Skocz do zawartości

Dead Island


Salwador

Rekomendowane odpowiedzi

Gra zajefajna, klimat mocny, ocaleli róznie sie zachowują (spokojni, otępieli, bojowi, oszaleli, zapadnięci w katatonie)

Jestem juz w miescie (akt II nie mylić z rozdziałami) gdzie zombiaków jest wiecej w grupach (a wiecej niż 3 to juz duży problem jak sie gra na samote) przez co można łatwiej zginąć, na szczescie śmierć zabiera troche kasy i respawnuje w najbliższej okolicy śmierci (wiec nie trzeba daleko biegać)

Zombiaki rózne, walczą w rózny sposób, ogólnie dość szybkie. Levelują razem z graczem.

Mam 22lev wiec postac troche juz rozwinieta. Pierwszy akt skończyłem na 15lev. Gram szczupłym chłopkiem. Każda postac ma w jakichś 75% inne drzewko rozwoju. Umiejetność bumerang50% wymiata.

Co do questów to są ok - duzo biegania właczania czegoś, przynoszenia czegoś itp (ogólnie standard)

Najpierw robie poboczne oraz zadania z przynoszeniem wody,baterii,szampana itp a dopiero jak juz nie mam co to robie głowne questy.

Edytowane przez ash77
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Gra skończona. Level 35 i 21h na liczniku.

Jak dla mnie to jedna z najlepszych gier tego roku. Zmieszanie wyspy, zombie i RPG się udało. Co prawda gra NIE MA takiego klimatu jak zwiastun, ale mimo wszystko chce się w nią grać. Ma kilka bugów i wkurzających rozwiązań, ale nie zatruwają one reszty. Ładna grafika i design wyspy oraz dżungli robią swoje. Fabuła nie powala ale też nie przeszkadza. Masa broni, ulepszeń i znjadziek zadowolą fanów tego gatunku. Gra co prawda w ogóle nie straszy, ale chyba nie o to w niej chodziło. Miał być survival na wyspie w co-opie, i jest! Czekam teraz na Far Cry 3 bo mało mi san boxa z tak pięknymi krajobrazami :) No ....i dobre bo polskie

 

Mocne 8

Odnośnik do komentarza

Zaraz mnie (pipi) strzeli z tym murzyńskim szamanem kokodżambo, jest misja że musze paru trupa ubić, to musi mi sie Makalele pchać w środek walki i zdychać. kombinuje, odciagam zombie, najpierw solo ubiłem thuga i butchera, to on daje sie uwalić regularnym zombie. zmarnowałem już tak 3 granaty, bo gra ma w (pipi)e chekpointy, i woli dać ci trudno, odbierając siano i zachowując statusy broni.

 

zacialem sie ;/

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Nie wierzę - dziś padł mi save z DI - gra się w ogóle nie wczytuje, a konsola wiesza. Prawie 80 h na liczniku, LVL 47, piła, niezły obrzyn, którym jechałem po achievmenta...wszystko poszło się je..bać. Napisałem do Techlandu - jak ten ich wSPANIAŁY patch tego nie naprawi to chyba zwrócę się o zwrot kasy za ZJE..BANĄ bugami grę.

Odnośnik do komentarza

jaką postacią grasz? - pierwsze słysze o ikonce telefonu. W którym miejscu na ekranie ta ikonka sie pojawia?

 

 

Nie wierzę - dziś padł mi save z DI - gra się w ogóle nie wczytuje, a konsola wiesza. Prawie 80 h na liczniku, LVL 47, piła, niezły obrzyn, którym jechałem po achievment'a...wszystko poszło się je..bać. Napisałem do Techland'u - jak ten ich wSPANIAŁY patch tego nie naprawi to chyba zwrócę się o zwrot kasy za ZJE..BANĄ bugami grę.

 

w któryw momencie Ci sie wiesza?

jak bierzesz New game tez sie wiesza?

Odnośnik do komentarza

Nie czekałem na tę grę i nie miałem zamiaru jej kupić, głównie przez nawał hitów powakacyjnych. Nadarzyła się jednak okazja wymiany, to się wymieniłem.

 

Ta gra to unikat(!) na rynku. Do tej pory jeszcze czegoś takiego nie było. I jest baardzo dłuuga jak na dzisiejszy standard przechodzenia gier. Dead Island mógł być megahitem. To mogła być jedna z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych gier tej generacji... gdyby się wziął za nią porządny developer jak np. Rockstar, czy Rocksteady winkb.gif A tak, wyszła "tylko" gra dobra. Ale jeżeli chodzi o sprzedaż, to i tak sprzedaje się znakomicie. Na tę grę jest jedna wielka szajba - brakuje jej w sklepach, a gdzieś czytałem, że sprzedano już (łącznie na PieCa, X'a i PS3) ok. 1,5 miliona kopii.

