Skocz do zawartości

Dishonored


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 44
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

dishonored-firstscreen610.jpg

Who are you?

Players take on the role of Corvo, the Empress’ legendary bodyguard. As the game starts, Corvo is falsely imprisoned for her murder. What the corrupt Lord Regent behind the coup didn’t realize is that Corvo is legendary for a reason. He’s not only a skilled combatant accomplished in the art of not being seen, but Corvo has a suite of supernatural powers that combine with his natural talents and unusual gadgets to make him one of the most lethal men in the known world.

Why should you care?

Even if you haven’t played them, you’ve undoubtedly heard of Thief and Deus Ex. One of the main minds behind those two games, Harvey Smith, is the co-creative director of Dishonored along with Raf Colantonio, the founder of developer Arkane Studios. The two share a vision of a game that gives players the power to be creative with their skills and tactics, and invites them to come up with interesting solutions to the obstacles in front of them. Arkane is known for its immersive first-person gaming (Arx Fatalis, Dark Messiah of Might & Magic), and the power of a talent-driven publisher in Bethesda (The Elder Scrolls IV: Oblivion, Fallout 3) behind the team is promising.

 

How are they going to do that?

Dishonored has several major elements that combine to create its unique gameplay: mobility, powers & gadgets, environment, and AI. The trick is that a single power doesn’t just do damage or heal you. You can combine them organically to create interesting effects. Stop time and knock a bunch of stuff off a table in one direction then book it in another, so the guards search for you in the wrong place. Summon a swarm of rats to attack one guard, but possess one of the rats and escape in the chaos. Every problem has as many solutions as you want it to.

What’s the catch?

It’s an assassination game that reacts to how violent you are. An unusual “chaos” system tracks how much collateral damage you cause, and the game world changes as a result of your actions. Unlike a light/dark side meter, though, it’s a behind-the-scenes element that affects story decisions without punishing the player or pushing them to play one way or another.

When can I learn more?

Soon! You can get ten pages worth of details in the print magazine, and we’ll be dropping new online content, from video interviews to an interactive map of Dishonored’s world, throughout the month. We asked a lot of questions, and Smith and Colantonio had a lot to say. For starters, on Wednesday we’ll share a video that breaks down why you should be interested in the team at Arkane even if you haven’t played any of their previous games.

GameInformer
Odnośnik do komentarza
  • 9 miesięcy później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 miesiące później...

Gra interesujaca, ale... no wlasnie, ale... czekam na wersje PL (tylko napisy?) oraz co moge powiedziec, gra nie wiemczemu przypomina mi Half-Life2, ale na konsoli gra wyglada tragicznie, tekstury to tragedia. Wiele gier wyglada o niebo lepiej, taka szybka konwersja z pc na lenia.

 

offtop: apropo HL2, black mesa source wyszla, calkowicie za darmo!

Odnośnik do komentarza

Gra interesujaca, ale... no wlasnie, ale... czekam na wersje PL (tylko napisy?) oraz co moge powiedziec, gra nie wiemczemu przypomina mi Half-Life2, ale na konsoli gra wyglada tragicznie, tekstury to tragedia. Wiele gier wyglada o niebo lepiej, taka szybka konwersja z pc na lenia.

 

offtop: apropo HL2, black mesa source wyszla, calkowicie za darmo!

 

Przypomina HL2 może z powodu tego pana? :Dhttp://half-life.wikia.com/wiki/Viktor_Antonov

Odnośnik do komentarza

Gra interesujaca, ale... no wlasnie, ale... czekam na wersje PL (tylko napisy?) oraz co moge powiedziec, gra nie wiemczemu przypomina mi Half-Life2, ale na konsoli gra wyglada tragicznie, tekstury to tragedia. Wiele gier wyglada o niebo lepiej, taka szybka konwersja z pc na lenia.

 

offtop: apropo HL2, black mesa source wyszla, calkowicie za darmo!

 

Mi graficznie odpowiada, ma swoj styl.

