Skocz do zawartości

Która seria bijatyk jest najlepsza?



Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 miesiące później...
  • Odpowiedzi 52
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Jak na razie nie narodziła się żadna Bijatyka którą bym oddanie faworyzował. Każda z wyżej wymienionych posiada jakąś drobnostkę, która może

przyciągnąć Graczy. Np.VirtuaFighter ma dobry system walki, i...... to wszystko. Cała reszta to kicz, począwszy od Animacji po Design Postaci. TeKKen ma

dobrom Animacje i bardziej charyzmatyczne Postacie ale system walki (zwłaszcza Juggle Combo) woła o pomste do nieba. Kto pierwszy trafi JS i finito,

można pójść na dżemke czekając do następnej rundy (a ja kiedyś myślałem że to symulator PRAWDZIWEJ WALKI). DOA ma za to świetny system, bardziej zbalansowany, choć przez wielu niedoceniany. To i tak animacji daleko do naturalności a cały Design tej gry jest zbyt prymitywny. MORTAL ma niepowtarzalny Diizajn ale w świecie Bijatyk 3D spada na psy przez najbardziej Drętwom Animacje(niech wszyscy zaczną się uczyć od SFIV). W tym

miejscu wyróżnił bym inną Mordobitke, mniej popularną ale bardzo grywalną i po prostu bardziej "PRAWDZIWĄ" - Urban Reign -.

Odnośnik do komentarza
W tym

miejscu wyróżnił bym inną Mordobitke, mniej popularną ale bardzo grywalną i po prostu bardziej "PRAWDZIWĄ" - Urban Reign -.

 

Urban Reign to za(pipi)ista bijatyka ale nie można jej porównywać to Tekkena czy VF. Jest to gra bardziej nastawiona na zabawę z kumplami przy piwie (coś jak Def Jam: FFNY czy Power Stone). System jest prosty i łatwy do opanowania a akcje szybkie i efektowne. Sam zaliczyłem tą grę na 100% i dalej w nią pogrywam od czasu do czasu. Mam nadzieję, że Namco dłubie już przy UR2 :)

Edytowane przez Super Big Boss
Odnośnik do komentarza

 

Nie wiem po co ten cały Hardcore. Kumpel z którym czasami pogrywam nigdy nie myśli co robi , ja zaś masterowałem tylko Jedną Postać do granic możliwości (Hwoarang.T5) i ok. 1 na 5 rund daje rade mi Doklepać , a kiedy szarpiemy w Urbana, - nie ma Żadnych szans. To właśnie System walki powinien być jak najbardziej intuicyjny.

Edytowane przez shinobi
Odnośnik do komentarza
Gość andertejker

e tam, pierdoły opowiadasz ;)

 

tejken i tylko tejken!

 

jeszcze swego czasu ogromne ilości godzin spędzałem przy Soul Caliburze 1 i 2. 3 i 4 już dużo mniej ale jeszcze się nadrobi przy SC4. i kierwa cholerny rok czekania na T6BR :(

Odnośnik do komentarza
To właśnie System walki powinien być jak najbardziej intuicyjny.

Wtedy na piedestał wskoczyłby trójwymiarowy Mortal Kombat bo ta gra ma tak intuicyjny system walki, że nawet

w nią grają...

Tylko co sprawia że Bijatyki są tak irytujące? - Juggle, gwaranty po Bloku, brak Reversali czy Biegu po arenie powodują zminimalizowanie obranej strategi w walce. Realizmu trochę proszę !

 

 

Odnośnik do komentarza
Np.VirtuaFighter ma dobry system walki, i...... to wszystko. Cała reszta to kicz, począwszy od Animacji po Design Postaci.

VF ma słaby design postaci? Przepraszam, ale z jakiej racji? :mellow:

A z racji złych proporcji w modelowaniu 3d (długie nogi, małe rączki itp.).W ogóle nie ma w nich nic orginalnego, :/ jak koślawo wyglądają tak koślawo się ruszają.

