• Desolation
    • Far Shiverpeaks
    • SERWER US (podaj nazwe w poscie)
    • SERWER FR (podaj nazwe w poscie)
    • SERWER DE (podaj nazwe w poscie)

Rekomendowane odpowiedzi

Wydawca: NC SOFT

Premiera: 28.08.2012

Tak z ciekawosci sobie przeszukalem forum i nie odnalazlem ku mojemu zdziwieniu tematu poswieconego tej wypasionej grze :P

Pierwsza czesc gry kompletnie mnie nie zainteresowala - wydala mi sie nudna, malo ciekawa, sztywna ani oryginalna.

Zadne MMO na chwile obecna nie bylo mnie w stanie zainteresowac na dluzej niz pare wieczorow, ani sie nienapalalem na zadnego WOW KILLERA, wiekszosc gier po prostu dawala ciala i okazywala sie byc po prostu nieudolnym klonem/rozwinieciem WoWa, jednak kiedy mialem (juz jakis czas temu) pierwsza stycznosc z GW2 zrobilem wielkie galy i powiedzialem, WOW ale sie zapowiada za(pipi)ista gra!

Jesli chodzi o MMO i gry ostatnimi czasy jestem bardzo wybredny, wymagajacy a czas u mnie srednio sprzyja z mozliwoscia poswiecenia mega ilosci czasu na dany produkt.

Chcialem Wam zarzucic pare filmikow na chwile obecna.

Niestety przez limity mediow bede musial rozlazyc to na pare postow :(

Wybaczie za brak tlumaczen, ale troche czasu mi brakuje, wiec troche rzeczy bedzie po angielsku (pozniej moge potlumaczyc :P):

Dostepne rasy(5):

Sylvari

hero-sylvari.jpg

Long ago, a weary soldier planted a strange seed in the depths of the Maguuma Jungle. For centuries, the Pale Tree grew, branches arching over the forest, until at last--twenty five years ago--it bloomed, and the Firstborn stepped into the world. They were followed by their brethren, season after season of sylvari, wide-eyed with wonder and searching for purpose in this strange land. Shaped first by the Dream that nurtured them before they awakened, the sylvari now travel Tyria seeking adventure and their place in the world...

Charr

hero-charr.jpg

The feline charr of Tyria are a victorious race challenged by their own success. They have survived defeat, oppression, and civil war. They have returned, reconquered, and rebuilt their original homes. Their mighty fortress, the Black Citadel, dominates the surrounding ruins of the human city of Rin, and their non-magical technology is the mightiest in the land. Yet despite their success, they are challenged by divisions among their people, the power of the Elder Dragons, and the ghosts of their own victories.

Asura

hero-asura.jpg

They may be short in stature, but this subterranean race of magical inventors are intellectual giants. These incredibly intelligent beings use their knowledge and skill with magic and crafting to assert their natural dominance. In the world of the asura, it is not the strong who survive, but the clever. Other races believe they should rule by virtue of their power and strength, but they delude themselves. All will serve the asura – in due time...

Human

hero-human.jpg

The humans of Tyria are an embattled race. Over the past three hundred years, they have lost much of their territory. Old enemies and new races threaten traditional human lands on all sides. Yet the human race survives, defending their remaining lands and maintaining the human spirit as they have for centuries. Their greatest city, Divinity's Reach, shines as a beacon of hope for the people of Kryta and beyond – even those dwelling deep within charr territory. The human legends are indelibly imprinted on the souls of all the races of Tyria, be they friend or foe.

Norn

hero-norn.jpg

The norn are a race of valiant, shape-changing barbarians. Boisterous, strong-willed, and passionate, the norn are an independent people that swear fealty to no single being. They thrive in their mountain stronghold by the sharpness of their senses, the quickness of their wits, and the strength of their massive forearms. They are guided in this world by their Spirits of the Wild, who embody the virtues of the mightiest beasts. As a people, they are quick to anger, even quicker to smile, and treat each new day as a personal challenge. They drink and feast and hunt with equal gusto, and fear few things. They are steadfast allies and implacable foes.

Profesje ( 8):

Engineer [

]:

Masters of mechanical mayhem, engineers tinker with explosives, gadgets, elixirs, and all manner of deployable devices. They can take control of an area by placing turrets, support their allies with alchemic weaponry, or lay waste to foes with a wide array of mines, bombs, and grenades.

