Skocz do zawartości

Bioshock: Infinite


MYSZa7

Rekomendowane odpowiedzi

Szczerze ? Na pierwszy rzut oka wydaje mi się ten pomysł chybiony jak hu.j.. Nie wiem ale nie widzę tu tego klimatu który był w jedynce i dwójce. Podwodne miasto to jest to , ale miasto w chmurach ? Bez jaj :angry2:

Obym się pozytywnie rozczarował.

edit : Obejrzałem trailer dopiero teraz :turned: Zobaczymy , może jednak nie z(pipi)ią tego.

Edytowane przez z2djtkose
Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Moim zdaniem genialny pomysł. Uniwersum Bioshock potrzebuje mocnego powiewu świeżości. Ciekaw tylko jestem czy te miasto w chmurach będzie miało jakikolwiek związek z miastem pod wodą czy może jest to zupełnie alternatywna historia.

 

Widać po tej sztuczce co zrobiła ta dziewczyna, że plazmidy powinny zostać za to miejsce Big Daddy / Big Sister zajmą cyborgi.

 

Trzeba będzie w końcu Bioshock 2 kupić :P

Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Tutaj jeszcze więcej informacji na temat gry:

 

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,8246131,Projekt_Icarus_to_tak_naprawde_BioShock_Infinite.html?bo=1

 

- Miasto było całkowicie jawnym projektem Amerykanów. Teoretycznie miasto handlowe, a tak na prawdę to "Gwiazda Śmierci". Po wybuchu jakiegoś międzynarodowego kryzysu nagle znika na 15 lat.

- Elizabeth będzie brała z nami udział w rozgrywce, będzie sterowana przy pomocy AI. Będzie też posiadać potężniejsze zdolności niż kierowany przez gracza bohater.

Odnośnik do komentarza

Szczerze ? Na pierwszy rzut oka wydaje mi się ten pomysł chybiony jak hu.j.. Nie wiem ale nie widzę tu tego klimatu który był w jedynce i dwójce. Podwodne miasto to jest to , ale miasto w chmurach ? Bez jaj :angry2:

Obym się pozytywnie rozczarował.

edit : Obejrzałem trailer dopiero teraz :turned: Zobaczymy , może jednak nie z(pipi)ią tego.

 

 

Nawet styl oprawy jest jakiś inny, zobaczymy co z tego będzie, ale zmiana jak dla mnie zbyt radykalna.

 

wpis, jak dla mnie taka zmiana nie za bardzo mi się podoba, rajcował mnie dość mroczny klimat Bioshocka, a tutaj jest wszystko za jasne, za kolorowe, za jawne... zobaczymy co będzie.

Odnośnik do komentarza

Brawa za odwagę, mogli robić naciągane Bio3 i liczyć na sprzedaż, a zamiast tego dostaniemy tytuł w podobnym klimacie ale w całkiem nowej scenerii. Mam tylko nadzieję ze w grze pojawią się podobne motywy jak te z trailera i nie będziemy się znowu ograniczać do wnętrz budynków i oglądania panoramy zza szyby.

 

Dla mnie extra, gierka ląduje obok: DeusEx:HR, ME3 i Batman:AC na liście Must Have!

Odnośnik do komentarza

Bioshock 2 mnie w pewnym momencie zmęczył swoimi próbami bycia fajnym jak oryginał shooterem. A Infinite wydaje się byc jeszcze bardziej naciągany niż dwójka. Jak widzicie koncepcję IG ma jasno zanzaczoną - zawsze musi być charakterystyczne, oryginalne miasto w wtle opowiadanej historii bo inaczej to nie będzie Bioshock. Daliby se już spokój z tymi sequelami bo aż strach pomyśleć co, po mieście w chmurach, zrobią w czwórce. Miasto w du.pie? Wszystko jest możliwe.

Edytowane przez Gooral
Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek87

moim zdaniem dobrze zrobili pokazując nowy wątek. 3 bioshocka pod wodą bym nie przyjął z bananem na ustach po przyjściu dwójki. a tak to coś świerzego i napawa mnie optymizmem. jedynka i dwójka była klaustrofobiczna i był element zaszczucia, w Infinite mamy lęk wysokości i duże przestrzenie (na to tez znajdzie sie fobia ^_^ ) a czwórka będzie pod ziemią a piatka w miescie, a szósta miksem wszytskiego.:ninja: zapomniałem o kosmosie. (joke)

Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

Z wywiadu można wywnioskować, że chcą z Bioshocka zrobić coś na wzór serii Final Fantasy czyli gry nie są sequelami, ale opierają się na podobnych założeniach. Jak dla mnie strzał w dziesiątkę.

 

a ja czytałem że to ma być osobny spin-off ;]

 

bioshock w niebie, w kosmosie, na innej planecie, itd. ? :turned:

 

Trailer fajny ale kolorowy jak Shrek czy jakaś platformowka co średnio pasuje do klimatów marki ,,bio''.

 

Może być solidny powiew świeżości, sądzę że podwodne miasto wróci z nową generacją konsol by ponownie nas zmiażdżyć oprawą i wykonaniem :)

Odnośnik do komentarza

Z wywiadów można się dowiedzieć, że pierwsza wizja podniebnego miasta była bardzo mroczna i podobna do Rapture. Ale potem zaczęli eksperymentować i (jak dla mnie) na szczęście zmienili styl na "kapitalistyczny amerykański nacjonalizm", i mamy teraz miasto jak na dzień 4 lipca - dla mnie extra, nie wszystko musi byś czarne i mroczne by mieć klimat.

Odnośnik do komentarza

Aby uruchomić solidnego kopa w dupę Bioshock w Rapture musiałby się dziać przed zagładą miasta. I musiałby być czymś więcej niźli shooterem. Połączeniem shootera (Strzelanie) i GTA (Misje porozrzucane po kawałku miasta danego nam do zwiedzenia oraz dialogi z ludźmi).

Edytowane przez Gooral
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...