No i jeszcze te żenujące wstawki na koniec rundy...

Odnośnik do komentarza

Dlaczego w żadnej z tych Bijatyk nie ma nic z prawdziwej FIZYKI, postacie odbijają się jak piłki od ziemi, podskakują jak balony przy Jugglach nawet przy

ścianie a w ich Animacji nie ma żadnej Techniki (nie licząc Tekken-a przy większości ciosów)??? :ziew: Dlaczego są tak ograniczone tymi monotonnymi Stringami!???

:wiking: Na której generacji Konsol wyjdzie gra na podstawie PRAWDZIWEJ WALKI !!!??????

Odnośnik do komentarza
Dlaczego w żadnej z tych Bijatyk nie ma nic z prawdziwej FIZYKI, postacie odbijają się jak piłki od ziemi, podskakują jak balony przy Jugglach nawet przy

ścianie a w ich Animacji nie ma żadnej Techniki (nie licząc Tekken-a przy większości ciosów)??? :ziew: Dlaczego są tak ograniczone tymi monotonnymi Stringami!???

:wiking: Na której generacji Konsol wyjdzie gra na podstawie PRAWDZIWEJ WALKI !!!??????

Poruszasz odwieczny problem realizmu w grach. Czy gdyby gry były tak realistyczne, jak rzeczywistość, to ktoś by w ogóle w nie grał?

 

A wracając do tematu. Próbowałem różnych bijatyk i nadal będę to robił, jednak zawsze powracam do tekkena.

Odnośnik do komentarza
Dlaczego w żadnej z tych Bijatyk nie ma nic z prawdziwej FIZYKI, postacie odbijają się jak piłki od ziemi, podskakują jak balony przy Jugglach nawet przy

ścianie a w ich Animacji nie ma żadnej Techniki (nie licząc Tekken-a przy większości ciosów)??? :ziew: Dlaczego są tak ograniczone tymi monotonnymi Stringami!???

Spróbuj 2D, bo zakładam, że potraktowane zostały jako "inne"...

:wiking: Na której generacji Konsol wyjdzie gra na podstawie PRAWDZIWEJ WALKI !!!??????

Nie wiem jak ty, ale ja mam dosyć wrażeń wynikających z tzw. "prawdziwej walki" (zazwyczaj przypadkowej i na szczęście bardzo rzadko bo szybko zlatuje mi HP) więc w grach szukam odrealnienia. Być może spróbowałbyś w dugą stronę. Znajdź w swoim mieście jakąś niebezpieczną dzielnicę/ulicę i tam poszukaj fizyki (ba! doświadczysz nie tyle fizyki co również anatomii). W dodatku zmysły powonienia dostarczą ci czegoś co konsole jeszcze niezaoferowały - zapachu i smaku prawdziwej krwi przedzierającej się przez usta i nozdrza. I zaręczam, że żadna wibra w żadnym padzie nie odda impetu kiedy o twoją twarz rozbije się pięść napastnika. To nie miało być śmieszne <_<

 

EDIT:

Poruszasz odwieczny problem realizmu w grach. Czy gdyby gry były tak realistyczne, jak rzeczywistość, to ktoś by w ogóle w nie grał?

Dokładnie

Edytowane przez ornit
Odnośnik do komentarza
Dlaczego w żadnej z tych Bijatyk nie ma nic z prawdziwej FIZYKI, postacie odbijają się jak piłki od ziemi, podskakują jak balony przy Jugglach nawet przy

ścianie a w ich Animacji nie ma żadnej Techniki (nie licząc Tekken-a przy większości ciosów)??? :ziew: Dlaczego są tak ograniczone tymi monotonnymi Stringami!???

:wiking: Na której generacji Konsol wyjdzie gra na podstawie PRAWDZIWEJ WALKI !!!??????

Poruszasz odwieczny problem realizmu w grach. Czy gdyby gry były tak realistyczne, jak rzeczywistość, to ktoś by w ogóle w nie grał?

