Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/06/20 in all areas

  1. 48 points
  2. 38 points
    Żona już o 06:30 wręczyła mi dziś w łóżku prezent urodzinowy. Tego co jest w środku sie nie spodziewałem. Tym wieksza radocha.
  3. 32 points
    Ostatnie łowy z około półtora miesiąca. W końcu się udało zamknąć temat serii Suikoden na PS2. Okage dość mało znane w Europie, a fajny RPG do polecenia. Gungrave'a jedynkę szukam, może ktoś coś? No i gruby drop gier na PS1 wpadł. Powoli zamykam kolekcję gier na szaraka, jeszcze tak z 60 tytułów i mam komplet tego co chce. C:-)
  4. 32 points
    Uzbierało się tego i owego. Poprzednio kupiłem bongosy do gc i pistolet do saturna. Spodobały się tak bardzo, że kupiłem po kolejnej sztuce by grać w multi. Oraz wpadło trzecie psp i drugi xbox w oryginalnej czarnej obudowie. Reszty nie będę opisywał.
  5. 27 points
  6. 27 points
    + mały update tv, było tak: jest: oraz wymieniłem w końcu laptopa na coś na czym można od czasu do czasu w coś pograć
  7. 27 points
    Ciężko się czyta niektóre wypowiedzi, tak PS5 będzie słabsza w niektórych obliczeniach od XsX, nie - dysk SSD nie zmieni różnicy w teoretycznej mocy konsoli, nie - XsX nie będzie lepszy w każdym typie obliczeń. Wszystko będzie zależało od tego co i jak chce uzyskać dany developer. Nie, dysk SSD i jego prędkość nie wpłynie tylko na "szybsze doczytywanie". Nie mówię tu nawet o game designie, ale o tym jak będzie wyglądała optymalizacja i produkcja. Dajmy na to dev 3rd party będzie chciał zrobić trick z cullingiem. Culling w skrócie, to metoda optymalizacji, polegająca na tym, że generowany jest tylko obraz, który widzi awatar gracza, dzięki superszybkiemu SSD, będzie można zrobić go bardzo agresywnie, używając wysokich/maksymalnych LoD, ponieważ czas potrzebny na znalezienie tekstury, załadowanie jej i obliczenia związane ze światem będą szybsze niż prędkość obracania się awatara gracza, to samo załadowanie geometrii po destrukcji i wiele innych rzeczy. Przykładów jest mnóstwo. Różnica 2TF jest mniejszą różnicą niż różnica między XB1 a PS4 i dużo mniejsza niż różnica między Pro a XBX (swoją drogą developerzy nie narzekali tyle na moc graficzną w XB1, co na system pamięci, MS wybrał DDR3 ponieważ chciał być kombajnem multimedialnym, więc od początku założeniem było 8GB, GDDR5 nie był na chwilę projektowania konsoli dostępny w takich kościach aby to miało sens, przez to MS użył ES.RAM, super szybkiej pamięci, ale w bardzo małej ilości - najprościej wytłumaczyć to tak: ES.RAM to autostrada, która co chwilę ma bramki, więc co z tego, że jedzie się szybko, jak co chwile robi się korek). Obrazując to na rozdzielczościach: różnica między 260p a 480p jest absolutnie gigantyczna, różnica między 1800p a 4K jest niewielka, dla większości niezauważalna. Po prostu czym więcej pikseli, tym mniejsza różnica w postrzeganiu różnic (prosto rzecz ujmując). XsX jest i będzie mocniejszą konsolą, PS5 jest i będzie szybszą konsolą - ale jako całość, będziemy mieli pierwszą generację, w której mamy porównywalne konsole. Nie było tak w czasach Saturna/PSX/N64, nie było tak gdy królowało PS2(mając duuużo silniejszych konkurentów), nie było gdy PS3 było koszmarem dla większości devów, ani nie było tak gdy MS postanowił postawić na multimedia zamiast na gry. Teraz tak będzie. Nie rozumiem więc wojenek, naprawdę, nie tym razem.
