Skocz do zawartości

The Cyberpunk 2077


Keymaker

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 67
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Gość DonSterydo

Tak z innej beczki - te szukanie pracowników poprzez apele skierowane w stronę graczy są bardzo mało profesjonalne i CDPR powinno zaniechać tych praktyk jeśli chcą zaistnieć w branży na większą skalę.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Mi chodzi o sposób w jaki szukają ludzi. Najpierw apelują na swojej konferencji, teraz w ukrytej wiadomości do graczy - to trochę uwłaczające dla firmy, która chce być poważnym graczem na rynku. Mi to trochę wygląda tak "Nie możemy znaleźć żadnych dobrych nowych pracowników na światowym poziomie, to prosimy o składanie podań przy każdej możliwej okazji". To powinno się odbywać w trochę inny sposób.

Odnośnik do komentarza

Wszystko ok, ale to jest polski deweloper mający ambicję wybić się na światowy poziom. To nie jest rynek francuski, brytyjski czy też kanadyjski. To co osiągnęło RED i to co może osiągnąć życzyłbym każdemu innemu devowi w Polsce. Jeśli ta gra osiągnie wielki sukces to już nie będą musieli sięgać po takie sposoby perswazji.

Odnośnik do komentarza
Second, we don’t see any reason why RPGs should look worse than shooters. They should actually look better. The story’s always the thing, because that’s the thing which keeps you playing, but these days — and especially in the next generation when you have the new consoles, when you have the new HDTVs — you’re going to want bells and whistles on the graphical side, and we want to deliver on that as well.

 

CDPR

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...

 

Do premiery Cyberpunka 2077 pozostało jeszcze mnóstwo czasu i CD Projekt RED nie podjął póki co ostatecznej decyzji co do polonizacji gry. W jednym z wywiadów przedstawiciele studia zdradzili jednak, że rozważają bardzo ciekawy pomysł, który może wnieść nową jakość w dziedzinie lokalizacji. I to nie tylko w Polsce.

 

 
W wideowywiadzie udzielonym serwisowi Dubscore Sebastian Stępień z CD Projekt RED wyjawił, że developerzy rozważają kilka pomysłów związanych z lokalizacją Cyberpunka 2077, w tym jeden nietypowy. Jaki? Najlepiej wyjaśnia to sam Stępień:
 
Decyzje nie zostały jeszcze podjęte, ale zastanawiamy się nad takim systemem, który pozwoliłby opowiedzieć troszkę historię tego świata. Pomysł jest taki, żeby nagrać wszystko w oryginalnych językach. To znaczy, jeżeli w grze pojawią się Meksykanie, to będą mówić slangiem meksykańskim, będą to meksykańscy aktorzy grali. Natomiast gracz będzie mógł sobie kupić implant tłumaczący i w zależności od jego zaawansowania będzie dostawał lepsze lub gorsze tłumaczenia. Nie da się w wiarygodny sposób przełożyć ulicznej mowy z Los Angeles czy jakiegoś innego amerykańskiego miasta. Tego nie da się zdubbingować zwyczajnie tak, by przekazać te emocje, ten rytm mowy, zachowanie. To wszystko musi być spójne. Po prostu będziemy słyszeć, że polscy aktorzy próbują zagrać Amerykanów. To raczej się nie uda.
 
Przyznaję, pomysł mnie zaintrygował. Na pewno wpłynąłby na realizm rozgrywki i zwiększył tzw. „immersję”. Ileż to razy irytowało mnie (i zapewne was), gdy w filmie czy grze wszyscy bohaterowie mówili w jednym języku...
 
 
Edytowane przez Qvstra
Odnośnik do komentarza
  • 4 lata później...
  • 2 lata później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.