Odnośnik do komentarza

graficznie pod wzgledem kolorystyki etc ok, ale popatrz na poczatek gry, po lewej stronie masz statek, zero tekstur, dwie tekstury i tyle, takich elementow w grze jest od groma, lenistwo jakich malo, wiele rzeczy to poprostu jedna tekstura. Gra ogolnie BDB! tylko konwersja tragiczna, bo jezeli chodzi o klimat to 80/100 (MGS to to nie jest, czy HL2 ), lecz graficznie na konsoli strasznie nierowne. Momentami BDB a za chwile obracasz sie i widzisz TEKSTURE, jedna TEKSTURE.

Odnośnik do komentarza

tekstury owszem słabe, ale są naprawde zaj ebiste momenty, jak np końcówka gry, gdzie po wyjsciu z kanałów gra świateł powala. klimat to nie hl2 czy mgs ? moim zdaniem klimat jest w chuj lepszy niz obydwie gry razem wzięte. mnogość podejść do misji, czy fabuła są rewelacyjne. moim zdaniem nie ma obecnie lepszej gry na przestarzałą już generacje. polecam, 10/10.

Odnośnik do komentarza

Jestem w trakcie przechodzenia gry. Założyłem sobie od początku, że:

a) gram na najwyższym stopniu trudności

b) staram się nie zabijać (jakieś 90% przypadków moich ataków), chyba, że pośrednio (coś shakuje, coś podstawie, zwabię itd.)

c) oczyszczam mapę do gołego (tzn. wszyscy mają odczuć moją obecność)

trzymam się tych zasad i gra mi się rewelacyjne. Gierka daje takie możliwości podejścia do konkretnej sprawy, że czasami się można złapać na chwili zastanowienia jak zabrać się za problem. Sama rozgrywka nie jest jakoś specjalnie trudna, zwłaszcza jak się czaimy, ale to co można zaliczyć na plus to:

-jeżeli ginie strażnik, który pilnował jakiegoś tam heńka, który coś tam robił, a co wyłączyliśmy i nie uprzątniemy za sobą, to niemal pewne jest, że zaraz pojawi się tam jego kolega z tekstem "ktoś powinien tego pilnować", zobaczy denata i wszczyna alarm. Zwykle jest to jakiś "zapasowy" koleś, który stał do tej pory pod jakąś ścianą. Fajny patent i powoduje, że chowanie ofiar ma sens (o ile zależy nam na tym, żeby nikt ich nie znalazł)

-w momencie podniesienia alarmu, zbiega się momentalnie kilku strażników, co nie jest jednoznaczne z naszą porażką, ale nadmieniam fakt, że nie przybywają nieśpiesznym krokiem, czy też nie wysyłają jakiegoś samotnego harcerzyka na przeszpiegi.

-jak już wspomniałem, dróg do celu jest wiele i to zarówno w sensie dosłownym, jak i w przenośni. Mam tutaj na myśli kilka rozwiązań danego problemu i ciągnące się za tym konsekwencje w następnych misjach (trudno mi stwierdzić, czy to tylko kosmetyka, czy spora zmiana w rozgrywanym scenariuszu, bo gram pierwszy raz). Np. Cel możemym zlikwidować(na kilka stałych sposobów, jak i od czasu do czasu w specjalnie zaplanowany przez twórców), zneutralizować, zlecić zadanie komuś innemu w zamian za inną przysługę itp.

- fantastyczny design, który tuszuje i pozwala wybaczyć techniczną ułomość tej produkcji.

-klimat wylewa się z ekranu, ale pewnie też dlatego, że podchodzę do rozgrywki jak pan programista przykazał, a nie traktuję gierki jak kolejne Call of Duty (a tak też można)

Jak na razie najlepsza produkcja tego roku.

Odnośnik do komentarza

zgadzam się z postem powyżej. Gram tak jak pajgi, tylko z małym wyjątkiem - zabijam wszystko co się rusza (nawet nieraz cywilów). Czaję się i zabijam (nie gram jak w CoDa) - mapa jest doszczętnie wyczyszczona i nigdy nie dopuszczam do jakiegokolwiek alarmu, czy krzyku oponentów. Cicha eksterminacja, śmierć z powietrza, itp. Tak ma wyglądać moje pierwsze przejście.

Drugie to będzie ghost i zero trupów.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.