Skocz do zawartości

Dark Souls


McDrive

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Fajny mógłby być motyw gdyby w ciemnościach przeciwnicy stawali się potężniejsi, a my aby ich osłabić lekko musielibyśmy rozświetlać pomieszczenie lub wywabiać ich na zewnątrz... Oczywiście gdyby na zewnątrz był dzień. Zmiana cyklu dzień-noc też mogłaby być ciekawa. Tak przynajmniej ja sądzę.

Edytowane przez McDrive
Odnośnik do komentarza

Fajny mógłby być motyw gdyby w ciemnościach przeciwnicy stawali się potężniejsi, a my aby ich osłabić lekko musielibyśmy rozświetlać pomieszczenie lub wywabiać ich na zewnątrz... Oczywiście gdyby na zewnątrz był dzień. Zmiana cyklu dzień-noc też mogłaby być ciekawa. Tak przynajmniej ja sądzę.

to pachnie Alanem Wake'iem

Odnośnik do komentarza

Fajny mógłby być motyw gdyby w ciemnościach przeciwnicy stawali się potężniejsi, a my aby ich osłabić lekko musielibyśmy rozświetlać pomieszczenie lub wywabiać ich na zewnątrz... Oczywiście gdyby na zewnątrz był dzień. Zmiana cyklu dzień-noc też mogłaby być ciekawa. Tak przynajmniej ja sądzę.

to pachnie Alanem Wake'iem

Trochę, choć nigdy w to nie grałem i nie wiem dokładnie jak to tam działa. Mam na myśli to, że przeciwnicy w świetle częściej pudłowaliby swymi atakami chociażby, a my nie zadawalibyśmy im większych obrażeń. Takie baaardzo lekkie ułatwienie... Oczywiście o ile po drodze powiedzmy w czasie wywabiania bossa na światło nie byłoby żadnego przeciwnika mogącego nas zaatakować z drugiej strony.

Edytowane przez McDrive
Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

Oby to 2011 było dla wszystkich regionów. Nowi przeciwnicy ciekawie wyglądają, grafika też ładniejsza. Mogliby jeszcze w tej części dodać fabułę i byłoby elegancko..

 

The official title is now Dark Souls.

 

- This is the official title of what was previously Project Dark

 

- This time they want to increase the amount of field exploration in the game.

- All fields are seamless, so whatever you can see, you can reach and explore. If you see a fortress or castle walls in the distance, you can eventually get there.

- There will be no map display in the game, just a position display marker.

 

- They aim to make the game just as challenging than Demon's Souls, but also just as rewarding when you succeed. The sense of achievement is important.

- The gameplay will be similar to Demon's Souls in concept, where it's about trial and error and learning from your mistakes to play better.

- The game does not share the same world and story as Demon's Souls.

- The game will not use the same format as Demon's Souls in terms of having 5 worlds connected via a hub.

 

- Instead all maps in the game will be linked seamlessly in a connected world. The pace of the game will feel more about exploration and discovering locations, which you can then go inside into a dungeon or whatever and explore the interior further.

- There will be more complex level designs in the game using more vertical design in areas and such.

- The world setting is based on medieval dark fantasy, and will contain themes like "high fantasy of kings and knights", "death and the depths of the earth", and "the flames of chaos".

 

- The character creation process will not be class based.

- The play style of the player character will have much more freedom this time.

- There will be many more spells and items, and the animation and uniqueness of weapons will also be increased.

- The online elements are very similar to Demon's Souls. There is cooperative and PvP.

 

- You can still leave messages, and see players who died at various places.

- There will be no Soul Tendency this time because they don't want to have to use dedicated servers to handle that shit again.

- Instead this time there will be more features allowing players to engage in "mutual role playing" which they say are still under wraps. They'll reveal more when it's time.

Edytowane przez Crying_Wolf
Odnośnik do komentarza

Następca genialnego Demons Souls potrzebuje przed wszystkim jakiejś sprytnie ułożonej fabuły, która będzie dobrym tłem dla wydarzeń, i zatrzęsienia przedmiotów znanego chociażby z takiego Diablo (najlepiej jakieś losowe enchanty i losowy sprzęt lecący z potworków). To mi chyba najbardziej doskwierało w DS, że było mało wariantów pancerzy i uzbrojenia.

 

Jeśli chodzi o kooperację, to moim zdaniem najlepiej jak by zastosowano coś na wzór instancji z gier MMO - czyli np. z poziomu menu kompletujemy kilkuosobowy team i wybieramy się do jakiegoś lochu z konkretnymi przeciwnikami.

 

Ale jakkolwiek zrealizują następcę DS, jestem kupiony już na etapie trailerków :turned:

Edytowane przez TheAceOfSpades
Odnośnik do komentarza

Czytałem że w pierwszej części trzeba było dużo czasu poświecić na platynę.. może ktoś uśrednić o jakiej wartości mowa ?

Ciężko uśrednić, gdyż ostateczny sukces i tak zależny jest od losowego czynnika - Pure Baldestone ^_^

 

W azjatyckiej wersji, miałem ~130h...

 

W amerykańskiej, mądrzejszy o wiedzę z chińskiej wersji, niecałe 40 - z tym, że blisko połowę tego czasu zmarnowałem na poszukiwania rzeczonego Bladestone'a (ostatecznie kamień zdobyłem dzięki uprzejmości pewnego forumowicza).

 

Na deser, parę obrazków:

 

 

20110203gallery_DarkSouls8.jpg

20110203gallery_DarkSouls7.jpg

20110203gallery_DarkSouls4.jpg

20110203gallery_DarkSouls1.jpg

20110203gallery_DarkSouls2.jpg

20110203gallery_DarkSouls3.jpg

 

Edytowane przez stoodio
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...