  8. 26 points
    Marzec z głowy: Do pełni szczęścia brakuje Dooma, ale co się odwlecze to nie uciecze. Wleci w kwietniu w wersji na PC oczywiście. #zostanwdomu
  9. 26 points
  10. 25 points
    Zakupy z ostatnich trzech/czterech miesięcy: Lucek kupiony w Media Markt w Dreznie (nie mogłem się oprzeć Steelbook'owi) Trochę dobra od @Dave Czezky i zakupiony Steelbook Shenmue III na alledrogo
  11. 25 points
    Dawno mnie tu nie bylo. Generalnie od dawna nie kupuje już wersji pudełkowych gierek, ale w przypadku takiej gry, tak wydanej, w takiej cenie - nie mogłem nie zrobić sobie prezentu urodzinowego.
  12. 24 points
    No siemanko konsolowe świry:
  13. 24 points
    Ech, w La Mulanę jedynkę zagrywałem się na Vituni, swego czasu kupiłem nawet edycję Limited Run. A teraz wyszła dwójka. W pakiecie z jedynką. Wydania na bogato, które w sumie nie są mi potrzebne, bo tylko zajmują miejsce, ale tylko takie były dostępne. A ja musiałem to mieć, tylko znów nie mogłem zdecydować czy chcę to na Switcha, czy PS4. Nie potrafię wyjaśnić co takiego jest w tej grze, ale ją uwielbiam (jedynkę, bo w dwójkę jeszcze nie grałem). Trochę drewniana, trudna i wymagająca cierpliwej eksploracji (żadnych waypointów), ale atmosferą jestem zauroczony. Wersja Switch rozpakowana, PS4 nadal w folii.
  14. 24 points
    Od dawna się przymierzałem, ale wreszcie jest :-) Zabieram się za giercowanie :-P
  15. 23 points
    Z tym ze posiadaczom ps4 konsola widmo nie przeszkadza bo posiadacze konsolki sony w 2020r czekaja na swietne gry a posiadacze xboxa na nowa konsole. Taka subtelna roznica. Ale napewno wyczekiwanie na nowe wiesci na temat szybkosci procesora nowej konsoli jest tak samo fajne jak granie w tlou2,ff7 czy ghost of tshushima
  16. 22 points
    Dźwięk w grach, to dla mnie podstawa. Traktuję go na równi z obrazem, także tego Chłopaki na mieście mówią, że jakość dźwięku jest tak samo dobra jak w moich ukochanych TB Elite 800x. Na pewno są lepiej wykonane, lekkie i wyglądają na trwałe. Oby były również mniej awaryjne od moich dwóch egzemplarzy Turtle Beach, a raczej Turtle Bitch Teraz czekam aż się naładują i będzie testowane
  17. 21 points
    Małe zakupy na kwarantanne. Miałem czekać do ps5 ale nie wiadomo czy w ogóle wyjdzie w tym roku a zaległości trzeba ograć. Zakupiłem od razu konsole i wszystkie ciekawe exy jakich nie miałem okazji ograć od sprzedaży konsoli. W co by tu zagrać judgment, nioh 2, death stranding, Detroit czy shadow of the colossus. A może opalić switcha lub Xboxa. A może Netflix Amazon czy HBO go. No jest co robic. Jakoś dam sobie radę do końca lata .
  18. 21 points
  19. 21 points
    Pierwszy! :) Taki początek miesiąca to ja rozumiem, będzie grane, czytane i pite.
