Skocz do zawartości

Sleeping Dogs


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące później...
  • 4 tygodnie później...
Gość DonSterydo

LOLZOR O_O Dlaczego o tej grze jest tak cicho?

 

Hamerykańskie klimaty mnie nie kręcą, ale Hong Kong + sandbox :D Wygląda na cholernie mocno rozbudowaną grę z przywiązaniem do detali niczym rasowa produkcja Rockstar. Aż dziw, że to gra SE.

Odnośnik do komentarza

Jaja jak ch.u.j że ta gra się zapowiada tak miodnie :woot: Chyba nikt się tego nie spodziewał po tym tytule, no ale wstrzymajmy się z zachwytami do pierwszych playtestów i recenzji, ale nadzieja jest bo byle kto tej gry nie robi. Jakby wyszedł z tego nieoczekiwanie konkretny tytuł to by chociaż umilił oczekiwanie na króla (czyt. GTA V) :D

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

No nie wiem, pierwsze True Crime'y zapowiadały się też rewelacyjnie, a wychodziło sztucznie i plastikowo. System walki, slow-motion, jakieś dodatkowe możliwości - wszystko super, ale czy gra będzie tworzyła jedną zgraną całość? GTA IV potrafiło stworzyć świat, gdzie budynki sprawiały wrażenie budynków, nie jakichś pustych brył pokrytych teksturą, gdzie samochody bujały się jak prawdziwe samochody i czuło się prędkość, gdzie strzelając do ludzi czuło się ich wagę i bezwładność. W takiej grze można nie robić żadnej misji z wątku głównego i świetnie się bawić przez dziesiątki godzin. Ba! Nawet zwykła przechadzka dostarczała mnóstwo wrażeń, bo autorzy ukrywają tony różnych ciekawostek w świecie gry. O to chodzi - miasto nie jest tylko dodatkiem, dużą "otwartą" planszą po której można pojeździć, ale tak naprawdę to tylko tło i scena dla misji.

 

Dalej idąc. Czy wszystkie misje będą opierać się na tym samym, tj. pojedź w miejsce X, wytłucz/zastrzel kilkadziesiąt osób i jedź dalej? W GTA częściowo to tak wygląda, ale nie brakuje wykręconych i niespodziewanych zwrotów akcji, dodatkowo dzięki świetnej fabule robiąc teoretycznie tą samą (w mechanice) misję po raz n-ty świetnie się bawimy, bo jesteśmy w nietypowym miejscu/sytuacji.

 

To dlatego wszystkie "GTA-killery" (a było ich chyba jeszcze więcej niż "iPhone-killerów") mimo świetnych zapowiedzi, mimo bajerów których od zawsze w GTA brakowało, mimo późniejszego startu nigdy nie były w stanie pobić aktualnego wydania produkcji od Rockstar. Bo król jest tylko jeden.

 

I kurde, ciężko to napisać, ale widać, jak poważne dzisiejsze konsole mają niedobory mocy i pamięci :confused:.

Edytowane przez raven_raven
Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące później...

Hehe, wszyscy się wypowiadają w dziale PS3 :)

 

Zauważyłem, że w monitoringu tylko część kamer jest aktywna. Podejrzewam że w DLC wrzucą kolejne miejscówki do oczyszczenia a potem nalotu policyjnego. Czyt. nie ma co inwestować w dodtki do Sleeping Dogs :)

Odnośnik do komentarza

Gra mnie wessała totalnie. Oczywiście można się czepiać sterowania autem, animacji w niektórych momentach i pracy kamery.. Ale powiem Wam jedno: KLIMAT Hong Kongu przyćmiewa te wszystkie niedociągnięcia, poza tym oprawa muzyczna to miód na uszy (jakkolwiek by to nie brzmiało :D ). Pograłem już ok. 10h-12h i chcę jeszcze. Nie brnę na siłę aby jak najszybciej zaliczyć główny wątek, natomiast delektuję się każdym zadaniem dodatkowym, które swoją drogą są meeeega ciekawe!

 

Polecam. Wstępnie 8+ / 10!

Odnośnik do komentarza

Przeszedłem gierę i uzbierałem wszystko smiley.gif Gra na 8/10, model jazdy słaby ale nie mam co do reszty się przyczepić. Może porównując do GTA IV parę detali przeszkadza, ale mniejsza z tym. Świetny system walki, piękne miasto, dobra fabuła.

 

Mało zostało do calaka więc go zrobię, można powiedzieć że niezbyt męczący.

Edytowane przez MaZZeo
Odnośnik do komentarza

No i jest calak. Walki kogutów to największy mindfuck jaki spotkałem ostatnio w grach. Bilans zwycięstw/porażek ptaków nie ma znaczenia, tak samo jak i sam przebieg walki - jeden ptak dziobie drugiego 4 razy tak że pada na glebę, po czym ten wstaje, wykur.via mu falcon kicka i od razu zgonuje :woot:

 

Wszelkie te poboczne aktywności ssą jaja i nie mająnawet startu do jakiś głupot pokroju rzucanie podków w Red Dead Redemption.

Odnośnik do komentarza

Tak swoją drogą to chciałem zauważyć, że ściągnięty z Batmana system walki niszczy :) Nie wiem ludzie piszą że jest sporo gorszy? To jego kopia, ale dla mnie momentami lepsza. Po pierwsze jest trudniej, po drugie najbardziej efektywne są kombinacje, w batmanach to głównie był spaming x'a, a perek robił wszystko automatycznie. W batmanie używa się w 3 przycisków. W SD jest ich 5 i do tego dochodzą combosy. A to latanie batmana od jednego do drugiego - animacyjnie super ale to już zachacza o samograj. Inna sprawa że w batmanie swobodnie mogłeś rozwalić 15-20 gostków ciebie atakujących, to jest komedia nawet jak na superbohatera. W SD nie masz do czynienia z walkami o takich proporcjach, poza niektórymi fight clubami. Nie ma też takiej sytuacji, gdzie dobrze zbudowany osiłek na oko ważący 100 kilo pada na glebę po jednym strzale jak. Tutaj są klasy przeciwników, z każdym trzeba obchodzić się inaczej.

 

Batman ma bardzo efektowne i genialne animacyjnie walki, ale zwyczajnie SD go niszczy pod względem wyciąganej satysfakcji. No i samo wykorzystanie elementów otoczenia wprowadza różnorodność w walce, nie mówię o tych śmietnikach i wiatrakach ale wykorzystywanie barierek, ścian, stołów, nawet aut jest mega smiley.gif

 

Ciekawe czy jakieś przyszłe gry zaadoptują trochę tych patentów z SD do swoich gier (ROCKSTAR PLZ)

  • Plusik 3
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.