Skocz do zawartości

NBA 2K10


OsciBosci

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 121
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W malo chlubnej kategorii "Jak nie robic dema" 2k sports zajmuja w moim odczuciu miejsce na podium razem z T10 ( Forza ) i Konami ( PES-y ) - nie dosc ze mamy tylko 1 kwarte ( jakos da sie przezyc ) to nie mamy jakichkolwiek opcji, nie mowiac o podstawowych jak zmiana skladu, nie da sie wziac timeoutu, brak jak zwykle zagrywek i dual-player control, jedna kamera, brak replayow, nie wiadomo jaki poziom trudnosci.

Co do samej gry to wyglada fenomenalnie, znacznie poprawione sylwetki zawodnikow, animacje to moim zdaniem absolutny top gier sportowych, swietne wrazenie robi "fizyka" koszulek i spodenek. Co do gry ciezko cos powiedziec wiecej, na razie mozna sobie przez kilka minut porzucac i pobiegac, bo nawet ISO moves nie dzialaja jak nalezy ( chyba ze pozmieniali, oczywiscie jakichkolwiek opcji brak , jest tylko View Control, Choose Side, Quit :verymad: ). Ogolnie beznadziejne demo znakomitej gry.

Odnośnik do komentarza

Gra nie przestaje mnie cieszyć. Wreszcie i to bez ustawiania się sliderów stało się to o czym marzyłem w grze o NBA - strzelcy wychodzą po zasłonach na wolne pozycje, istnieje możliwość rozrzucenia podaniem obrony po obwodzie. Gra się wybitnie, a na odpowiednich sliderach - nie mogę sobie w tego nawet wyobrazić. To FIFA miała być nr 1, ale będzie nim nowe NBA.

Odnośnik do komentarza

Demo jest bidne bo w zasadzie poza paroma minutami gry nie daje nic więcej (dziwnie się gra bez komentarza). Ale to parę minut i tak wystarcza. W sumie preorder i tak mam jak tylko się pojawlł bo 2K ma moje zaufanie. Jedna kwarta dema potwierdziła tylko, że zamówienie było słuszne. Jest dobrze a liczę, że w fullu jeszcze lepiej będzie.

 

Nie mniej jednak mam wrażenie, że demo było wypuszczone na zasadzie "Wrzucie coś żeby przestali płakać wszędzie, że nie ma dema" ;)

Odnośnik do komentarza

Faktycznie poziom trudnosci nie za wysoki. Pierwszy mecz i zaczelo sie od 12-0 dla mnie. Duzo wiecej przechwytow niz w poprzedniej wersji (jakos latwiej wychodza). Za(pipi)iste 'hustle plays'. Zaskoczyl mnie King Kong swoja obecnoscia na lawce Orlando (za(pipi)iscie). Gortat zaczapowal mi raz Kobego (ogolnie bloki z pomocy zrobione za(pipi)iscie). Utrudnili podania na post plays (fakt faktem najlatwiejszy sposob na zdobywanie punktow w poprzedniej wersji) przez co pilka odbijana jest czasami w randomowy sposob, ale to dobrze. :) I od razu widac ze zawodnicy sa 'mniejsi' w stosunku do calego boiska. Ogolnie podoba mi sie za(pipi)iscie. Aha i raz Gasol automatycznie podal do Kobego na alleya :P

Odnośnik do komentarza

A ja mam nadzieję, że zmniejszą skuteczność zagrań pod kosz, z których komputer zdobywał 90% punktów. Zbyt arcade'owa stała się ta seria w ostatnich latach i mam nadzieję, że wrócili do korzeni. Pamiętam czasy, kiedy w 2k3-2k5 można było grać kwarty po 12 minut i wyniki były realistyczne, w 2k9 dało się rzucić 100 punktów w 25 min :/ no i szkoda, że w przeciwieństwie do PESa czy FIFY komp na wyższych poziomach trudności zwyczajnie oszukuje :( potrzebnych jest sporo zmian, żeby uznać tą grę za najlepszą symulację sportu...

Odnośnik do komentarza

Nie wiem czemu ale coś ta widownia bardzo słabo brzmi w porównaniu do widowni z NBA 2K9, też to słyszycie ?

 

ted360, a co do tego co pisałeś wcześniej, że ta gra stała się zbyt arcade'owa, to wystarczy slidersy pozmieniać.

 

No tak, ale raz, że kiedyś nie trzeba się było nimi bawić (co najwyżej minimalnie obniżyć skuteczność z gry), a dwa, że po kilku miesiącach wkurzania się na 2k9 (dziesiątki najróżniejszych ustawień slidrsów included) poddałem się i sprzedałem na allegro :confused:

 

Ale to napawa mnie optymizmem:

"In last year?s game, it was very easy to get in the paint and get that high percentage shot close to the basket. This was an exploit because of the following: defensive logic with passes to the paint was lacking, poor block selection, and the absence of contact shots.

 

Let?s start with the pass defense. Part of the problem last year was that it was too easy to thread the needle with passes to teammates in the paint. Defenders were either not reacting at all or too late to attempt to swat the ball away, leading to an easy penetration and bucket. Passes like these should be very risky since the receiver is usually in heavy traffic. Defenders are now smarter in tipping or stealing this type of pass.

 

When defending shots from underneath or close to the basket, there was a lack of physicality or shot contention in last year?s game. It even felt like defenders were not affecting the shots at all. Shooters will jump for an under basket layup, ghosting through defenders. To address this issue, you will now see more physical contact shots. In 2K10, if there?s a defender nearby, you will most certainly get bodied up and draw contact underneath the basket. This in turn, has a lower shot % than a regular uncontested shot. Overall, shot percentages underneath the basket have been tuned when defenders are around to contest."

 

Będzie dobrze :] mam nadzieję, że demo pojawi się dziś na PSN....

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...