  20. 21 points
    Gdy demony się budzą, moim obowiązkiem jest rozniesienie ich w perzynę:
  21. 20 points
    takie tam na kwarantanne
  22. 19 points
    Rzucanie minusów w niepoważnych sprawach jest absolutnie głupie, więc zgadzam się, ale to praktyka częsta na forum, Mędrek pierwszy i ostatni nie będzie, żeby jakoś specjalnie go wypunktować :v Ale co jest konkretnie nieprawdą? Jeśli ktoś ma jakieś obiekcje, czy chce mnie poprawić to będę wdzięczny (bo sam czegoś się nauczę). W poprzednim poście baaaaardzo skrótowo opisałem jak wygląda proces optymalizacji (w rzeczywistości to jest walka o każdą klatkę), dla chętnych są dostępne rzeczy, GDC regularnie publikuje materiały z własnych konferencji, są fora i miejsca gdzie można o tym rozmawiać z ludźmi, którzy pracują przy grach (są też game jamy, które serdecznie polecam). Jeśli ktoś chce dowiedzieć się jak się robi gry, to ma otwarte szeroko bramy do tej wiedzy, mamy najprzyjaźniejsze czasy ku temu, dostęp do informacji jest prosty. Nawiasem mówiąc, bottlenecki na które natykają się obecni developerzy, to nic przy tych, które pojawiały się na przestrzeni lat, obecnie sprzęt jest prostszy (ale i dla części devów oraz pasjonatów mniej kreatywny), a nadchodzące konsole będą jeszcze przyjaźniejsze developerom. Informacja o profilach w devkitach jest też do zdobycia normalnymi źródłami, np. czytając ostatnie materiały DF (które ewidentnie interesują ludzi, żeby ich używać do wojenek, nie do zdobywania wiedzy). Nic innego nie dodałem (a casus założenia czy ktoś ma dostęp do devkitu jest taki, że osoba z dostępem do devkitu na forum publicznym raczej nie chciałaby o tym mówić) Odniosę się też do "szybko zrobiony patent na niedobór tak bardzo nieważnych teraflopów" - to tak nie działa, to nie jest podkręcenie zegara w karcie i patrzenie czy komputer się nie zwiesi, każda zmiana w SoC konsoli to absolutnie gigantyczne pieniądze i czas spędzony nad R&D, czas spędzony przez inżynierów z dwóch firm, bo AMD jako partner sprzedaje głównie technologię, więc ich praca też ulega ewolucji/zmianom. Zmiany takie jak te, stanowią jeszcze większy problem - w momencie gdy decydujesz się na własny, customowy model chłodzenia, musisz wziąć pod uwagę wszystkie zmienne i to ile ciepła musisz wyprowadzić, zachowując termalne limity. Im wyższa częstotliwość, tym jest to cięższe zadanie, więc "szybko zrobiony patent na ostatnią chwilę" jest tym bardziej nierealny, bo zakłada przeprojektowanie bardzo wielu elementów. I tak ewidentnie w tej - dość absurdalnej - plotce, z niezrozumiałych względów wstawionej przez EiC Windows Central na własny profil na TT, jest ziarenko prawdy. Konsola będzie potrzebowała odprowadzać mnóstwo ciepła (wysokie zegary, SSD, pamięć etc. - wszystko na malutkim APU, szacuję okolice 300mm2) - tylko no, po to chyba wszystkie patenty związane z własnym chłodzeniem. Najbardziej absurdalne w plotce była dywagacja o formie konsoli - żaden, absolutnie żaden developer na świecie nie miałby tej wiadomości . Dla przypomnienia, forma i ostateczny wygląd PS4 zostały wybrane przez Andrew House'a tuż przed startem produkcji, wybierał z dwóch designów, nikt oprócz projektantów nie miał dostępu do tej informacji. Na koniec. Do startu tej generacji nie będę pisał już o sprzęcie i technologi tutaj (ani w innym wątku na forum) jeśli ktoś chce ze mną porozmawiać, chętnie popiszę na priwie. Trochę męczą mnie te przepychanki fanboyów, szczególnie w tej sytuacji. Nie wiem - w najbliższych miesiącach, w tym roku, dotknie nas gigantyczny krach finansowy, dotknie naszych bliskich, dotknie znajomych, dotknie wszystkich na około, dotknie rzeczy, które lubimy (dotknie też i gierki, i konsole, i resztę rzeczy, o które lubicie się wszyscy kłócić). Wiele osób będzie musiało zrezygnować ze swojego stylu życia, będzie musiało przewartościować wiele rzeczy. Mnie też to czeka, w tym roku miałem mięć kilka wydatków związanych z tym hobby, czekałem na premierę Ampere, czekałem na nowe konsole. Prawie na pewno zrezygnuję z tego, a i tak czuję się niesamowitym szczęściarzem, bo wiem, że nadal będzie mnie stać na w miarę normalne życie, to szczęście nie jest i nie będzie dane wszystkim. Dlatego, te pyrrusowe "zwycięstwa" w absurdalnych kwestiach związanych