Skocz do zawartości

God of War: Ghost of Sparta


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Ogólnie cała ta lokacja początkowa kojarzy się z początkiem God Of War, gdzie walczymy z Hydrą. Nowa broń w sumie podobna do włóczni z dwójki, ale bonusowo mamy tarczę. Szkoda, że znowu nie ma finisherów dla poszczególnych broni. To będzie hit, gdyby wczoraj pokazali ten gameplay na konfie Sony, to i Killzone 3 mógłby się schować. :)

Odnośnik do komentarza

ja nie licze nawet na 8h ;p ale i tak bedzie świetnie, naprawne niezle to wygląda :D

nowa broń - dzida + tarcza raczej nie zachwyca w tym fragmencie ale moze nie bedzie tak zle (moja ulubiona zapasowa broń to rękawica z COO)

wyglada naprawde swietnie, widac ze dodają coraz to wiecej efektów żeby nie wyglądało tak samo jak porpzednio (spływający po scianach deszcz)

 

aż szkoda że w gow3 nie było jakiegos poziomu na płynącym okręcie podczas sztormu, bo nawet na psp to fajnie wygląda,a w gow3 to byłby dopiero mocarny kosmos ! :D

 

 

ej deszcz spływa nawet po kratosie bardzo ladnie! O_O

w 0:25 ładnie widac deszczyk i rozbylski swiatła na mokrej klacie (porpzednio na psp wydawal sie bardzo "suchy" , tzny textury na ciele byly takakie jakieś szare i mdłe)

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Mnie się nowa broń bardzo podoba. Wreszcie coś w miarę greckiego. Kratos jako jednoosobowa spartańska armia.

 

Na różnych portalach mowa o tym, że pierwszym bossem będzie

Scylla

. Kratos odwiedzi też słynną wyspę, która miała być już w dwójce, ale ją wycięli.

 

Podczas trwającego live stage wspomnieli coś przed chwilą że pojawić się ma Atlantyda, oraz że w grze będziemy mieli zastosowanym motyw z GoW 3 czyli że krew po walce zostaje na Kratosie.

Odnośnik do komentarza

Właśnie pokazali na E3 Live Show (gamespot) obszerny gameplay z nowego GoW. Włócznia z tarczą to mocne bronie, szybciej niż łańcuchy masakrują przeciwników. Pokazali jakiegoś ogromnego bossa z mackami, którzy wynurza się z wody. Również był jeden czar (Eye Of Atlantis) gdzie wali w przeciwnika jakąś wiązką energii. Ogólnie lokacje wyglądały bardzo podobnie GoW 1.

Edytowane przez Zwyrodnialec
Odnośnik do komentarza

Sony powinno chociaż fragment tego pokazać wczoraj na konfie, od razu wypadliby lepiej. Widać, że poziomy trudności będą się tak samo nazywać jak w jedynce, czyli znowu najtrudniejszym będzie God. :] Ogólnie wygląda to jeszcze lepiej niż CoO. Cieszą takie pierdoły, że nie zapomnieli choćby o usunięciu blizny z brzucha Kratosa, jak wiadomo tej nabawił się dopiero w dwójce. Najlepsza gra na PSP dopiero nadejdzie.

Odnośnik do komentarza

A czego nowego się spodziewałeś? Ja jedynie liczę na finishery do każdej broni oddzielne, bo akurat coś takiego developer powinien już dawno dodać.

Dobra jest scena na gameplayu gdzie Kratos poharatał mordę kotwicą temu potworowi morskiemu, a to jeszcze nie koniec. Ta walka już na ten moment przebija starcie z bazyliszkiem z Chains of Olympus.

Odnośnik do komentarza

Mechaniki raczej nie zmienią to nadal gra, gdzie latamy kolesiem z bronią na łańcuchach i tłuczemy coraz większe chmary przeciwników, przeplata się to walkami z bossami, gdzie panuje niezmienna zasada "duży więcej wycierpi zanim zginie".

Mnie np wykańczanie za pomocą QTE dalej bawi i w sumie większych zmian nie oczekuję, może poza oddzielnymi wykończeniami dla każdej broni i w końcu lepszym arsenałem, bo nadal w serii nie pojawiło się nic co byłoby lepsze od Blades Of Chaos/Athena/Exile. W takim DMC było to lepiej zbalansowane i miecz Rebellion nie był niezastąpiony.

 

Jaffe chciał podobno zrobić z God Of War coś na miarę Zeldy, gdzie mielibyśmy otwarty świat i questy do rozwiązania, ale wątpię by taki pomysł się sprawdził.

Odnośnik do komentarza

Mechaniki raczej nie zmienią to nadal gra, gdzie latamy kolesiem z bronią na łańcuchach i tłuczemy coraz większe chmary przeciwników, przeplata się to walkami z bossami, gdzie panuje niezmienna zasada "duży więcej wycierpi zanim zginie".

Mnie np wykańczanie za pomocą QTE dalej bawi i w sumie większych zmian nie oczekuję, może poza oddzielnymi wykończeniami dla każdej broni i w końcu lepszym arsenałem, bo nadal w serii nie pojawiło się nic co byłoby lepsze od Blades Of Chaos/Athena/Exile. W takim DMC było to lepiej zbalansowane i miecz Rebellion nie był niezastąpiony.

 

Jaffe chciał podobno zrobić z God Of War coś na miarę Zeldy, gdzie mielibyśmy otwarty świat i questy do rozwiązania, ale wątpię by taki pomysł się sprawdził.

Nieprawda. Barbarian Hammer był/jest o wiele częściej używaną bronią niż BoA.

 

Uważam, że mechanika będzie nietknięta, ale jakieś usprawnienia/zmiany były by jak najbardziej na miejscu. W końcu ile można wykańczać przeciwników jedną bronią.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...