Thief [

]:

A master of stealth and surprise, the thief is deadly in single combat—particularly when catching enemies off guard. Thieves compensate for their relatively low armor and health by being quick and evasive. They can move through the shadows, vanish into thin air, or steal items from their opponents and use them as weapons. Enemies should watch their backs, or the thief will watch it for them.

Guardian [

]:

The guardian is a devoted fighter who calls upon powerful virtues to smite enemies and protect allies. As dangerous with a staff as he is with a mighty two-handed hammer, a true guardian is a master tactician who knows when to sacrifice his own defenses to empower his allies to achieve victory.

Necromancer [SKILLS TRAILER]:

A necromancer is a practitioner of the dark arts who summons the dead, wields the power of lost souls, and literally sucks the lifeblood of the enemy. A necromancer feeds on life force, which he can use to bring allies back from the brink or cheat death itself.

Ranger [

]:

The ranger is a jack-of-all-trades and a master of them all as well, relying on his keen eye, steady hand, or the power of nature itself. A master of ranged combat, the ranger is capable of striking unwitting foes from a distance with his bow. With a stable of pets at his command, a ranger can adapt to his opponents' strengths and weaknesses.

Warrior [

]:

The warrior is a master of weapons who relies on speed, strength, toughness, and heavy armor to survive in battle. A warrior can shrug off blow after blow to stay in the fight, all the while building up adrenaline to fuel his offense.

Elementalist [SKILLS TRAILER]:

The elementalist channels natural forces of destruction, making fire, air, earth, and water do her bidding. What the elementalist lacks in physical toughness, she makes up for in her ability to inflict massive damage in a single attack, dropping foes from a distance before they can become a threat. Yet, despite her incredible offensive potential, versatility is what makes the elementalist truly formidable.

Mesmer [SKILLS TRAILER]:

Opis soon.

Ciekawostki:

- Brak klas tankujacych

- Brak klas leczacych

- Kazdy moze "podleczyc"

- Stosuje sie bardziej uniki i zmienne tankowanie niz "branie na klate wszystkiego" (dzieki temu nie ma problemu, ze brakuje jakiejs roli w grupie)

- Kiedy straci sie cale HP wlacza sie tryb "walki o zycie", gdzie da rade sie jeszcze podniesc

- Kiedy "umieramy" inny gracz moze nas postawic na nogi

- System Free 2 Play (bedzie wiecej expacow - tak jak w starym GW)

- Mikrotransakcje (tylko vanity items)

• Plusik 1

10 powodow dlaczego GW2 jest warte zainteresowania, z ktorymi duzo sie zgadzam:

http://www.youtube.com/watch?v=xBC_ig73aMs

Ja tam sie mega pozytywnie nakrecilem na GW2 i ze zniecierpliwieniem oczekuje.

Goraco zachecam do wziecia udzialu w przyszlym graniu!

Ja na 100% bede kupowal i przerzucam sie z WoWa.

Jak na razie planuje rollowac Charr'a, co do klasy to sie jeszcze nie moge zdecydowac: Warrior, Engineer lub Ranger.

Troche gameplayu z opisem (43min kompilacja):

Tworzenie postaci (+gameplay Charr start zone):

Zapraszam do dyskusji o Guild Wars2! :)

W jedynke gralem dosc sporo (jakies 4k godzin), jednak po kilku latach grania praktycznie tylko w GW - znudzilo mi sie i zaczalem wyczekiwac dwojki. Na gre napalilem sie chyba nawet bardziej, niz na BF3, czy Uncharted 3.

btw. kim bedziecie grac? Ja zamierzam Sylvari Necro Female, a wy? ;]

Wiadomo juz moze czy swiat w GW2 znowu bedzie (tak jak w w pierwszej czesci) w formie instancji [biegamy po nim solo, ewentualnie formujemy party i biegamy z kims razem], czy tez bedzie tak jak w typowym MMO (jak np. WoW), ze wszyscy gracze biegaja po jednym swiecie, spotykamy ich itp. itd. ?