z hobby, te kłótnie o firmy, których generalnie nie obchodzi wasze zdanie, zaczynają mnie irytować bardziej niż zwykle. Jak ktoś dalej chce mnie mieszać w wojenki konsolowe, teorie konspiracyjne, be my guest. Przecież nic na to nie poradzę. Życzę wszystkim też żeby ciężki czas przeżyli jak najłagodniej i mogli się cieszyć z przyszłej generacji, ta - dla twórców i graczy - do momentu kryzysu związanego z pandemią zapowiadała się znakomicie, a każda osoba z którą rozmawiałem (od tych robiących gry AAA dla największych wydawców, po średnie i małe teamy Indie) była podekscytowana możliwościami obydwu maszyn. Oby tak pozostało, niezależnie od wszystkiego, co się będzie działo. Peace out. (ale o gierkach i innych tematach pisać będę nadal, niestety - dla produktywności czasu)
  23. 19 points
    głupio by było umrzeć na wirusa z gtx 770 i zabytkowym i5 na pokładzie więc czas na mały update, procek to ryzen 9 3900X i zaraz będzie orany Quake 2 RTX
  24. 19 points
    arcade stick HORI. To już mój drugi AS do PS4. Poprzedniego Madcatza za 1200 zł skopałem, rozwaliłem młotkiem (części Sanwy sobie zostawiłem ofc) i wyrzuciłem. Ten za 630 zł sprawia wrażenie solidnej konstrukcji (w odróżnieniu od (pipi) MC), posiada touchpad i chowany przycisk option oraz gniazdo słuchawkowe. Nie skrzypi a jego obudowa nie rusza się jak MC bo nie otwiera się jednym przyciskiem a trzeba użyć śrubokręta. Ogolnie już na wstępie jestem zadowolony. Najwyżej kiedyś wymienię przyciski i gałkę na Sanwę. Doom 4 - wiadomo. Wziąłem od Czezkiego bo Mediamarkt pozamykane. Kupiłem też abonament roczny Sony żeby się w multi pobawić. Też w Perfect Blue (stick natomiast był z ALeGros lol).
  25. 19 points
    Nioszek drugi, my precious
  26. 18 points
    Znowu odkrywam Wiesława po wątku fabularnym, czas na sub-questy. DSR: 3200x1800, Tekstury 4K i do tego phoenix lighitng mod. W ruchu wygląda to fenomenalnie.
  27. 18 points
    Wywiad był bardzo ciekawy - jeśli ktoś traktuje to jako "clickbaitowe gó.wno" - to niespecjalnie się wczytał albo po prostu technologia go nie interesuje. Wywiad był zapowiadany od jakiegoś czasu, to nie miały być nowe informacje, tylko wyjaśnienie poruszonych przez Cerny'ego rzeczy z jego wystąpienia (co zostało osiągnięte). No, ale to było oczywiste - po to jest ten cały system - żeby optymalizować do konkretnego rodzaju workloadów w oparciu o rzeczy, które chce się osiągnąć w obrębie danego limitu :I Devsi mają dostęp w devkitach do wcześniej przygotowanych profili, do których mogą dostosować proces optymalizacyjny (jeśli chcą). No i pisanie "pod latające zegary" - tak nie działa proces pisania gier: punkt stały jest potrzebny po to aby na każdym sprzęcie napisany kod zachowywał się tak samo (to jest największy plus fixed hardware). Optymalizacja i tak odbywa się na poziomie wykorzystania cykli i umiejętnym zarządzaniu dostępnymi zasobami (czyli całością rzeczy, łącznie z tym jaką informację trzymać ile milisekund w cache, a którą zostawić w ram, czy kiedy CPU może wykorzystać informację w danej klatce i milionami podobnych operacji) W przypadku PS5, dev ma więcej możliwości wpływu na to (jeśli chce). W przypadku stałych zegarów, też musisz pilnować cykli i całego workloadu, oraz tego jak operować nimi w obrębie CPU/GPU, chyba, że chcesz przeciążyć sprzęt. I wszystko i tak się będzie sprowadzało do danych gier, ich silników, w jaki sposób są wykorzystywane oraz od metod obieranych przez ich twórców, bo będą dawały różne rezultaty między XSX i PS5, czasami zahaczając o ekstrema (tak jak jest i w tej generacji, gdzie w wybranych grach PS4Pro traci dużo mniej niż "teoretycznie powinna" i to samo w przypadku XB1 a PS4, gdzie jest odwrotnie) Nie rozumiem cały czas tej negacji. Sony wybrało to rozwiązanie, żeby dać więcej mocy devom, w wybranym dla siebie TDP/BoM/wybranej cenie MSRP. Nie zrobili tego, żeby oszukiwać kogokolwiek :| Część osób chce ( again, z niezrozumiałych dla mnie powodów) ewidentnie, żeby jedna konsola była znacznie gorsza od drugiej, bo nie wystarczy, że jedna jest słabsza (ale nadal bardzo dobra), musi być po prostu jakieś ekstremum. Rodzaj jakiejś walidacji wewnętrznej albo nie wiem, mentalność typu "nie wystarczy, że dobrze mi się wiedzie, sąsiadowi musi gorzej".