 

A wracając do tematu. Próbowałem różnych bijatyk i nadal będę to robił, jednak zawsze powracam do tekkena.

:wsciekly: Nie chodzi mi o Graficzne odwzorowanie ani o Masakrę na ekranie ale o filmową choreografie i technikę Walki :excl:

Np. Hitomi wyprowadza cios prosty na korpus nie wkładając w niego nawet siły bioder a przeciwnika odrzuca na 10m w dal !,

W Tekkenie uderza się cisem prostym w Jugglu a przeciwnika zamiast odrzucić do tyłu, wybija w górę ! :huh:

Edytowane przez shinobi
Odnośnik do komentarza
Dlaczego w żadnej z tych Bijatyk nie ma nic z prawdziwej FIZYKI, postacie odbijają się jak piłki od ziemi, podskakują jak balony przy Jugglach nawet przy

ścianie a w ich Animacji nie ma żadnej Techniki (nie licząc Tekken-a przy większości ciosów)??? :ziew: Dlaczego są tak ograniczone tymi monotonnymi Stringami!???

:wiking: Na której generacji Konsol wyjdzie gra na podstawie PRAWDZIWEJ WALKI !!!??????

Poruszasz odwieczny problem realizmu w grach. Czy gdyby gry były tak realistyczne, jak rzeczywistość, to ktoś by w ogóle w nie grał?

 

A wracając do tematu. Próbowałem różnych bijatyk i nadal będę to robił, jednak zawsze powracam do tekkena.

:wsciekly: Nie chodzi mi o Graficzne odwzorowanie ani o Masakrę na ekranie ale o filmową choreografie i technikę Walki :excl:

Kto pisał o masakrze i grafice :huh: ? Co rozumiesz pod pojęciem "filmowa choreografia"? Żeby kamera najeżdżała na twarz przeciwnika kiedy obijasz go pod ścianą? Albo może widok spomiędzy nóg kiedy kolano ląduje na kroczu :lol: Sorry ale gra musi być czytelna, a gracz nie powinien gubić się w natłoku zdarzeń...

Odnośnik do komentarza

Chodzi mi o płynność, dynamikę i niepowtarzalność walki.

Np. Mix typu - Animacja ze Street FighterIV + System z DOA + Design z MK czy Tekken-a i wyeliminować takie błędy-" Hitomi wyprowadza cios prosty na korpus nie wkładając w niego nawet siły bioder a przeciwnika odrzuca na 10m w dal !,

W Tekkenie uderza się cisem prostym w Jugglu a przeciwnika zamiast odrzucić do tyłu, wybija w górę ! :huh: "

Z tego mogłoby już coś być ( :slinotok: )...

Edytowane przez shinobi
Odnośnik do komentarza
Dlaczego w żadnej z tych Bijatyk nie ma nic z prawdziwej FIZYKI, postacie odbijają się jak piłki od ziemi, podskakują jak balony przy Jugglach nawet przy

ścianie a w ich Animacji nie ma żadnej Techniki (nie licząc Tekken-a przy większości ciosów)??? :ziew: Dlaczego są tak ograniczone tymi monotonnymi Stringami!???

:wiking: Na której generacji Konsol wyjdzie gra na podstawie PRAWDZIWEJ WALKI !!!??????

Poruszasz odwieczny problem realizmu w grach. Czy gdyby gry były tak realistyczne, jak rzeczywistość, to ktoś by w ogóle w nie grał?

 

A wracając do tematu. Próbowałem różnych bijatyk i nadal będę to robił, jednak zawsze powracam do tekkena.

Ja też. A dlaczego ?...

Edytowane przez shinobi
Odnośnik do komentarza
Shinobi jak chcesz realistycznej bijatyki to czekaj na UFC 2009.

Jeszcze raz wyjaśniam - Realistycznej pod względem najważniejszych elementów tj. fizyka czy animacja.

Hmm, UFC ???. Tandeta, bez dynamiki, combosów czy Reversali . I ten śmierdzący klimat Vale Tudo :down: ...

Edytowane przez shinobi
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.