebastian Ś.
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...