  28. 18 points
    Taka mi dziś paczka przyszła
  29. 18 points
    Ostatnie zakupy. Banderas
  30. 18 points
    GOTY https://gfycat.com/amplerareflounder
  31. 18 points
    Wjechały nowe opony wraz z upgradem rozmiaru, co by wszystkie natany mateusze potrafiły lepiej ogarnąć, 245/35/19 | 265/35/19 -> 275/30/19 | 295/30/19 Przy okazji kilka archiwalnych zdjęć: Wygląd tego auta pod maską(podobnie jak M3/M4) to dla mnie carporn, zwłaszcza w czasach gdy w większości aut po otwarciu maski widać jedynie wielki kawałek plastiku
  32. 18 points
    No to na forumku jest już trzech muszkieterów Niestety nie udało mi się dorwać fizycznej wersji Ori W Nioszka pogram przez łikend i coś skrobnę na forum. Jedynka ma kilka wad (recykling, niespecjalna grafika), niemniej to jedna z moich ulubionych gier tej generacji Liczę, że kontynuacja nie zawiedzie. Miłej gry, chłopaki
  33. 17 points
    Wsiada informatyk do taksówki. - Na jaki adres wieziemy? - 192.168.1.17 :}
  34. 17 points
    Kombinujemy - na pewno będziemy namawiać do zamawiania numerów przez sklep z darmową dostawą do domu. Nie ma możliwości, żeby ta sytuacja nie odbiła się na sprzedaży. Poza osobami regularnie kupującymi PE, jest też spory procent takich, którzy łapali PSXa do pociągu, jadąc do pracy metrem, wrzucając do koszyka w empiku, bo coś ich zainteresowało na okładce. Teraz tych drugich klientów praktycznie nie będzie. Ale jeśli sporo ludzi zamówi numer online, gdzie wydawca troszeczkę więcej zarabia, może uda się jakoś przetrwać te miesiące. Redaktorzy już deklarują, że jeśli będzie bardzo trudna sytuacja nie chcą żadnej zapłaty za teksty i myślę, że jakoś to wspólnymi siłami przetrwamy. A za tydzień opóźnienia w tym miesiącu czytelnicy dostaną nie 100, a 108 stron Generalnie walczymy!
  35. 17 points
    Trzeba inwestować w swoje ukochane hobby, nawet w tym trudnym okresie c`nie Sam sex!
  36. 17 points
    Wrzucam coś pierwszy raz, bo aż sam w szoku jestem. Miałem 100 zł w Cexie do wydania, a jak wiecie leci tam równa przycina na grach, aż tu Yakuza za 100 zl równe więc zamawiam. Miała być zwykła wersja, a tutaj przyszło coś takiego.
