Skocz do zawartości

King


Di

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Nowe z FC

(FC)

d/f+2, d/b+2 b! 2,1, f+2,2,1(żeby dociągnąć do ściany) lub 2(w polu)

d/f+2, d/b+2 b! 2,1, f+2+4

d/f+2, d/b+2 b!, d/f+2,1_d/f+3,4, f+1, iSW

 

hopkick

u/f+4,d/f+2,1,1,b+2,1+2 b! iSW

u/f+4,d/f+2,1,1,b+2,1+2 b! f+2+3

u/f+4,d/f+2,1,1,b+2,1+2 b! cd~d/f+4,3 ściana f+2,2,1, 1+4

u/f+4,d/f+2,1,1,b+2,1+2 b! f+2,2, d+3+4,2, ściana ST (shining tornado)

u/f+4,d/f+2,1,1,b+2,1+2 b! f+2,2,1 ściana ST

 

Parry

f+2,2, 1, dash+1, iSW

 

Na razie to tyle, jutro po testuje to coś dopisze.

Bati, Tokis, Cigen, cambion - udzielajcie się.

Kinga wzmocnili naprawdę porządnie ^^

Odnośnik do komentarza

Generalnie to po FC d/p+2 robimy d/t+2,B! (2),1, p+2,2,1, d+3+4,2_t+3_d/p+1,2. Co jest najlepsze to to że kiedyś skośnym nie zawsze siedziała końcówka nawet ta która wydaje się że powinna siąść zawsze czyli d+3+4,2 a teraz za każdym razem siedzi im wszystko, przykładem Triple H. :yes:

iSW na końcu to na prawde nie taka prosta sprawa, ale myśle że do wyuczenia. No ale zawsze zostaje p+2+3 po B! lub d/p+4,3 wrzucające na ściane. :thumbsup:

Ciekawe, że samo d/p+4 jest teraz karalne na wybitke, nie to co w DR -7, no ale nie po to dostał kontynuacje żeby robić samo d/p+4. :P

1+2,3 teraz NC, super :) , wprawdzie można sie schylić ale niekaralne. 8)

Generalnie King ma teraz od groma dobrego staffu, ciekawe czy w Polsce ktoś to wykorzysta :unsure: . Chociaż zawsze go lubiłem, to raczej będę nim grał tylko for fun, z reszta byłbym chyba ostatnią osobą która by mogła nim ładnie pograć na turniejach. :(

Edytowane przez Cambion
Odnośnik do komentarza

king jest teraz naprawde mocny, po kilku godzinach pojedynkow z batim moge to smialo stwierdzic, po b+1 ktore jest mega szybkie sa fajne kontynuacje po ktorym jedna z nich jest naturalem ;] rzut wrzucajacy na sciane, niewazne czy Ty masz sciane za plecami czy przeciwnik, zawsze wrzuca, zawsze wchodzi boundujace d/b+2 i iSW, kosmiczny damage na rzut z ktorego jest 10 klatek na wyrwanie lol :D wymianka d/f+4,3 i low lub mid tez potrafi napluc krwi, nowy King jest przegiety i tyle ;D

Odnośnik do komentarza

Akcja z "Bound Trapem" po hopkicku za 101dmg (Practise nie zalicza jej jako jeden juggle, ale żeby jej nie dostać, trzeba pamiętać o rolowaniu na boundzie)

 

g/p+4, d/p+2,1, 2, t+2,1+2,(B!),malutki krok do przodu, 2,1 ( <- 2 na whiff), p+2,2, 1, iSW

 

:)

 

PS. Analogicznie siedzi to samo po, FC dp+2, dp+3,4, t+2,1+2 za 106 dmg :)

Edytowane przez Bati
Odnośnik do komentarza

Akcja z "Bound Trapem" po hopkicku za 101dmg (Practise nie zalicza jej jako jeden juggle, ale żeby jej nie dostać, trzeba pamiętać o rolowaniu na boundzie)

 

g/p+4, d/p+2,1, 2, t+2,1+2,(B!),malutki krok do przodu, 2,1 ( <- 2 na whiff), p+2,2, 1, iSW

 

:)

 

PS. Analogicznie siedzi to samo po, FC dp+2, dp+3,4, t+2,1+2 za 106 dmg :)

 

Niestety Bati ale to nie zawsze siedzi i nie na wszystkich. Kingiem trzeba dostosowywać akcje do konkretnych postaci i plansz.

Weźmy sobie taką Nine i Anne. W standardowym jugglu "uf+4,df+2,1,1,b+2,1+2 b! iSW" mamy inny timing iSW a to tylko dla tego że Anna ma dłuższe nogi od Niny xD

Panda pomimo swojej Biggowości też ma inny timing niż Jacek czy Grubas.

Na część postaci usiądzie FC df+1,ws+1,1,f+2,2,2 b! iSW ale zależeć to będzie od odległości z której odpalimy FC df+1 , za to gabaryty innych modeli pozwolą na zrobienie tego z innej odległości.

King nie jest już tak "prosty" jak był, teraz trzeba sie nim na prawdę napocić żeby coś ugrać. Ale jak wiadomo wzmocnili go niemiłosiernie co widać po priorytecie uf+4 - co prawda tracking tego ciosu został zmniejszony.

FC df+2 jest masakrycznie szybkie i trackuje jak głupie, ale nie crashuje już tak dobrze jak w DR.

O dziwo cd+1+2 jest nadal niezłe pomimo straty jaka po tym jest - dobija przeciwników na ziemi (oki,oki,oki :D), zdejmuje Chreedy z relaksu, przy czym ma priorytet większy niż niektóre ciosy z tej postawy.

Ulepszono też pressing na postacie specjalmidowe jak Xiao czy Chreedy a to za sprawą takich ciosów jak df+1,2; b+2,4; cd+1+2.

Stiwen nie może już mieszać przed Kingiem stancami FLK,DCK,etc. przez df+2,1 (oczywiście musimy to robić na Confirm Hit'cie ) inaczej po każdym takim zagraniu zabraknie nam połowy paska życia.

Reversale mają chyba większą przepustowość klatek niż w DR i nadal nie mogą być chicken'owane ^^ - przepustowość do sprawdzenia.

 

Jeśli ktoś coś dobrego skminił Kingiem to od razu tu dopisywać!!!

 

Edit = z BT można wypuścić db+4 bez obracania się :D:D:D

Edytowane przez Keii
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.