Edytowane przez Yabollek007

"Pierwsza czesc gry kompletnie mnie nie zainteresowala - wydala mi sie nudna, malo ciekawa, sztywna ani oryginalna."

wez mi pokaz mmo gdzie majac ponad 400 skilli na klase mozna miec ze soba tylko 8 to pogadamy o oryginalnosci. bo ogrom mozliwych buildow na postac ze o buildach calego party wspolgrajacych ze soba nie wspomne to nie znajdziesz nigdzie. (moze d3 z kombinacjami runow ale watpie)

gw2 zapowiada sie ciekawie i to bardzo ale jest pare rzeczy ktora budza watpliwosci. glownie zwiazane z otwartym swiatem i tym jak twierdza ze twoje wybory beda mialy znaczenie (twoje i 8 milionow innych kolesi ktorzy w tym samym miejscu wybrali inaczej bo eventy sie resetuja)

ps. hom 50/50 :D

@Gattz: nie grałem w GW1 więc nie mam prawa się wypowiadać, ale taki RIFT który był zwiastunem tego, że każdy będzie mógł mieć build jaki będzie chciał jednak nie do końca wypalił, bo już po chwili pojawił się theorycrafting (też mi nowość btw xD) i wyszło na to że jak chcesz być najefektywniejszy to musisz wciąć te 3 drzewka i tak i tak rozdać punkty w nie. Tego nie unikniesz w ŻADNYM MMO.

Ofc, możesz mieć swój build, ale istnieje duża szansa, że nie wyciąga 100% możliwości Twojej klasy, co będzie przeszkadzało danemu % graczy w ową grę. Imho wszystko zależy w głównej mierze od tego jak bardzo zmanierowane jest community. Jeżeli wiesz, ze i tak dasz radę zrobić content to nie ma wielkiego znaczenia Twój build, ale są ludzie którzy Ci powiedzą "wyp****laj" bo całość będzie trwałą o 15 minut dłużej niż oni planują bla bla bla...

W GW kazdy skill ktory masz na pasku sobie wybierasz z setki roznych. Wiadomo, ze sa lepsze i gorsze buildy, ale jednego najlepszego to zdecydowanie nie ma, bo po prostu kazdy jest naprawde INNY.

Wiadomo ze nie kazdego moze jarac przegladanie takiej hurtowej ilosci skilli i dopieranie sobie builda (np. mnie - chociaz to glownie jest spowodowane tym, ze nie mam zbytnio do tego glowy), ale co za problem wejsc na neta i znalezc sobie taki jaki nam odpowiada.

Tak w ogole, to wiadomo czy bedzie mozna grac lucznikiem jakiejs innej rasy niz te karly? Na filmikach z broni dystansowej nawalaja te midgety, a ja jakos nie mam ochoty takim biegac.

Swoja droga kozacko poki co zapowiada sie to GW2 i najprawdopodobniej gre zakupie (jesli pojdzie na moim PC, a jesli nie, to zagram kiedy bede mial lepszego :P). Juz pierwsza czesc byla spoko (w szczegolnosci jak na gre bez abonamentu), ale do WoWa to ona nie miala startu. GW2 to bedzie natomiast normalne MMO (a nie tak jak GW1), bedzie mozna skakac i poruszac sie podczas uzywania skillow tak jak w WoWie (w jedynce tego nie bylo, co troche udretwialo rozgrywke).

Edytowane przez Yabollek007

Po obejrzeniu tego filmiku "dlaczego warto zainteresować się GW2" muszę przyznać, że poważnie rozważam zakup tej gry. Już w pierwszym GW podobało mi się to, że nie ma abonamentu tylko płaciło się za samą grę+dodatki. Widzę, że tu też tak będzie, na plus świetna grafika i design. Z klas zauważyłem engineer co już mnie raduje bo zawsze lubiłem w grach tą profesję ale elementalist/nercomancer również do mnie przemawiają .

Co się tyczy postaci to jeśli bym grał to wybierałbym z Female Norn/Human/Sylvari choć dokładnie jeszcze nie wiem którą rasą konkretnie.

Nic no trzeba będzie przyjrzeć się uważniej temu tytułowi bo zapowiada się świetnie.

Czytalem gdzies, ze beda kombinacje rasa-klasa, ktore beda mialy jakies bonusy (przykladowo Norn Warrior bedzie lepszy od Asury Warriora), jednak nie wiem czy to prawda.

Owszem będzie, ale nie tak, jak podałeś w przykładzie, bo byłoby to szkodliwe dla balansu gry. Po prostu obydwie kombinacje będą miały inne bonusy w różnych aspektach rozgrywki np norn do siły, a asura do zwinnosci.

Specjalnie sprzedalem konto z GW1, żeby skończyć z MMO, ktore wysysaja zycie jak pijawka, ale widzę, ze chyba nie oprę się GW2. DAMN YOU ANET!