  37. 17 points
    Gry na nadciągającą apokalipsę zombie
  38. 17 points
    Niby jest w gamepass ale nie mogłem odpuścić sobie takiego wydania, do tego przyjechał w końcu pad elite i wyszlo double combo. [emoji3590]
  39. 16 points
    Skończyłem Hard, 20+ zgonów, około 10 godzin gry w sumie. Krótko, a na normalu bez powtórzeń i oszczędzania ammo pewnie pykłoby w 6 h. Jak najbardziej rozumiem żale, że gra trwa tylko tyle czasu i nie mam zamiaru jej za to usprawiedliwiać. Inna sprawa, że dla mnie znacznie ważniejsze jest replay-ability: ponowna zabawa na very hard, masterowanie ocen oraz speedruny - będzie jeszcze DŁUGO i MOCNO grane, oj tak. Staram się chować większe spoilery, ale mogę zdradzić co nieco z gameplayu, więc jak ktoś jest wyczulony, to niech nie czyta. Minusy, czyli najpierw to co mi się nie podobało, czyli przede wszystkim wycięty content zarówno z klasycznego RE3, jak i pozbawienie gry kilku fajnych elementów z RE2 remake. Gra została całkowicie pozbawiona wyborów, a co za tym idzie delikatnej nieliniowości i co gorsza - "losowego" pojawiania się Nemesisa, czyli najlepszego ficzera z oryginalnej trójki. Fatalny pomysł, żeby z tego zrezygnować, nie będzie już siedzenia jak na szpilkach przy drugim podejściu. Jeżeli natomiast chodzi o elementy z RE2 remake to możemy zapomnieć o korzystaniu z przedmiotów defensywnych, granaty odgrywają znacznie mniejszą rolę, a zużywalnych noży nie ma wcale. Szkoda, dodawało to nieco taktycznego smaczku do gameplayu. Zamiast tego mamy jakieś tępe mashowanie guzika, żeby wyrwać się z uścisku przeciwnika... Zagadek jest dużo mniej, bronie zdobywa się w prostszy sposób (co nie znaczy, że same nam wpadają w łapy, niektóre można kompletnie przegapić), lokacje już nie są taką plątaniną korytarzy. No i co mnie zraniło w serduszko: BRAK RIBBONÓW. Dlaczego k*rwa?? Idziemy dalej - nie jestem fanem przesadnie filmowych i oskryptowanych gier, dlatego nie podobały mi się niektóre ucieczki przed Nemesisem, zwłaszcza pierwsze pół godziny za bardzo śmierdzi takimi tytułami (na szczęście później jest tego bardzo niewiele). Ok, wygląda to fajnie i efektownie, ale odbywa się przy znikomym udziale gracza i przy kolejnych podejściach będzie wkurzać. To by było chyba na tyle jeżeli chodzi o zrzędzenie Plusy, czyli to za co grę absolutnie pokochałem. Oczywiście nie da się nie wspomnieć w tym miejscu o NEMESISIE. Zrobili go naprawdę za(pipi)iście: jest straszny, przepotężny i nieustępliwy. W pewnym momencie przestał mi już nawet przeszkadzać ten jego nochal i dziwne zębiska, a w zasadzie to nawet nie miałem czasu się tym przejmować, bo całą uwagę skupiałem na tym, żeby mi nie zmasakrował dupska drań jest niesamowicie szybki, potrafi skakać nam przed ryj, robi efektowny użytek ze swoich macek, a jak przywali to razem z Jill zapalają nam się gwiazdki przed oczami. Mr.X w porównaniu do niego to cienki bolek i jest mi w tym momencie autentycznie żal wszystkich, dla których łysy z poprzedniej części stanowił zbyt dużą przeszkodę, żeby cieszyć się rozgrywką. Nie macie tu czego szukać, bo przy Nemku pękną Wam odbyty. Ile razy z nerwów uciekając przed nim i na ostatnią chwilę schylając się przed zabójczym ciosem wycierałem pot z czoła, to nie zliczę. Obowiązkowe pojedynki z nim są równie świetnie co ucieczki. Drugim najważniejszym bohaterem gry jest samo miasto. Raccoon City prezentuje się mega klimatycznie: jest mroczne, doszczętnie zdemolowane, porośnięte jakimś dziwnym grzybem, z walającymi się na każdym kroku trupami. Te świecące szyldy i kolorowe neony na dachach budynków pięknie kontrastują z zakrwawionymi i ciemnymi uliczkami. Wyglądem w ogóle nie przypomina tego z klasycznego RE3, zmieniono w zasadzie wszystko (nawet znane uliczki zostały mocno zmodyfikowane) i bardzo dobrze. Pozostaje tylko żałować, że po zaledwie kilku godzinach sceneria zostaje zmieniona i brakuje charakterystycznych lokacji z pierwowzoru. Chociaż szpital został znacznie rozbudowany, to