Skocz do zawartości

Pieprzenie


Rekomendowane odpowiedzi

A ja chyba dopiero w ten weekend widziałem pierwszy raz na żywo Rav4 nowe i to auto jest tak paskudne z zewnątrz, że trudno uwierzyć, bo zawsze Toyoty mi się podobały.

 

Z kolei, Skody mi się podobają, Superb, Kodiaq, Karoq, Octavia w kombi są bardzo fajne, pasuje mi ten prosty styl wnętrza. Często przeglądam Das Welt Auto z zamiarem przymierzenia się do czegoś w przyszłym roku i zdarzają si3 ciekawe egzemplarze w fajnych cenach.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, mozi napisał:

Mazda 3 - pieniądze te same a ładniejsza, lepsze wnętrze i do tego nie jest skodą XD

I ma bagażnik mniejszy o 140 litrów. OK, nie dla każdego to deal breaker i Scala ma naprawdę pojemny kufer na kompakta, ale w tej kwestii Japończycy trochę pojechali (327 litrów). W A3 mam 380, nieraz wykorzystywałem całość i dla mnie ten parametr w zasadzie skreśla Mazdę. Albo inaczej, jakbym miał rozważać 3, to mógłbym równie dobrze skusić się na Polo GTI, przynajmniej bagażnik byłby większy.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...

Miałem okazję przejechać się dzisiaj Mustangiem z Ecoboostem kumpla. Oczywiście bardzo fajna okazja dla fana modelu i emocje były. Nie na wielkim dystansie, niemniej co zwraca uwagę:

  • Oczywiście moc. Nie jest ekstremalnie szybko, ale jest szybko. Zostałem poinstruowany żeby uważać z gazem, bo zrywa przyczepność dość łatwo, więc nie szalałem. Natomiast zwraca uwagę z jaką łatwością samochód nabiera prędkości nawet na 6 biegu przy prędkościach autostradowych.
  • Praca skrzyni i wspomagania. Biegi wchodzą precyzyjnie, wspomaganie i pedały stawiają nieco większy opór niż w popularnych samochodach, ale zdecydowanie nie są zbyt twarde. Przyjemne wrażenie jeśli nie szuka się tylko i wyłącznie komfortu. Co ważne samochodem bez problemu można jechać spokojnie.
  • Dźwięk. No cóż, lepiej rozumiem teraz o co chodzi z szałem na Mustanga z V8. W tym samochodzie silnik słychać we wnętrzu. Jest po prostu zdecydowanie bardziej słyszalny niż w nowoczesnym kompakcie, a dźwięk Ecoboosta nie porywa jakoś specjalnie i dość łatwo zamarzyć o zastąpieniu go charakterystycznym odgłosem V8.
  • Widoczność. Czy raczej jej brak. Maska z przodu jest gigantyczna, a siedzi się dość nisko. Na autostradzie to nie przeszkadza, ale manewry są koszmarem i największą wadą według właściciela.
  • Wnętrze. Ameryki nie odkryję. Jest podjarka charakterystycznymi logotypami, z drugiej strony jak wszyscy raczej wiedzą plastiki i wykończenie nie są na poziomie tych z Audi czy nawet nowego Focusa. 

Ogólnie z przyjemnością pojeździłbym więcej i poszalał trochę bardziej. Czy chciałbym Mustanga jako daily? W USA pewnie tak, w Europie musiałbym się mocno zastanowić.

Odnośnik do komentarza

Dla mnie mustang + ecoboost + manual to nie porozumienie. Ten silnik nadaje się do hothatcha. To jest ciężkie auto z napędem na tył. No nie gra mi to że sobą. 

Jechałem i takim i v8. Różnica jest taka jak między focusem 1.5 ecoboost a rs'em.

Dodam od siebie ze tak jak v8 to (pipi)hany wariat tak ten 2.3 to fura która jedzie jak po sznurku. Naprawdę dużo wybacza. 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Tym razem pierwszy raz jeździłem samochodem z combo automat + aktywny tempomat, kiedy fartownie na czas przeglądu po 60k dostałem A4 z licznymi opcjami. Muszę powiedzieć, że w korku jest to rzeczywiście fajna sprawa. Spędziłem podjeżdżając co chwilę o parę metrów jakieś 10 minut i było naprawdę ciekawym wrażeniem, kiedy samochód sam sobie ruszał i hamował. Ułatwia jazdę, kiedy jest najmniej przyjemna i wręcz upierdliwa.

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

https://spidersweb.pl/autoblog/skoda-fabia-2020-cennik-wersji-10-tsi/

Ciekawe, czy to jakieś przejściowe, czy faktycznie opcje konfiguracji Fabii tak zostało wykastrowane. Ale bym się wkurzył, gdybym w maju zamówił jednak Fabię, a potem się okazało, że jednak mi takiej nie dostarczą, bo data produkcji by wypadła w sierpniu tak jak w salonie mówili..

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.