Skocz do zawartości

Deus Ex: Human Revolution


Paliodor

Rekomendowane odpowiedzi

Muzyka z teasera DE:HR do ściągnięcia za darmo z oficjalnej strony:

http://www.deusex.com/blog/dxhr-cgi-trailer-soundtrack

Autorem ścieżki dźwiękowej do gry jest Michael McCann, a sam utwór nazywa się "Icarus".

 

Ja już sobie go zrzuciłem na dysk, jeśli muzyka w samej grze będzie równie świetna jak na tym teaserze to prawdopodobnie kupię OST z niej, bo póki co ten element DE:HR prezentuje się genialnie.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Za(pipi)isty trailer! Ta gra nie może być słaba i jest skazana na sukces. Muszę pochwalić głos głównego bohatera a szczególnie to, że są jednak inni od Nolana. Zastanawiam się czy SE pomagało Eidosowi przy wstawkach bo są one genialne. Według mnie równie dobre jak Blizzarda. Dzisiaj przeczytałem artykuł z nowego N+ i jeszcze bardziej się uzależniłem od tej produkcji. Cieszę się, że twórcy stawiają przede wszystkim na fabułę.

Odnośnik do komentarza

Spuczan

 

In November 2009 it was announced that Square Enix was to publish the game, and that the CGI sequences were to be created at its Japanese Visual Works studio with direction from Goldtooth Creative in Canada. The results of this international partnership were first seen in the teaser trailer shown at the 2010 Game Developers Conference (by which point the game's subtitle had changed to Human Revolution and its release pushed back to "early 2011"), which was expanded to a three-minute trailer at E3 2010.
Odnośnik do komentarza

Screeny pierwsza klasa. Grafika stoi na bardzo zadowalającym poziomie, a do tego ukazują genialny design świata. Jednak słowa twórców, że tam gdzie nie wyrabia moc (grafika itp. bzdety) wchodzi design nie były powiedziane ot tak sobie. Klimat miejscówek wprost wylewa się z tych screenów.

Z tego co widzę, to lekko przemodelowali okno hakowania kamer, drzwi i innych urządzeń, jeśli o mnie chodzi nie jest ono złe i mogłoby by takie zostać. Choć oczywiście wiele się może jeszcze zmienić do premiery gry.

Odnośnik do komentarza

Wyciekły filmiki z zamkniętego dema z E3. Co mogę powiedzieć? Ciężko jak na razie ocenić jak to będzie z tymi skryptami. Praktycznie każdy melee atak jest reżyserowany. Tak samo jak wskok w środek przeciwników z dachu. Różnorodność jest ogromna, ale ciężko określić czy uda się twórcom zapewnić wielokrotną użytkowość tej produkcji jak w przypadku pierwszej części gry, czy będzie to strzał na raz.

Nie wiem czemu ale gra jakoś tak przypominała mi Perfect Dark Zero, ale to może tylko takie wrażenie. Szkoda, że z dema wyjęli HUD, czasem nie wiadomo co się dzieje. Ogólnie ładnie to się prezentuje, ale gra dużo traci przez takie pokazy. Tego rodzaju gry powinno się rozpracowywać samemu, w pełni wchłaniając klimat i fabułę.

Odnośnik do komentarza

Texz w wywiadach czytałem, że w ciężko to uwierzyć, ale to nie są skrypty. Jak zobaczę to ocenię teraz czekam aż się ściągnie.

 

Oglądam. Hype!

 

Dobra już po. Kiepska jakość, ale wybaczam. Widać, że kod alpha czy coś, ale mogę powiedzieć, że już teraz wygląda to obiecująco. Cześć z dialogami, podobnie jak z Heavy Rain nie nadaje się na prezentację. Po sesji z Mass Effect 2 mogę jednak powiedzieć, że jeśli chodzi o dialogi to Eidos nie ma się czego wstydzić.

 

Moim zdaniem Texz nie masz się co martwić o swobodę działań. Etap z kontenerami wypisz wymaluj z jedynki i już teraz widziałem inne ścieżki działania jak podczas grania w jedynkę. Stealth kille/Takedowny są filmowe, ale tak samo jest w Assasins's Creed liczyłem, że ten element się nie sprawdzi, ale jest co najmniej dobrze. Strzelanie wygląda na dopracowane, skradanie również, a walka z mechem jest świetna. Przypominają się najlepsze czasy MGSa. Parę rzeczy do poprawki i powinniśmy dostać oryginalnego Deusa tej generacji w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

 

Takedowny mają zużywać energię więc nie będzie można non stop kosić wrogów.

Edytowane przez MajorZero64
Odnośnik do komentarza

Nie było huda? Mi się wydaje, że to był hud. W sensie go nie było, ale tak ma być. Dlaczego?

 

Życie - wyświetlane przez zaczerwienienie ekranu.

Bronie - pod jakimś przyciskiem

Augmenty - też pod przyciskiem

(było widać to takie koliste menu)

Opcje rozmowy - obecne tylko podczas dialogów

 

Jedyny element huda to pewnie będą paski z energią, a jeżeli tak to co to było to w prawym dolnym rogu na tym filmiku? Albo energia, albo nazwa wersji. Może paski były zasłonięte głową tego typa?

 

A, jedyne co jeszcze mogą dodać to ewentualnie kompas (nie wiem po co), ale to też raczej tak minimalistycznie na górze ekranu.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...