już nie jest zbudowana z kilku pomieszczeń na krzyż miejscówka z oryginału i ma moim zdaniem znacznie lepszą atmosferę. Bardzo spoko jest system uników, chociaż trzeba sporo poćwiczyć, żeby się go nauczyć. Nawet mimo tego przeciwnicy tym razem już nie są tacy łatwi do wyminięcia jak wcześniej, więc speedruny będą przesrane tryb very hard też pewnie będzie mnie kosztował trochę włosów z głowy. Pisałem wcześniej o - trochę słabo, ale zamiast niego mamy nowy rodzaj przeciwnika, który spełnia podobne zadanie. Więc chyba w sumie spoko. Podoba mi się, że bronie dalej mają niezłe (pipi)nięcie i że trzeba się ciut nabiegać, żeby znaleźć do nich dopałki, dzięki temu nawet mimo, że lokacje już nie są takim skomplikowanym labiryntem korytarzy, to jednak dalej zachęcają do eksplorowania i lekkiego backtrackingu po bonusy. Grafika jest śliczna (chociaż widać czasem cięcia względem RE2 np. snop światła z latarki czy ogień po strzale z granatnika już tak "nie robią"), za to muzyka... o Jezusiu, tego mi brakowało najbardziej w remake'u dwójki i jestem mega zadowolony, że tym razem Capcom nie pokpiło sprawy - pojawiają się zarówno całkowicie nowe, jak i znane utwory (na creditsie pojawiła mi się łezka w oku ), a co najlepsze jedne i drugie są świetne i boostują klimat gry o 100%. Czyli tym razem nie trzeba będzie kupować dodatkowo soundtracku, żeby w pełni cieszyć się grą. Dzięki Capcom. Sam gameplay to w dalszym ciągu ogrom frajdy, mix bardzo przyjemnego strzelania przy jednocześnie rozsądnym rozporządzaniu ekwipunkiem (nap*erdalaj do wszystkiego niczym Rambo i zostaniesz z nożem), biegania po klimatycznych lokacjach i sporadycznym rozwiązywaniu prostych łamigłówek (ale szkoda, że nie ma ich więcej) + wrzucające ciary na plecy ucieczki przed Nemesisem. Jest naprawdę syto i emocjonująco. Szczerze? Średnia gry na poziomie ledwo 80% na MC to niezły żart, a oceny pokroju 7/10 wzbudzają we mnie co najwyżej uśmiech politowania. 60/100 Gamespotu? Sorry, już po prima aprillis. Fakt, gra nie jest już tak mocnym i świeżym yebnięciem jak remake RE2 i w kilku miejscach bolą cięcia (chociaż jest też trochę nowości i modyfikacji) czy krótki czas gry, ale to i tak bardzo podobny poziom co przygoda Leona i Claire. W kwestii samego gameplayu czy oprawy trójeczka niewiele ustępuje poprzedniczce, a w miejsce słabujących rzeczy mamy też kilka bardzo dobrych elementów (chociażby Nemesisa stanowiącego piękne rozwinięcie Mr.X czy Jacka Bakera z REVII). Ja jako fan serii jestem wniebowzięty, RE3 to spełnienie moich mokrych snów i na pewno będę jeszcze długo i namiętnie zabawiał się z Jill 9/10
  40. 16 points
    Nie oszukujmy się - nie jest kolorowo w przypadku prasy, część magazynów pewnie tego nie przeżyje jeśli potrwa to dłużej, ale robimy wszystko, by PE dojechało.
  41. 16 points
    Oczywiście gierki i miłe bonusy prosto od @Dave Czezky i jego ludzi, bo należy wspierać forumową brać. Naklejki z Animal Crossing z jakimiś przećpanymi zwierzakami (będą w sam raz na tornister) i brelok demona z gitarą - ponoć z nowego Dooma.
  42. 16 points
  43. 16 points
    Zdecydowana czołówka jeśli chodzi o najważniejsze gry 2K20 dla mnie.
  44. 16 points
    Zbroje się. Kupiłem wiele książek i tylko jedna gra. No ale gry można cyfrowo za to dwie książki o tematyce około growej. Jedna o mnie football manager to moje życie a druga to wspominki z mojej młodości. Można tu figurki wklejać to ja będę książki
  45. 15 points
    Oczywiście za sprawą @Dave Czezky, jak zawsze perfekcyjna obsługa i realizacja. Bohater na jakiego nie zasłużyliśmy.
  46. 15 points
  47. 15 points
    Tydzień czekałem na Dooma..... Wbiłem na Allegro po TR, a tutaj wpadły 2 części Destiny, Deus Ex. Gry po 18zl folia, na półeczkę do postawienia. Jak za paczkę fajek.
  48. 15 points
  49. 14 points
    Mam wirusa, obowiązuje kwarantanna. Jest idealnie
  50. 14 points
    Serio masz baniak zryty
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.