 

Design wyspy, lokacje (szczególnie pierwsza, "plażowo-hotelowa" część) są bajeczne. Nie chodzi mi o grafikę, bo ta jest średnia, jakaś taka wyblakła i w niskiej rozdziałce, ale ogólnie o te wszystkie domki, baseny, budynki itd. Coś pięknego.

 

Gra jest ambitna, ale w przypadku Techland to nie dziwi. Taki był też CoJ: The Cartel. Gorzej z realizacją i warstwą techniczną.

Dead Island ani razu mi się nie zgliczował i nie miałem problemów z sejwami - patch jednak zrobił swoje.

 

Nie każdemu spodoba się mechanika tej gry, tzn. polega ona głównie na robieniu questów (przynieś/podaj/pozamiataj), co po jakimś czasie muli. A questów jest od za... winkb.gif Grę, tak jak np. LA Noire, należy sobie dozować. Wtedy sprawdza się znakomicie. No i oczywiście najlepiej grać w kooperacji. Granie z trójką znajomych to zupełnie inne doznania smile.gif

 

Mnóstwo narzędzi mordu - maczety, kije, pałki, broń palna itd.; zombiaki krwawią, odpadają im łby, ręcę nogi - gierka to MORZE krwi. Są nawet pojazdy, którymi jeździmy po wyspie i możemy nimi rozjeżdzać truposzy.

Fabuła to dodatek do mordowania i eksploracji wyspy, trochę jak w Falloucie 3. Nie wciągnęła mnie, ale jest pomysłowa, a lokacje, które przemierzamy są bardzo urozmaicone. Zwiedzimy nawet pierdel i bunkry.

 

Totalnie skopane filmiki i voice acting. Tak samo twarze postaci. Tragedia. Ten brytolski voice acting mnie irytował strasznie. Warstwa techniczna leży - jedzie się autem, nagle (pipi)! kamienny kwiat. Chrupanie animacji, czy np. stojące koło siebie postacie zrobione z tego samego modelu, kręcące głową i machające ręką jednocześnie i identycznie w ten sam sposób ;] Albo idziemy po plaży, są krzesła i przenikamy przez nie jak jakiś duch, nie mówiąc o tym, że czasami zombiaki potrafią machnąć łapą i ugryźć... przez ścianę ;]

 

To trzeba, niestety zaakceptować, tak jak duże uproszczenia, takie, że w każdej lokacji zawsze jakiś sklepikarz handluje bronią, czy jakimś mydłem, a dookoła zgraja zombiaków i typy zamiast się w jakiś sposób ratować, stoją sobie jakby nigdy nic. Albo ludzie się barykadują przed zombie, potem otwieramy sobie drzwi. Drzwi są cały czas otwarte, dookoła pełno zombiaków, ale nie wejdą do środka, bo jest jakaś niewidzialna ściana winkb.gif

 

Postacie też kiepskie - były footbolista z irokezem ala pedzio Beckham, czarnuszek wykonujący swoje smętne bredzenie do mikrofonu, Azjatka - recepcjonistka i "twarda" murzynka. W ogóle się z nimi gracz nie identyfikuje - ma po prostu te postacie w d.

 

Tak samo okropne menusy, intro, ikonki naliczania poszczególnych achievementów (jakaś taka niska rozdziałka). Choć i tak nic nie przebije The Cartel. Tam były najbrzydsze, jakie widziałem w tej generacji gier.

 

Szkoda, że Techland nie wydawało tych gier w większych odstępach czasowych i nie koncentrowało się najpierw na jednej potem na drugiej. Woleli dłubać przy nich równolegle. Spowodowało to krytykowanie The Cartel (było za co) za niedopracowanie, a Dead Island też nie stał się wolny od niedoróbek.

 

Dead Island to fajna gra, ale nie każdemu się sposoba. Warto jednak sprawdzić, bo klimat tej gry jest nie do podrobienia.

 

Ps. W tym roku mamy ofensywę polskich developerów, co bardzo mnie cieszy smile.gif Nie zapominajmy także o Wiedźminie 2 smile.gif

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
Gość majsterrPL

Dlaczego niektóre bronie i przedmioty są napisane zieloną lub inną czcionką? Te wszystkie rzeczy które znajduję przy okazji będą mi potrzebne, czy mogę je przehandlować? Też tak macie, że za każdym razem jak wczytacie grę, to przedmioty znów pojawiają się w koszach, szafkach itp. mimo iż wcześniej je sprawdziliście? Ile kasy traci się za śmierć?

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.