Skocz do zawartości

Ogólne pecetowe pierdu-pierdu


Gość ako

Rekomendowane odpowiedzi

Oh, jak ja marzę o FPSie który będzie umożliwiał granie w multi cross-platformowo PC-kąsolki ;]

 

 

Kiedyś jakieś coś kojarzę Q ]I[ na PC i DC ale może mi się tylko coś uroiło.

Nic Ci sie nie uroilo. Dokladnie tak bylo :)

No i jak to wypadło? Ciekawość.

Odnośnik do komentarza

Wiesz, do DC była mych i klawa i to chyba była pierwsza gra która to obsługiwała [albo mi sie pierdzieli z Unreal Tournament które wyszło chyba w tym samym miechu].

 

Nie grałem nigdy z nikim w takim trybie. Grała albo na DC [w gralni] albo na PC.

Mogę sobie tylko wyobrazić że w tak skilowej gierce pad po kilku chwilach latał po pokoju :D

Odnośnik do komentarza

VS miedzy pc i ps3 ma byc w nowym counter strike global offensive.

ta sama firma wiec calkiem mozliwe. tylko ze znowu pewnie konsolowcy beda krecic nosem ze przypisanie gry do konta steam to zamach na rynek wtorny i oni nie chca.

 

edit :

 

juz widac ochydne menu podglupione dla konsol. oby nie ruszyli bindow z edycji cfg (kolejna przewaga pc>konsola bo jakos nie widze by sobie pod jednym guzikiem na konsoli mogli ustawic kupienie m4, kevlaru, 2 flash, he i deagle a to tylko jeden zestaw gdzie na pc ma sie ich z kilka)

Edytowane przez Gattz
Odnośnik do komentarza

1)

W jaki sposób przyjemność z gry, w której główne (a dla wielu i jedyne) skrzypce gra multi umniejsza fakt bitmap w singlu? Jeżeli bitmapa miast modelu tak razi, to co, nigdy być ako nie kupił BFa jak by miał multi only?

Drzewa w multi są w takim oddaleniu od akcji, ze gdyby mi ako nie kazał tam iśc, to bym pewnie nigdy nie wiedział o tym.

Dla mnie to jest szczegół, który totalnie nie ma znaczenia. Ukazuje jedynie, że na twórcach wywierano pośpiech (więc więcej tu winy EA) niż DICE samego w sobie. Jak z DA2.

 

2)

Stonka: no bitmapa, razi w oczy ale nie powiesz mi, ze imersja Twoja padła na łeb, na szyję momentalnie po jej ujrzeniu. Czyli, że co, lewa łapa na WSAD, prawą trzepiesz, podchodzisz do szyby.... i pałka w dół, flaczeje a Ty nagle postanawiasz zmyć naczynia? Razi, ok, ale nie uważam tego również, za fakt który nagle sprawia że ocena gry leci w dół.

Jest to najbardziej rażąca bitmapa w Deusie, bo jest najlepiej widoczna. Jasna, duża etc. Reszta to nocne tła w miastach, na których i tak nie powinieneś się skupiać, jeżeli wczuwasz się w grę. Lizanie ścian to nie wczuwanie w grę, a podchodzenie do gry od najmniej emocjonalnej strony - technicznej.

 

3)

Nie bardzo rozumiem nawiązanie do MGSa, prawdę mówiąc.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

A grałeś w MGSa? Był super ale człowiek po chwili uświadamiał sobie że zasięg widzenia na 5 metrów to padaczka :D

Tak samo mam w deusie. Ta gra co chwilę mi mówi: czekaj, nie wczuwaj się, jestem tylko w (pipi) ograniczoną gierką. Po jakimś czasie klimat wyparował i zacząłem przechodzić tylko po to, żeby skończyć.

Odnośnik do komentarza

1)

W jaki sposób przyjemność z gry, w której główne (a dla wielu i jedyne) skrzypce gra multi umniejsza fakt bitmap w singlu? Jeżeli bitmapa miast modelu tak razi, to co, nigdy być ako nie kupił BFa jak by miał multi only?

Drzewa w multi są w takim oddaleniu od akcji, ze gdyby mi ako nie kazał tam iśc, to bym pewnie nigdy nie wiedział o tym.

Dla mnie to jest szczegół, który totalnie nie ma znaczenia. Ukazuje jedynie, że na twórcach wywierano pośpiech (więc więcej tu winy EA) niż DICE samego w sobie. Jak z DA2.

Czy ja gdzieś napisałem, że przyjemność z gry na tym cierpi? Nie, po prostu napisałem że obecnie sporo się trafia takich kwiatków i BF3 jest jednym z przykładów.

Czy razi? W grze, która technologicznie miała pokazywać, na co stać obecne pecety? Odpowiedz sobie sam. BF3 jest pod tym względem jak gów.no w czekoladzie.

Jak się lata helką/jetami to akurat często to widać.

 

Szczegół nie szczegół, właśnie szczegóły odróżniają rzeczy wybitne od całkiem przeciętnych.

Odnośnik do komentarza

Jasne, że grałem, mam wszystkie MGSy na płytkach ładnie.

Ale Stonka, tak samo było w Splinterach tylko tam nie było "trójkąta wizji". Trza było na wyczucie.

 

Ciężko by było zrobić grę w której strażnicy by mieli zasięg wzroku na "całą mapę" jak prawdziwy człowiek. To są pewne uproszczenia na które trza się zgodzić zasiadając do gry.

 

 

 

 

 

Akuś:

Masz rację, że to szczegóły determinują klasę gry. Nie da się zaprzeczyć.

Ale nie można było wierzyć, że gra na jaką kreowano BF3 (tym bardziej, że gra ukazała się na 7 letnie konsole) nie będzie zawierała żadnych sztuczek graficznych. To by było po prostu naiwne myślenie troszkę :)

Edytowane przez Kazuun
Odnośnik do komentarza

No wiesz, mówili że wersja na PC jest ich oczkiem w głowie, a konsole dostaną okrojony port. Chwalili się, jak to wykorzystują DX11 i że na Ultra trzeba 2x 580GTX żeby pograć. Więc tak, naiwne, ale powiem, że jeszcze do bety miałem nadzieję na coś na miarę pierwszego Crysisa kilka lat temu.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.